Hop til indhold
Esbjerghanhund

Jasmin bedrog mig på snapchat

Recommended Posts

Hej

Ja, inden I begynder at skrive hvor dum jeg er, så vil jeg gerne vide hvad loven og reglerne er mht at vise info og skærmdumps. Det drejer sig kun om 200 kr, men det er princippet, som jeg er gal over. 

Hvor meget må jeg skrive og vise herinde? Admin og andre? 

Mvh 

Hanhunden. 

Redigeret af Esbjerghanhund
Stavefejl
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 51 minutter siden:

Hej

Ja, inden I begynder at skrive hvor dum jeg er, så vil jeg gerne vide hvad loven og reglerne er mht at vise info og skærmdumps. Det drejer sig kun om 200 kr, men det er princippet, som jeg er gal over. 

Hvor meget må jeg skrive og vise herinde? Admin og andre? 

Mvh 

Hanhunden. 

Hej Esbjerghanhund

Det er IKKE tilladt at vise/offentliggøre private, skærmdumps osv. Herunder også Snapchats. 

Så du kan fortælle din historie, men afhold dig fra de nævnte dumps. 

Bryan Mills

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, lang historie kort. Vi aftaler  flg: 10 mins camsex til 200 kr, 100 kr sendes til hende før showet, og 100 kr bagefter. 

Jeg sender 100, hvorefter hun skriver at der der mangler 100. Det var ikke ikke aftalen, svarer jeg. Allerede der sku jeg ha stoppet. Sender hende 100 mere. Nu koster det pludselig 200 mere, dvs 400 i alt. Det vil jeg ikke være med til. Så tilbyder hun at jeg kan få frække videoer med i de 400. Nej tak er svaret. Så beder jeg om mine 200 retur. Dem kan jeg få, hvis jeg sender hende 100 mere..... Dohh, totalt lamt. 

Har ikke fået mine 200 tilbage selvfølgelig. Har ønsket hende den værste jul, samt hendes kat dør og cyklen bliver stjålet. Mine lærepenge er betalt, og I er advaret. 

Hyg jer og vær ikke så dum som mig. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hvad har katten gjort :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden:

Ok, lang historie kort. Vi aftaler  flg: 10 mins camsex til 200 kr, 100 kr sendes til hende før showet, og 100 kr bagefter. 

Jeg sender 100, hvorefter hun skriver at der der mangler 100. Det var ikke ikke aftalen, svarer jeg. Allerede der sku jeg ha stoppet. Sender hende 100 mere. Nu koster det pludselig 200 mere, dvs 400 i alt. Det vil jeg ikke være med til. Så tilbyder hun at jeg kan få frække videoer med i de 400. Nej tak er svaret. Så beder jeg om mine 200 retur. Dem kan jeg få, hvis jeg sender hende 100 mere..... Dohh, totalt lamt. 

Har ikke fået mine 200 tilbage selvfølgelig. Har ønsket hende den værste jul, samt hendes kat dør og cyklen bliver stjålet. Mine lærepenge er betalt, og I er advaret. 

Hyg jer og vær ikke så dum som mig. 

Hvad vil du med det her opslag ud over at udstille din egen dumhed???

  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 1 minut siden:

Hvad vil du med det her opslag ud over at udstille din egen dumhed???

Mon ikke han søger at advare andre... Det ville så bare være nemmere med et link til den pågældende person. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, Lige nu:

Mon ikke han søger at advare andre... Det ville så bare være nemmere med et link til den pågældende person. 

Der er da vist ikke meget at advare imod her, dem der betaler noget som helst på forhånd ligger som de selv har redt

  • Synes godt om 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke han søger at advare andre... Det ville så bare være nemmere med et link til den pågældende person. 

Hun havde en annonce for flere mdr siden, hvori hendes snapchat id var. Annoncen er ikke aktiv længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, Lige nu:

Der er da vist ikke meget at advare imod her, dem der betaler noget som helst på forhånd ligger som de selv har redt

Det er vi da enige om, men synes da stadig det er fint med fortsatte advarsler. Desværre er der stadig nogen godtroende (naive) folk derude.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 1 minut siden:

Der er da vist ikke meget at advare imod her, dem der betaler noget som helst på forhånd ligger som de selv har redt

Docdriver, jeg forstod det godt første gang. Du behøver ikke jorde rundt i det. Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, 1 time siden:

Docdriver, jeg forstod det godt første gang. Du behøver ikke jorde rundt i det. Tak. 

Du B'er jo ligefrem om det når du slår sådan noget op

Redigeret af Docdriver
  • Sørgelig 2
  • Vred 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 1 time siden:

Hør lige, vil du kvæulere, eller er du bare langsom i opfattelsen? Det handler om at advare. Slut! 

Du kan sguda ikke advare mod nogen som du ikke vil sige hvem er! :D 

Man er altså for dum, når man overfører penge forud i det her game, sorry to say.

  • Tak 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 10 timer siden:

Du kan sguda ikke advare mod nogen som du ikke vil sige hvem er! :D 

Man er altså for dum, når man overfører penge forud i det her game, sorry to say.

Nu startede trådstarter rent faktisk indlægget med at spørge om, hvor meget han, jvf. reglerne for dette forum, må offentliggøre.  Dit behov for at brændemærke trådstarter med ord som "dum", synes derfor, på mig, som en afsporing af debatten - mon ikke han selv er klar over, at han har begået en fejl!

Noget, der irriterer mig personligt, er den dér "hyænementalitet", som anonymiseringen af indlægsskriverne nyder, desværre medfører. 

Tak til trådstarter dels for hans ærlighed, og for at minde os andre om, at vi indimellem tænker med det "forkerte hoved".

Redigeret af Pogo
  • Synes godt om 5
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi herinde da for pokker ikke have lov til at skrive advarsler om misligholdte aftaler, uden afsenderen skal svines til.
Dette site er vel sat i verden for at  vi kan videregive vores oplevelser - gode såvel som dårlige !!! Hvorfor skal trådstarteren svines til? Han videregiver jo saglig sin oplevelse!!
Gå da efter bolden og ikke manden!!!!!!!!!!!!!
Esbjerghanhund - mange tak for dit indlæg, og thumb-up til dem der har givet positive tilkendegivelser.

  • Synes godt om 7
  • Tak 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 14 timer siden:

Docdriver, jeg forstod det godt første gang. Du behøver ikke jorde rundt i det. Tak. 

Hej Esbjerg.

Du skal ikke tage det så tungt med Docdriver.

Han er her KUN for at svine andre. Kig alle hans opslag.

Han har det rigtig skidt med sig selv og mangler selvtillid.Han minder lidt om Rasmus Paludan fra stram kurs.

En der bare skal ignoreres.

  • Synes godt om 1
  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de positive kommentarer. Ja, jeg lod mig friste, og til trods mange andre tråde hvori man bliver advaret, så faldt jeg i. Har da selv tænkt, hvorfor overfører I penge for noget man ikke er sikker på at få?? :P 

Nuvel, det var faktisk lidt komisk. Lå der med bukserne nede.. Sjoveren i den ene hånd, og den anden hånd i gang med mobile pay.. Og så, antiklimaks! :lol:

God jul derude! 

Ps: Tager til Vejle i dag og besøger thaipigen Diamond - hun er value for money! Weeeeee! Find hende på A.L.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 6 timer siden:

Tak for de positive kommentarer. Ja, jeg lod mig friste, og til trods mange andre tråde hvori man bliver advaret, så faldt jeg i. Har da selv tænkt, hvorfor overfører I penge for noget man ikke er sikker på at få?? :P 

Nuvel, det var faktisk lidt komisk. Lå der med bukserne nede.. Sjoveren i den ene hånd, og den anden hånd i gang med mobile pay.. Og så, antiklimaks! :lol:

God jul derude! 

Ps: Tager til Vejle i dag og besøger thaipigen Diamond - hun er value for money! Weeeeee! Find hende på A.L.

Enig.. diamond burde navngives Rubin..

har stadig billeder på nethinden.. hende liggende på ryggen med hovedet ud over briksen... mit jern dybt begravet i hendes mund, mens 2 fingre leger lystigt med begge hendes frække kropsåbninger.. 

og herefter sex i alle tænkelige/utænkelige stillinger 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 19/12/2018 at 19:54:

Hør lige, vil du kvæulere, eller er du bare langsom i opfattelsen? Det handler om at advare. Slut! 

Advaee mod hvad? Dumhed? Det kommer vi aldrig til livs alligevel 

  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 19/12/2018 at 13:31:

Hej

Ja, inden I begynder at skrive hvor dum jeg er, så vil jeg gerne vide hvad loven og reglerne er mht at vise info og skærmdumps. Det drejer sig kun om 200 kr, men det er princippet, som jeg er gal over. 

Hvor meget må jeg skrive og vise herinde? Admin og andre? 

Mvh 

Hanhunden. 

Tak for advarslen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...