peterjensen90 8 Skrevet 22. December, 2018 Jeg har i dag haft en rigtig dårlig oplevelse med hende her. https://annoncelight.dk/showad/266735 efter at have købt et par af hendes videoer som hun, for at være fair nok sendte efter betaling spurgte hun og hun skulle komme og besøge mig. hun ville bare have 300 inden hun kørte som forudbetaling. Og inden i begynder at sige det er dumt at forudbetale så ved jeg det godt men jeg fik trods alt hendes videoer og fik hende ned på 200 for at køre og 500 når hun kom. Men så startede problemerne også. Så ville hun have 100 ekstra og brokkede sig meget over jeg havde fået hende ned på 200 i stedet for 300, så jeg overførte 100 ekstra med den aftale om det var 100 mindre når hun kom. Det var heller ikke nok, så sagde jeg fra og sagde hvis hun ikke betalte ihvertfald 50 % tilbage af de 300 så ville jeg lave en anmeldelse omkring dette forløb. så ville hun pludselig accepterer 50 kr i stedet for og ville sende et billede af hende i bilen når de var kørt. igen sagde jeg nej da jeg jo godt er klar over hun er ude på at snyde mig og sagde igen hun skulle sende halvdelen af pengene retur ellers en dårlig anmeldelse. jeg har selvfølgelig ikke hørt yderligere fra hende. Kære brødre jeg ved godt jeg aldrig skulle have forudbetalt, men hold jer LANGT væk fra hende her!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 22. December, 2018 Der er kun 2 grundregler i dette game: 1. FORUDBATAL ALDRIG!!! 2. FORUDBETAL ALDRIG!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper75 43 Skrevet 23. December, 2018 den annonce lyse da også som neon i natten af snyd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 366 Skrevet 23. December, 2018 Din betaling er sporbar? For du har da ikke brugt Westen Union. Gør "hende" opmærksom på det. Hvad vil hun helst? Betale tilbage eller have en politianmeldelse? Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 23. December, 2018 Var det på snapchat? Starter navnet med j? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 23. December, 2018 Har også haft en samtale med hende over mail, og ja hun snyder fusker og prøver med alle kneb at lokke penge ud af folk uden at hun på noget tidspunkt har tænkt sig at levere varen. HOLD JER LANGT VÆK FRA DEN SVINDLER TØS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 23. December, 2018 Kim 0240 skrev, for 40 minutter siden: Har også haft en samtale med hende over mail, og ja hun snyder fusker og prøver med alle kneb at lokke penge ud af folk uden at hun på noget tidspunkt har tænkt sig at levere varen. HOLD JER LANGT VÆK FRA DEN SVINDLER TØS Hun? mon dog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 23. December, 2018 Nej det er sku nok en eller anden klam stodder der sidder og tjener penge på at snyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 23. December, 2018 Så nu er annoncen også blevet slettet, hvad mon den nye bliver ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 25. December, 2018 Jeg havde en gang i min liderlighed sendt 200kr til en "pige" på mobilpay. Hun viste sig først på skype i 10 sek for at vise hun var ægte nok, og da jeg så betalte for at se hende live hvor hun skulle gøre noget, så forsvandt hun. Det var noget lort, men så kontaktede jeg banken, og sagde jeg havde fået seng 200 kr til en forkert person. Fik pengene 2 dage efter. Ingen problem. Gør det min ven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docdriver 125 Skrevet 25. December, 2018 peterjensen90 skrev, den 22/12/2018 at 23:57: Jeg har i dag haft en rigtig dårlig oplevelse med hende her. https://annoncelight.dk/showad/266735 efter at have købt et par af hendes videoer som hun, for at være fair nok sendte efter betaling spurgte hun og hun skulle komme og besøge mig. hun ville bare have 300 inden hun kørte som forudbetaling. Og inden i begynder at sige det er dumt at forudbetale så ved jeg det godt men jeg fik trods alt hendes videoer og fik hende ned på 200 for at køre og 500 når hun kom. Men så startede problemerne også. Så ville hun have 100 ekstra og brokkede sig meget over jeg havde fået hende ned på 200 i stedet for 300, så jeg overførte 100 ekstra med den aftale om det var 100 mindre når hun kom. Det var heller ikke nok, så sagde jeg fra og sagde hvis hun ikke betalte ihvertfald 50 % tilbage af de 300 så ville jeg lave en anmeldelse omkring dette forløb. så ville hun pludselig accepterer 50 kr i stedet for og ville sende et billede af hende i bilen når de var kørt. igen sagde jeg nej da jeg jo godt er klar over hun er ude på at snyde mig og sagde igen hun skulle sende halvdelen af pengene retur ellers en dårlig anmeldelse. jeg har selvfølgelig ikke hørt yderligere fra hende. Kære brødre jeg ved godt jeg aldrig skulle have forudbetalt, men hold jer LANGT væk fra hende her!! Igen er forudbetaler.......lærer i det aldrig?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 25. December, 2018 Husoxo et en spammer det ændrer linket til at pege på en sexside når han replyer. Er anmeldt. /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg