Hop til indhold
Slikkeprinsen

Sugarbabes med "gamle" fotos!

Recommended Posts

Jeg har nu i totilfælde haft aftaler med babes i Aarhus, hvor jeg efterfølgende er blevet meget skuffet.  Fotos af dejlige piger,som så har vist sig at være 20 - 30 kg. siden, når man møder dem! Jeg vil ikke nævne deres profilnavne, men det er mørke piger! Så prøv at sikre jer mere info om pigerne inden i laver aftaler, det skulle jeg have gjort!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Kemi dates afslørrer manglende tiltrækning :) 

Det er et smart koncept, jeg gerne vil anbefale ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er bestemt ikke den eneste der har været udsat for det.

det sker også her ovre på sjælland, jeg har simpelhen gjort det at jeg er gået igen, uden de har fået så meget som en krone, betragter det som falsk markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 19/12/2018 at 11:53:

Kemi dates afslørrer manglende tiltrækning :) 

Det er et smart koncept, jeg gerne vil anbefale ;) 

Ja, jeg er begyndt (uden undtagelse) at mødes med pigerne en eller nogen endda to gange inden vi evt. har sex. Typisk en kop kaffe eller, hvor vi spiser frokost sammen. Jeg gør det ikke så meget for at finde ud af om der er "snydt" med billeder osv. Jeg gør det mere for at mærke om jeg har lyst til sex med vedkommende og omvendt. Ud af aktuelt seks af den type møder endte de fire godt (vi mødtes igen og havde sex). De to sidste var det tydeligt, at der manglende gensidig tiltrækning. 

For mig er dette måske den allerstørste fordel ved SD (bortset fra at jeg får en del gratis sex): Jeg ved med ret stor sikkerhed at den kvinde jeg har sex med også er tiltrukket af mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 19/12/2018 at 11:53:

Kemi dates afslørrer manglende tiltrækning :) 

Det er et smart koncept, jeg gerne vil anbefale ;) 

Absolut. Eneste problem er at langt de fleste SB ikke er villige til at gå på kemidates. Og hvis de er, vil de have betaling eller anden kompensation for det. Og så ryger ideen ligesom med det koncept. Omvendt er det selvfølgelig en måde at luge ud i de grådige eller moralsk fordærvede typer. Man risikerer blot at luge ud i stort set det hele, revl og krat af golddiggers. Og dermed sidde ret tomhændet tilbage. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kindhesten80 skrev, den 8/1/2019 at 18:54:

Absolut. Eneste problem er at langt de fleste SB ikke er villige til at gå på kemidates. Og hvis de er, vil de have betaling eller anden kompensation for det. Og så ryger ideen ligesom med det koncept. Omvendt er det selvfølgelig en måde at luge ud i de grådige eller moralsk fordærvede typer. Man risikerer blot at luge ud i stort set det hele, revl og krat af golddiggers. Og dermed sidde ret tomhændet tilbage. :)

 

Men så var det måske også det bedste at sidde tomhåndet tilbage i så fald? ;) Jeg vil hellere undvære end at være sammen med en golddiggende, moralsk fordærvet type i hvert fald. Eller okay moralsk fordærvet i et vist omfang er okay. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har desværre nok ret. Det resulterer så bare i at man skal bruge endog rigtig meget tid på at opsøge og kommunikere med SBs på SD.

Søgetiden bliver meget lang. Og langt fra altid lige sjov.
Og så er det i sidste ende man må gøre op med sig selv, om man synes det er tiden og oplevelsen værd. Jeg kan godt have mine tvivl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...