Hop til indhold
Butch

Urinaler....... nu er det mændenes tur til at slå en streg.

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 22 minutter siden:

Det er vist ikke en Jernsvinet vil stå inde for ;-)

Det er vores håb, at fagkunskabet vil argumentere. Og ikke berige forummet med sarkastiske bemærkninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 3 minutter siden:

Det er vores håb, at fagkunskabet vil argumentere. Og ikke berige forummet med sarkastiske bemærkninger.

De 2, der står til højre og venstre vil få sprøjt på skoene - og ham i midten må pisse i skoene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 2 timer siden:

Møde urinalet ...... 

6E716812-CDF8-423C-BDAF-C8C4433A1E90.jpeg

En anekdote - igen. 

 

Jeg havde lovet at hjælpe en ven med at servere til en middag for godt 100 personer i en nedlagt værkstedsbygning. 

Før middagen kiggede jeg på den flotte gamle bygning, og lod beundrende hænderne glide hen over overfladen på en smuk skulptur der stod uden for indgangen. Især symmetrien med 4 ens buer facinerede mig. 

Efter jeg havde arbejdet i mange timer med at fylde buffet og vinglas op, spurgte min ven mig om jeg havde set det smarte nye 4 personers urinal der stod lige uden for døren :oops::oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

De 2, der står til højre og venstre vil få sprøjt på skoene - og ham i midten må pisse i skoene ;-)

Akkurat som på Messing Jens en god fredag. Kan vi forlange mere besse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 41 minutter siden:

Akkurat som på Messing Jens en god fredag. Kan vi forlange mere besse? 

Lidt ligesom de 2 fulde, men ellers pænt påklædte svenskere på toilettet d´Angleterre, hvor den ene, som er noget overvægtig og har svært ved at finde den frem, spørger den anden:

Er den framma?

Nej, den er inta framma

Så rodes der lidt

Er den framma nu?

Jah, nu er den framma

Tissar den?

Jah, nu tissar den - men nu er den inta framma

:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent personligt så hader jeg at bruge Urinaler, da der ikke lige er mulighed for at duppe de sidste dråber urin væk fra lillebror, med et stykke toiletpapir, når man er færdig med sit ærinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Kuk-kuk skrev, for 2 minutter siden:

Rent personligt så hader jeg at bruge Urinaler, da der ikke lige er mulighed for at duppe de sidste dråber urin væk fra lillebror, med et stykke toiletpapir, når man er færdig med sit ærinde

Jeg kan godt følge dig her. Det er rart at reservetanken ikke tømmes i boxerne:)men problemet er vel det samme når man er tvunget til at nødtørfte i det fri.

Ellers må du lige "daske" lillebror på det blanke stål eller porcelæn,eller endda skodde den på kanten:P

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan godt følge dig her. Det er rart at reservetanken ikke tømmes i boxerne:)men problemet er vel det samme når man er tvunget til at nødtørfte i det fri.

Ellers må du lige "daske" lillebror på det blanke stål eller porcelæn,eller endda skodde den på kanten:P

Enzo.

Heh, jeg har taget det step altid at have en lille pakke papirlommetørklæder i lommen, så jeg har mulighed for at duppe selv ved nødtørtf i det fri.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 28 minutter siden:

Jeg kan godt følge dig her. Det er rart at reservetanken ikke tømmes i boxerne:)men problemet er vel det samme når man er tvunget til at nødtørfte i det fri.

Ellers må du lige "daske" lillebror på det blanke stål eller porcelæn,eller endda skodde den på kanten:P

Enzo.

Jeg plejer bare at køre den gennem nakkehåret et par gange. Det virker fint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Jeg plejer bare at køre den gennem nakkehåret et par gange. Det virker fint

Jeg er tynd besat på det plan,så jeg trækker ham en tur gennem ringlebærene...Jeg skal alligevel gemme ham lidt da det ser lidt voldsomt ud i mine stramme gamacher med de dryprester:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...