Guest Vendelbo773 Skrevet 20. December, 2018 Slemme Line skrev, for 18 timer siden: Jeg er 38 somre og har det faktisk fint med det.... Kalder nogen mig for damen smiler jeg høfligt og spørger om de vil hjælpe mig med at løfte mine indkøbsposer Jeg nyder jeg kan klæde mig som en dame, men stadig være pisse fræk indenunder..... Sidst jeg var i bilka havde jeg faktisk bare bryster under jakken Elsker at være nobel udenpå og slem indeni- glædelig jul Knus Line Smukt Men lige en advarsel: Strittende kropsdele og lynlåse kan være en farlig kombination. Jeg har personligt prøvet det med min "Tisse huls lynlås". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. December, 2018 Miker179 skrev, for 2 timer siden: Smukt - Fræk detalje Der var engang et frækt bekendtskab der gav mig en opgave noget ligende Er ret sikker på du kender ham godt, hvis han ellers ikke er gået i vinterhi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 277 Skrevet 20. December, 2018 Slemme Line skrev, for 6 minutter siden: Der var engang et frækt bekendtskab der gav mig en opgave noget ligende Er ret sikker på du kender ham godt, hvis han ellers ikke er gået i vinterhi Tror jeg ved hvem dette r du hentyder til ... Godt at se, at du har ladet dig inspirere af hans ideer og - fornuftige - ordrer... Jeg ved, at han har flere på lager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cf211 17 Skrevet 20. December, 2018 Slemme Line skrev, den 19/12/2018 at 21:02: Jeg er 38 somre og har det faktisk fint med det.... Kalder nogen mig for damen smiler jeg høfligt og spørger om de vil hjælpe mig med at løfte mine indkøbsposer Jeg nyder jeg kan klæde mig som en dame, men stadig være pisse fræk indenunder..... Sidst jeg var i bilka havde jeg faktisk bare bryster under jakken Elsker at være nobel udenpå og slem indeni- glædelig jul Knus Line Lækker kulør unge dame )) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. December, 2018 Cf211 skrev, for 1 minut siden: Lækker kulør unge dame )) Synes nu ellers jeg er gået og er blevet lidt blegfed her i de mørke måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 20. December, 2018 Hvad gemmer sig bag låge nr 2? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 21. December, 2018 Jeg er 62 og holder mig til piger på 29, hvilket der har vist sig at være forbløffende mange af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. December, 2018 Grenå skrev, for 21 timer siden: Hvad gemmer sig bag låge nr 2? Måske en lille fræk piercing i brystvorten,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 24. December, 2018 Hunting for beaver skrev, den 21/12/2018 at 20:46: Måske en lille fræk piercing i brystvorten,, Uha nej, det må hun ikke gøre. Hun har de dejligste brystvorter. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg