Hop til indhold
Flems

Siam massage, Jyllands Alle, Århus

Recommended Posts

Hej gutter.

Jeg trængte til noget hygge massage, i starten af ugen, midt på eftermiddagen.

Kørte først til Augustenborggade på Langenæs, men der var et tomt lokale.

nåå, tænkte så på Siam Massage på Jyllands Alle, hvor jeg havde været 2 gange tidligere, og været helt tilfreds.

Jeg kom fint ind, blev raget imod af en smilende ung pige, og hun fik hurtigt selskab af en lidt ældre pige, i måske 40 års alderen.

Det var hende der styrede stedet, tydeligvis. Jeg blev anvist madrassen lige indenfor mellemlange til højre, hvor jeg også har ligget tidligere.

Straks fik jeg at vide at der ville være 2 piger, til at behage mig. Samme pris, ren bonus til mig.  Ja tak, gerne.

Dejlig afslapppende, men nok mere berøring end massage.

lækkert med 4 hænder, ingen fnisen og pjank, som ofte når der er 2 piger.

jeg blev pirret på ballerne, imellem dem, og bagom til klokkeværket.

jeg stødte lidt op med enden,  og der blev straks der pirret endnu mere, dejligt.

Efter lidt tid, vend om og et blow blev aftalt. 

Samtidig en finger ind i røven, med pirring på klokkerne. Det var skønt, og jeg fik hende til at nedsætte sutteriet.

jeg blev alt for hurtig færdig, men jeg var ovenud tilfreds, afregnede med de aftalte 800 spir, efter ca 40 min.

kan anbefales. Eneste link jeg kan finde:

https://www.krak.dk/siam+massage+aarhus+c/65994806/firma

 

 

Redigeret af Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en dejlig oplevelse du havde der !  Kan du sige lidt mere om den unge af pigerne ?  Udseende, evt. et navn man kan spørge efter...?

På forhånd mange tak !

Z

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Zorba skrev, for 16 minutter siden:

Lyder som en dejlig oplevelse du havde der !  Kan du sige lidt mere om den unge af pigerne ?  Udseende, evt. et navn man kan spørge efter...?

På forhånd mange tak !

Z

 

Hej.

Også gerne et telefonnummer, da det der er på linket ikke virker.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 21 minutter siden:

Hej.

Også gerne et telefonnummer, da det der er på linket ikke virker.....

ja ... man får jo lyst til at skrive noget om at du kan sgu google det selv og slå op på krak ....

fordi du, Aalborg, så ofte selv er kommet med nogle dødsyge bemærkninger til andre brugere - nye såvel som mere modne ....

men nu vil du gerne ha hjælp selv ..... 

 

:) 555 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 12 minutter siden:

ja ... man får jo lyst til at skrive noget om at du kan sgu google det selv og slå op på krak ....

fordi du, Aalborg, så ofte selv er kommet med nogle dødsyge bemærkninger til andre brugere - nye såvel som mere modne ....

men nu vil du gerne ha hjælp selv ..... 

 

:) 555 

 

Nummeret findes ikke på Krak eller andre steder. Det står på deres facade 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Nummeret findes ikke på Krak eller andre steder. Det står på deres facade 

 

det er ikke pointen ... pointen er at Aalborg måske skulle klappe munden i,

de utallige gange han har himlet op over en ny bruger som kom med et spørgsmål om hjælp !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
thomas 123 skrev, for 31 minutter siden:

ja ... man får jo lyst til at skrive noget om at du kan sgu google det selv og slå op på krak ....

fordi du, Aalborg, så ofte selv er kommet med nogle dødsyge bemærkninger til andre brugere - nye såvel som mere modne ....

men nu vil du gerne ha hjælp selv ..... 

 

:) 555 

 

Tak thomas.

Selvfølgelig har jeg selv prøvet, at google, finde det på krak og på linket, MEN nummeret fremgår ikke. Derfor spørger jeg om hjælp.

Måske du, thomas, kører en tur ud til stedet og aflæser nummeret, der står på facaden, som anført af ÅE?

 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Nummeret findes ikke på Krak eller andre steder. Det står på deres facade 

 

og prøv lige at google siam thaimassage aarhus ..... så kommer telefon nummeret frem i første forsøg ... med adresse og photo ...

åbentbart har du ikke google det .... det så irriterende med det der moderne internet ....

- fint nok professor  ;) 555

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, Lige nu:

Tak thomas.

Selvfølgelig har jeg selv prøvet, at google, finde det på krak og på linket, MEN nummeret fremgår ikke. Derfor spørger jeg om hjælp.

 

åbentbart er du ikke for smart så ..

google finder det med det samme i første forsøg ....

kom ind i kampen ... 

det er altid træls nå nu karma kommer tilbage til dig ikk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 5 minutter siden:

Tak thomas.

Selvfølgelig har jeg selv prøvet, at google, finde det på krak og på linket, MEN nummeret fremgår ikke. Derfor spørger jeg om hjælp.

Måske du, thomas, kører en tur ud til stedet og aflæser nummeret, der står på facaden, som anført af ÅE?

 

så Dobbelt A måske skulle du lukke ..... og være mere forstående og hjælpsom i 2019 

det vil klæde dig .....

Skærmbillede 2018-12-28 kl. 17.03.30.png

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

og prøv lige at google siam thaimassage aarhus ..... så kommer telefon nummeret frem i første forsøg ... med adresse og photo ...

åbentbart har du ikke google det .... det så irriterende med det der moderne internet ....

- fint nok professor  ;) 555

 

Thomas jeg får dette når jeg Googler, hvilket jeg naturligvis har prøvet

https://www.krak.dk/siam+massage+aarhus+c/65994806/firma

Det er flot du kan finde det, men det berettiger dig ikke til at begynde at være uforskammet - fessor. Opfør dig voksent og ikke som et pattebarn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Thomas jeg får dette når jeg Googler, hvilket jeg naturligvis har prøvet

https://www.krak.dk/siam+massage+aarhus+c/65994806/firma

Det er flot du kan finde det, men det berettiger dig ikke til at begynde at være uforskammet - fessor. Opfør dig voksent og ikke som et pattebarn. 

i lige måde ... 

du er så ofte uforskammet over for mig ... 

men hvis du nu prøver at google .... det er det du oppe i det øverste søge felt ... er du med endnu. ???

der skriver du ....  siam  thai massage århus  ... og så kommer det så fint frem ....

så din egen tone så mange gange før ... kommer bare tilbage til dig idag igen ...

hahaha :) men du er jo så følsom når det er dig selv der er modtageren ....

du er opfører dig jo som en lille kælling nu .... men det jo åbentbart ok for dig at kalde mig et pattebarn.....

det er også meget voksent ....

men hvordan er det er du ikke også moderator ... århuselsker ? 

skal vi lade den lægge her  ? 

eller hvad ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 minutter siden:

i lige måde ... 

du er så ofte uforskammet over for mig ... 

men hvis du nu prøver at google .... det er det du oppe i det øverste søge felt ... er du med endnu. ???

der skriver du ....  siam  thai massage århus  ... og så kommer det så fint frem ....

så din egen tone så mange gange før ... kommer bare tilbage til dig idag igen ...

hahaha :) men du er jo så følsom når det er dig selv der er modtageren ....

du er opfører dig jo som en lille kælling nu .... men det jo åbentbart ok for dig at kalde mig et pattebarn.....

det er også meget voksent ....

men hvordan er det er du ikke også moderator ... århuselsker ? 

skal vi lade den lægge her  ? 

eller hvad ???

Det sjove er at man får dit resultat når man søger på mobilen, men det kommer ikke frem på putteren. 

Det skyldes sikkert at mobilen sætter Google maps resultater øverst, modsat putteren. 

Kan du have et rart Nytår kære Thomas :wub:

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det sjove er at man får dit resultat når man søger på mobilen, men det kommer ikke frem på putteren. 

Det skyldes sikkert at mobilen sætter Google maps resultater øverst, modsat putteren. 

Kan du have et rart Nytår kære Thomas :wub:

 

 

i lige måsen aarhuselsker 

vi må vidst ha en øl sammen en dag .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 3 minutter siden:

i lige måsen aarhuselsker 

vi må vidst ha en øl sammen en dag .... 

Tak drenge, altid dejlig når en Kamp når op i en Øl, fremfor en lukket tråd :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Dog ku jeg nu godt tænke mig, hvis Ts ændrede navnet i Overskriften, til, Siam, ja bare detalje :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

...hmm... alt det ævl og kævl... og så blev mit spørgsmål ikke engang besvaret...?!

Nå, men gør nu den øl til en JULE-øl, og prøv så lige at bevar tålmodigheden med hinanden og det gode humør, ikk' ! ;-)

Godt nytår alle sammen !

Z

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, for 7 timer siden:

...hmm... alt det ævl og kævl... og så blev mit spørgsmål ikke engang besvaret...?!

Nå, men gør nu den øl til en JULE-øl, og prøv så lige at bevar tålmodigheden med hinanden og det gode humør, ikk' ! ;-)

Godt nytår alle sammen !

Z

Er der stadigvæk kun et gardinforhæng mellem madrasserne hos SIAM THAIMASSAGE?

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 25 minutter siden:

Ja Bulder, vi skal vist have en alvorlig samtale med Aarhuselsker   :-)

I er velkomne til at videreføre kortet ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...