Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2018 @Bananas Du er verdensklasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 21. December, 2018 Trinetease skrev, for 5 timer siden: @Bananas Du er verdensklasse Du mener vist bananklase? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. December, 2018 Det er spillende flotte fotos af trine hun er smuk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 21. December, 2018 Trinetease skrev, den 20/12/2018 at 17:08: Er der mon en behjælpelig sjæl herinde - Jeg har et billed jeg kan vil have lavet lille bitte småt, så det passer til EG’s profil foto. Jeg er åbenbart en kegle til den slags....også @Trinetease så vi 2. Jeg bøvler også med det god jul til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden: Det er spillende flotte fotos af trine hun er smuk. Mener du virkelig det??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. December, 2018 Yup og virkeligheden er også smuk lækker og dejlig lige så klog som hun er køn.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden: lige så klog som hun er køn.. Umuligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. December, 2018 I dette sjældne tilfælde (kloge kvinder) passer det altså nyder mine besøg hos Trine, der også er intellektuel stimulering..er så glad for at kunne skrive det (k)ærlighed.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17705 Skrevet 23. December, 2018 Trinetease skrev, den 20/12/2018 at 23:55: @Bananas Du er verdensklasse I know honey, I know. Du er heller ikke så tosset. Kan du nu have en rigtigt god jul og et godt nytår. Et lille tip: lad cyklen blive hjemme i det her vejr. Selv skal jeg på en lille cykelturné til Afrika. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 23. December, 2018 Bananas skrev, for 51 minutter siden: Bananas, rigtig god (h-)jul og tur til AUSTRALIEN, hvor dette billede altså er fra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 23. December, 2018 Uanset hvad, så er det billede lykkedes godt. God og glædelig jul. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17705 Skrevet 24. December, 2018 Tatra skrev, den 23/12/2018 at 12:47: Bananas, rigtig god (h-)jul og tur til AUSTRALIEN, hvor dette billede altså er fra... Jeg er jo ikke nogen ørn til geografi. Men det er altså rigtigt. Jeg husker nu vi tog det billede i Australien. Men NU bærer det til Afrika. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. December, 2018 Bananas skrev, for 36 minutter siden: Jeg er jo ikke nogen ørn til geografi. Men det er altså rigtigt. Jeg husker nu vi tog det billede i Australien. Men NU bærer det til Afrika. Aaaaahahahaha Se skoene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. December, 2018 Trinetease skrev, for 1 time siden: Aaaaahahahaha Se skoene De virker lidt malplaceret, men de var faktisk højeste mode midt i 1400-tallet. Billedet er vor kong Christoffer III (1440-48) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
valter1000 101 Skrevet 25. December, 2018 Og efter jul. Sorry. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17705 Skrevet 25. December, 2018 Trinetease skrev, den 24/12/2018 at 14:16: Aaaaahahahaha Se skoene Ja du må undskylde mange gange. Hver gang jeg ser et billede af dig - især på cykel - så vokser skoene. Hvis det bliver ved så kan jeg snart bygge en gul cykel af dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. December, 2018 valter1000 skrev, for 44 minutter siden: Og efter jul. Sorry. Stadig lækker....skønhed kommer indefra, men før jul fotos klæder den skønne bedre..go humor Valter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. December, 2018 valter1000 skrev, for 1 time siden: Og efter jul. Sorry. Det er altså en gravid mave - Ikke en jule mad’s mave.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. December, 2018 Trinetease skrev, for 8 minutter siden: Det er altså en gravid mave - Ikke en jule mad’s mave.... Julemandens liste over uartige piger ramte så helt rigtigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. December, 2018 Bananas skrev, for 2 timer siden: Ja du må undskylde mange gange. Hver gang jeg ser et billede af dig - især på cykel - så vokser skoene. Hvis det bliver ved så kan jeg snart bygge en gul cykel af dem. Bygge? Skal du ikke snarere strikke den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. December, 2018 (edited) Trinetease skrev, for 43 minutter siden: Det er altså en gravid mave - Ikke en jule mad’s mave.... Det er fand'me gået hurtigt. Hvornår var det nu lige, jeg så dig sidst? Dér bemærkede jeg ikke noget Redigeret 25. December, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. December, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Det er fand'me gået hurtigt. Hvornår var det nu lige, jeg så dig sidst? Dér bemærkede jeg ikke noget Trine Von Lyn.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. December, 2018 Trinetease skrev, for 5 minutter siden: Trine Von Lyn.... Du har altså ikke brugt lynafleder, kan jeg forstå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 26. December, 2018 Trinetease skrev, den 20/12/2018 at 20:50: Here you go @People Pleaseren Du er bare dejlig Trinetease..... også hvis du er gravid, det er jo det indre der tæller smukke , Glædelig Jul søde fra Markild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. December, 2018 @Markild Jeg er IKKE gravid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg