hannic 41 59 Skrevet 18. December, 2018 jeg havde den stor fornøjelse at besøge Tanja i lørdags og hvilke oplevelse havde en aftale om tre timer langtids bondage og hvilen oplevelse starte med at blive smakke lidt så gik turen ind i det sorte rum op på sengen blevet bundet så rander du ingen steder og gik sage hun og gik en kort stund , til bage igen nu skal vi se hvad du kan holde til smiller lidt klemmer hvor de nu kunne side fast stramt op nosser , og bind for øjnene en skal for hun er jo Gude smuk og megafræk en lille pause igen ps super frækt at ligge med bind for øjerne og kun kan lytte , til bage til virkeligheder igen med hjalp af pisk så er man vågen lige med det samme skulle jeg hilse og sige , kunne mærke at hun kunne en leg (gæt en klemme ) Tanja er også kanon til at mester face sitting , en lille pause igen bare ligge helt alene og vente på hun kommer tilbage , ville give hende en lille julegave det er jo snart jul pakket min pik og nosser ind i en lang snor og lod enden af snoren ligge fremme lige til at rykke i ,, min fejl det er dumt at give Tanja den mulighed og kan godt mærkes bag efter afslut bliv en mega en af slagsen face sitting og hun spiller den af samtid Tanja er Gude fræk og meget lige til om jeg kommer tilbage jaaaaa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3350 Skrevet 18. December, 2018 Man kan finde Tanja her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 18. December, 2018 hannic 41 skrev, for 3 timer siden: jeg havde den stor fornøjelse at besøge Tanja i lørdags og hvilke oplevelse havde en aftale om tre timer langtids bondage og hvilen oplevelse starte med at blive smakke lidt så gik turen ind i det sorte rum op på sengen blevet bundet så rander du ingen steder og gik sage hun og gik en kort stund , til bage igen nu skal vi se hvad du kan holde til smiller lidt klemmer hvor de nu kunne side fast stramt op nosser , og bind for øjnene en skal for hun er jo Gude smuk og megafræk en lille pause igen ps super frækt at ligge med bind for øjerne og kun kan lytte , til bage til virkeligheder igen med hjalp af pisk så er man vågen lige med det samme skulle jeg hilse og sige , kunne mærke at hun kunne en leg (gæt en klemme ) Tanja er også kanon til at mester face sitting , en lille pause igen bare ligge helt alene og vente på hun kommer tilbage , ville give hende en lille julegave det er jo snart jul pakket min pik og nosser ind i en lang snor og lod enden af snoren ligge fremme lige til at rykke i ,, min fejl det er dumt at give Tanja den mulighed og kan godt mærkes bag efter afslut bliv en mega en af slagsen face sitting og hun spiller den af samtid Tanja er Gude fræk og meget lige til om jeg kommer tilbage jaaaaa Tak for din dejlige anmeldelse Det var fantastisk at lege med dig og din PIK og jeg nød det lige så meget som dig Håber bestemt du kommer en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg