Hop til indhold
Pogo

Sted til en frokostaftale

Recommended Posts

Har fået mulighed for en frokost aftale med horisontale forfriskninger i vente. Hotellerne er ikke udpræget samarbejdsvillige, så jeg vil høre om der er en som har en alternativ ide, til et sted i et par timer??

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, 1 time siden:

Århus - det glemte jeg jo at skrive.... Hvad hovedet er fuldt af, glemmer fingrene åbenbart.....

CabbInn eller et Zleep hotel - så kan du jo gå derhen bagefter og tilbringe et par timer på langs efter frokosten , de koster jo omkring en 500 pr dag tror jeg man kan få det for

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 18 minutter siden:

CabbInn eller et Zleep hotel - så kan du jo gå derhen bagefter og tilbringe et par timer på langs efter frokosten , de koster jo omkring en 500 pr dag tror jeg man kan få det for

Har jeg godt tænkt på, men omkring frokost er et no-no rent indcheckningsmæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 1 time siden:

Har jeg godt tænkt på, men omkring frokost er et no-no rent indcheckningsmæssigt.

Check ind kl 7 om morgenen.... så har du værelset hele dagen.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 15 minutter siden:

Check ind kl 7 om morgenen.... så har du værelset hele dagen.... ;-)

 

Er det noget du konkret har prøvet - jeg prøvede engang, og blev afvist :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 40 minutter siden:

Er det noget du konkret har prøvet - jeg prøvede engang, og blev afvist :-(

Ja , har adskillige gange booket værelse online med udtrykkelig tidlig ankomst grundet møder etc etc ;-) for derefter at bruge rummet i løbet af dagen/aftenen og så checke ud....

det har været på zleep hotel på amager og i Ballerup - der ligger også BB Hotels , alt foregår online - der ligger et i Kastrup lige ved lufthavnen https://www.bbhotels.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...