Hop til indhold
Guest Livsnyder80

Valby Langgade 120

Recommended Posts

Allerhelst Thai skrev, den 30/7/2019 at 11:21:

Jeg troede ikke hun gav FP. 

Du har måske været der flere gange ? Eller også har hun haft brug for penge efter hun har fået opereret sine øjne :) 

Det var mit første besøg derinde, men syntes at jeg har mødt hende et andet sted før for år tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 40 minutter siden:

Er det lang tid siden, at du prøvede turen? Bee er jo ganske veltrimmet med god barm

Det er 8-10 dage siden at jeg var derinde.

ja hun er et lille nips, slank og med hårdt pumpet barm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Penk skrev, 1 time siden:

Det er 8-10 dage siden at jeg var derinde.

ja hun er et lille nips, slank og med hårdt pumpet barm

....sådan  en menu får man vel for en 1500-mand...er badeforholdene gode og tager man det sammen med hende...

Redigeret af Pyjamasparty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Penk skrev, for 9 timer siden:

Det var mit første besøg derinde, men syntes at jeg har mødt hende et andet sted før for år tilbage 

Ok.  Tak for svar.

Ja hendes barm er ganske pumpet og vældig hård. Alt for hård efter min mening og ikke en fornøjelse at røre ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede tilbuddet om tantra i marts måned en lørdag eftermiddag. Jeg blev ikke mødt af en af de smukke piger fra annoncen, men af en thaikvinde på mellem 60 og 65 uden forståelse for tantra. Men hendes HJ var perfekt. Hun lod mig endda holde om hendes lår med en finger på trussekanten. Jeg gispede og stønnede med Valby Langgade på den anden side af gardinet ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...