Hop til indhold
Shemale-eater

Julen er reddet: Ellen er tilbage

Recommended Posts

CPHmartin skrev, for 10 timer siden:

Den er go nok, har lavet aftale med hende

 

Jeg er lidt misundelig, og dog er jeg i tvivl, om Ellens tykke og lange stang nogensinde kunne finde vej op i mig. Husk at skrive om din oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Globetrotteren skrev, den 20/12/2018 at 12:08:

Jeg er lidt misundelig, og dog er jeg i tvivl, om Ellens tykke og lange stang nogensinde kunne finde vej op i mig. Husk at skrive om din oplevelse :)

Var selv i tvivl..

Bestilte tid og satte en buttplug op i mig inden jeg kørte hen til hende.
Den tog jeg så ud lige inden vi skulle lege..
Hun var / er DYGTIG til at bruge sin pik, og ja det strammede da hun kørte den ind i mig, men det gjorde ikke ondt.

Jeg fik en formidabel tur inden jeg kom!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var besøgte Ellen i dag. Hold da op en oplevelse.  Hun er fantastisk.  Vi startet med og kysse og skal sige hun kysser rigtig godt. Bagefter sutter vi hinanden pikke hun spurgte om hun måtte komme i munden på mig. For så kunne hun holde længer bagefter når hun ville gemmen kneppe mig. Og skal love for jeg fik en ladning sperm som hun beordret mig til og sluge. Hun trak en kondom på og sagde nu ville hun gemmen kneppe mig. Man kan godt blive lidt bange når hun har sådan en kæmpe pik. Men hun  trænkte først stille ind og kneppet mig stille og roligt . Så satte hun tempoet op og og gemmen kneppet mig hårdt og helt i bund med pikken. .. Hun gemmen kneppet mig i flere stillinger.  Til sidst lagde hun mig i missionær stilling med benene oppe hvor hun forsatte med og kneppe mig hårdt samtidige med hun spille min pik så jeg kom med et brag... vil sige det er noget af det bedste sex jeg har prøvet hun er vild .. kæmpe anbefaling 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, for 4 timer siden:

Hvor trænet skal man være, før man kan rumme hende?

Jeg har aldrig prøvet en i den størrelse før. Ellen er rigtig god til og få dig til og slappe af. Og før du ved af det ligger du og får hendes kæmpe pik i bund. Og jeg mener hun gemmen kneppe en. Af sted hun er virkelig god. Langt bedre end mange kvinder uden udstyr .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Tak for svar. Jeg har prøvet Nadie, og hun var god, men jeg var ikke ligefrem øm bagefter. Omvendt var jeg dog i tvivl om, hvorvidt det er for drastisk at prøve Ellen. Men jeg bestiller sgu en tid hos Ellen så :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, for 7 timer siden:

Okay. Tak for svar. Jeg har prøvet Nadie, og hun var god, men jeg var ikke ligefrem øm bagefter. Omvendt var jeg dog i tvivl om, hvorvidt det er for drastisk at prøve Ellen. Men jeg bestiller sgu en tid hos Ellen så :)

Du vil ikke fortryde hun er virkelig god 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, 1 time siden:

Hun svarer mig ikke. Nogle dig til hvordan man får kontakt til hende? Har forsøgt nummeret på hendes annonce

Det er også det nummer jeg har fået kontakt med hende på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rh ballerup skrev, den ‎31‎-‎12‎-‎2018 at 03:38:

Jeg var besøgte Ellen i dag. Hold da op en oplevelse.  Hun er fantastisk.  Vi startet med og kysse og skal sige hun kysser rigtig godt. Bagefter sutter vi hinanden pikke hun spurgte om hun måtte komme i munden på mig. For så kunne hun holde længer bagefter når hun ville gemmen kneppe mig. Og skal love for jeg fik en ladning sperm som hun beordret mig til og sluge. Hun trak en kondom på og sagde nu ville hun gemmen kneppe mig. Man kan godt blive lidt bange når hun har sådan en kæmpe pik. Men hun  trænkte først stille ind og kneppet mig stille og roligt . Så satte hun tempoet op og og gemmen kneppet mig hårdt og helt i bund med pikken. .. Hun gemmen kneppet mig i flere stillinger.  Til sidst lagde hun mig i missionær stilling med benene oppe hvor hun forsatte med og kneppe mig hårdt samtidige med hun spille min pik så jeg kom med et brag... vil sige det er noget af det bedste sex jeg har prøvet hun er vild .. kæmpe anbefaling 

Hvor meget gav du og for hvor lang tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...