DK fyr 34 4439 Skrevet 22. December, 2018 Faldt lige over denne her artikel på Ekstrabladet, om en tysk politibetjent der er blevet dømt for at lave en 'sniger' og tage kondomet af midt under et samleje..... https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/politibetjent-doemt-for-at-snige-sit-kondom-af-under-samleje/7449855 Glædelig jul og godt nytår DK fyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Ja det er tarveligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 Jeg har LIGE lavet en tråd om samme emne. Du har oprettet din uden jeg så det. Så jeg tror lige jeg anmelder min tråd og får den slettet. Men kan man blive dømt for det her i landet hvis man gør det samme? (Nej, det er ikke en fantasi jeg har. Jeg er bare nysgerrig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 Min tråd er allerede slettet. De er hurtige. Tak til admin eller mod for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 22. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Jeg har LIGE lavet en tråd om samme emne. Du har oprettet din uden jeg så det. Så jeg tror lige jeg anmelder min tråd og får den slettet. Men kan man blive dømt for det her i landet hvis man gør det samme? (Nej, det er ikke en fantasi jeg har. Jeg er bare nysgerrig) Der står jo at han er den første der er dømt og jeg tænker at det er den første der er dømt for lige netop det der. Andre er jo tidligere blevet dømt for at have smitte andre med HIV osv. Men om politiet i DK ville tage den slags seriøst er nok uvist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 @DK fyr 34 ja han er dømt i Tyskland. Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg bor i Danmark. De vil nok ikke tage det seriøst, men det vil også være svært at bevise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 (edited) Tja de må komme an på en prøve, hvem vil stealthe en gp? Redigeret 22. December, 2018 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: Tja de må komme an på en prøve, hvem vil stealthe en gp? Jeg tør ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: Tja de må komme an på en prøve, hvem vil stealthe en gp? Det skrev du bare ikke uden at pointere at det var skrevet for sjov! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden: Det skrev du bare ikke uden at pointere at det var skrevet for sjov! Alko lavede da en smiley = ironi tænker jeg,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden: Alko lavede da en smiley = ironi tænker jeg,, Right Hunting, og nu har jeg sat en smily Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. December, 2018 (edited) Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden: Right Hunting, og nu har jeg sat en smily Super Alko,,,, du må altså holde lidt igen med flasken,,, hi hi (ironi kan forekomme) P. S. Måtte hellere lige skrive det sidste for ikke at blive misforstået,, Ellers får jeg vel polisen og regel rytterne på nakken Redigeret 22. December, 2018 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 59 minutter siden: Alko lavede da en smiley = ironi tænker jeg,, Ja, efter han så min reaktion lavede han en smiley. Ikke før. Kald mig regelrytter og politi alt det du vil. Man hører jo om fyre der lige prøver om de kan få den op uden, så det er ikke noget at lave sjov med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 26 minutter siden: Ja, efter han så min reaktion lavede han en smiley. Ikke før. Kald mig regelrytter og politi alt det du vil. Man hører jo om fyre der lige prøver om de kan få den op uden, så det er ikke noget at lave sjov med. op med humøret sweetie husk Piet Hein Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt! knuz dejlige kvinde...og se og læs lige mit første udsagn i tråden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden: op med humøret sweetie husk Piet Hein Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt! knuz dejlige kvinde...og se og læs lige mit første udsagn i tråden... Jeg er rigtig god til at lave sjov, men sådan noget laver man ikke sjov med. Og havde du lavet en smiley der blinkede, så ville det være nemmere at se at du mente det for sjov. Ingen af os skal føle os krænkede, risikere en kønssygdom eller måske endda blive gravide fordi du opfordrer til at andre mænd skal prøve på sådan noget! Så bliver jeg en sur kælling og siger fra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Jeg er rigtig god til at lave sjov, men sådan noget laver man ikke sjov med. Og havde du lavet en smiley der blinkede, så ville det være nemmere at se at du mente det for sjov. Ingen af os skal føle os krænkede, risikere en kønssygdom eller måske endda blive gravide fordi du opfordrer til at andre mænd skal prøve på sådan noget! Så bliver jeg en sur kælling og siger fra! Jeg håber du inden du for til tastaturet så at jwg som nummer 2 i tråden skriver det er tarveligt.. så smil til verden og verden smiler til dig, græd og du bliver våd i ansigtet.. bh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. December, 2018 Tarveligt? Du synes det kun er tarveligt at en fyr stikker den op i os uden kondom når aftalen er en anden? Hvad er der galt med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 22. December, 2018 Håber den eventuelt første der skulle blive dømt i Danmark er en P-vagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 22. December, 2018 Lad nu julefreden sænke sig og kom videre ( håber det er en blinke-smiley ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 22. December, 2018 (edited) Det er da mega dårlig stil af tyskeren. Oplevede for et par år siden at gummiet sprang mens jeg tog en fræk pige her fra EG bagfra. SELVFØLGELGT trak jeg mig ud omgående og der kom et nyt gummi på inden legen fortsatte. Redigeret 22. December, 2018 af Captain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 22. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden: Jeg har LIGE lavet en tråd om samme emne. Du har oprettet din uden jeg så det. Så jeg tror lige jeg anmelder min tråd og får den slettet. Men kan man blive dømt for det her i landet hvis man gør det samme? (Nej, det er ikke en fantasi jeg har. Jeg er bare nysgerrig) For mange år siden blev en musiker fra Haiti dømt for ubeskyttet sex med unge piger, han havde hiv, det er vel lidt det samme, han oplyste ikke pigerne om han sygdom. I realiteten kunne betjenten jo være syg også overfører det til kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Tarveligt? Du synes det kun er tarveligt at en fyr stikker den op i os uden kondom når aftalen er en anden? Hvad er der galt med dig? Ej hold da op med at tænke mere over dette ,,,, Hans " straf " er jo latterlig lille,, han fik 8 mdr. Betinget,, skal betale 22.000 kroner.,, og ca 700 til kønstest til pigen,, Den havde sgu nok ikke gået hvis det havde været en almindelig. dødelig skatteramt borger,,, Lyder meget korrupt,, Der findes kun en ting værre end politifolk,,, korrupte dommere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg