Hop til indhold
Aarhuselsker

Pubes hår

Recommended Posts

Vil nu personligt sige, at en fræk lille streg eller trimmet 3kant er fræk at kradse blidt i som forspil.. dog kun hvis hårene er mørke, så de viser vej til det spændende område... som skal være helt glat.

En fræk streg eller fin 3kant viser at hun har overskud i hverdagen til at vedligeholde den.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - jeg er nok lidt gammeldags hvad behåring angår. Jeg nyder virkelig en dejlig behåret trekant, som ikke har udviklet sig til en hel busk - dvs kvinden har plejet håret forneden, som hun plejer/klipper/vedligeholder håret på hovedet. Jeg synes det kildrer dejligt i næsen når der slikkes i revnen.

m.k.h den gamle AndersH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sgu det er skønt at man kan se at det er et voksent mennesker man ligger og kysser på kajakmanden.

Jeg håber så sandelig at man kan vurdere deres rette voksne alder før man når ned til de områder ;)

Foretrækker stadig det glatte look hos kvinder.

Jeg har f.eks. heller ikke brug for at kvinder har hår under armene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ Liv. Det er godt nok mange år siden jeg så en kvinde med når under armene. Med en enkelt undtagelse :)

Det der med at barbere sig helt glat. Som oftest sker der det at huden bliver irriteret, hudsækkene rejser sig og bliver røde. Der sidder meget tit et lille strå hist og her. Det er faktisk ikke pænt at se på, når man får øjnene helt ned i den ende af sin partner. Så hellere trimmet ned til en længde der gør at disse irritationer ikke opstår, og lige netop så lange at de ikke er stikkende stuppe - men bløde hår.

HVAD med mænds dusk. Hvordan foretrækker i den trimmet piger??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så skide kræsen :) Men jeg foretrækker en lille velplejet trekant, og helt glatte skamlæber - men en lille fartstribe er såmænd også ret fræk.

Men skulle pigen have Randers Regnskov mellem benene, tjae... så ryger jeg nok på hende alligevel ;) men så kan hun altså glemme at blive slikket - det synes jeg af en eller anden grund er lidt for "nasty".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg er ikke så skide kræsen :) Men jeg foretrækker en lille velplejet trekant, og helt glatte skamlæber - men en lille fartstribe er såmænd også ret fræk.

Men skulle pigen have Randers Regnskov mellem benene, tjae... så ryger jeg nok på hende alligevel ;) men så kan hun altså glemme at blive slikket - det synes jeg af en eller anden grund er lidt for "nasty".

Jeg har ikke noget imod Randers Regnskov, bare der ikke er dyr derinde :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Det er ca fjorten dage siden hun sidst var der, jeg ville gerne ha besøgt hende men der kom noget i vejen så næste gang hungang hun kommer håber jeg at få én tur hos hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...