Hop til indhold

Recommended Posts

Det er vel en slags kado til sidens succes, at alle mulige inferiøre dating sites konstant opretter sig, for at få deres links synlig i forum, den korte tid de når at overleve inden de bliver slettet igen.

Men det må være pænt trættende efterhånden for ejeren, at det tilsyneladende ikke er til at stoppe.

Det seneste jeg og en anden i chatten oplevede, var at en klinik profil oprettede en privatchat med os, bare for at lægge et link til endnu et lorte site :angry:

Det er ufatteligt at bagmændene kan mene, at det er alt besværet værd at blive ved og ved.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Det er vel en slags kado til sidens succes, at alle mulige inferiøre dating sites konstant opretter sig, for at få deres links synlig i forum, den korte tid de når at overleve inden de bliver slettet igen.

Men det må være pænt trættende efterhånden for ejeren, at det tilsyneladende ikke er til at stoppe.

Det seneste jeg og en anden i chatten oplevede, var at en klinik profil oprettede en privatchat med os, bare for at lægge et link til endnu et lorte site :angry:

Det er ufatteligt at bagmændene kan mene, at det er alt besværet værd at blive ved og ved.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kan selve de sites de henviser til ikke bannes ? Det er jo næste de samme steder  der henvises til hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 19 minutter siden:

Kan der virkelig ikke lukkes af for disse typer der konstant oversvømmer sitet herinde med fake reklame ?

Syntes seriøst det er mega træls at få notifikationer i min mail om opslag fra diverse for så at finde ud af de bare er fra fake profiler

Du skal skam ikke tro at de er populære hos os! 

Men jeg kan sige så meget, at hvis ikke vi var her til at fjerne dem, så ville de fylde ret så meget rundt i forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

Kan selve de sites de henviser til ikke bannes ? Det er jo næste de samme steder  der henvises til hver gang

Jeg har ikke begreb om det, men jeg vil tro at siden allerede ville gøre det, hvis den kunne.

Det er mit indtryk, at siden selv ikke mener at de kan gøre andet end at bede brugerne om at rapportere det, hver gang det sker.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Vi må bare rapportere dem som spam hver eneste gang vi ser dem, der er vist noget med at efter 5 rapporteringer bliver de automatisk fjernet – så vi brugere har osse lidt indflydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Kan der virkelig ikke lukkes af for disse typer der konstant oversvømmer sitet herinde med fake reklame ?

Syntes seriøst det er mega træls at få notifikationer i min mail om opslag fra diverse for så at finde ud af de bare er fra fake profiler

Selvfølgeligt er det træls. Men som nettet i øjeblikket er indrettet med ren ansvarsløshed, kan enhver agere, son han/hun vil, endda uden konsekvenser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgeligt er det træls. Men som nettet i øjeblikket er indrettet med ren ansvarsløshed, kan enhver agere, son han/hun vil, endda uden konsekvenser

Har erkendt at der ikke kan gøres mere end hvad der bliver gjort i fællesskab 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan faktisk som brugere af dette site også gøre en ting mere!

Helt lade være med at klikke på de links der lægges op af dem...
For på et tidspunkt vil de opdage at de ikke vinder en meter på at lave disse spam-ting, og så stopper det vel fordi de betaler for noget de ikke får noget for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt gak :shock:

Det foregår også i debatten på Information.dk

Zylineemai Zylineemai

30. marts, 2019 - 17:01

Hej jeg er Bella. elsker voksen sjov med hovede fyre. Bare på udkig efter en perfekt Horny boys. Besøg linket herunder for at finde mig http://xxxxxxxxxxx

Gad vide hvornår de opdager det hos Information på en lørdag, nok senere end på Eroguide, men lidt langt ude er det.

Det må da have 0 værdi at gøre det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 23 minutter siden:

Det er helt gak :shock:

Ja, reklamebranchen er den mest rådne branche, vi har overhovedet.

Den har kun som mål at prakke os ting på, som vi dybest set ikke har brug for. Og sikken et resourceforbrug/spild, der skal aktiveres for at lokke os til at købe, købe og købe .....

Men når vandstanden i verdenshavene er steget med 20 meter grundet klimaændringer, er jeg ikke i tvivl om, at vi pludseligt på en høj flagstang ser reklamer a la "Køb Olsens gummibåde, prisen falder, mens vandet stiger".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Ja, reklamebranchen er den mest rådne branche, vi har overhovedet.

Det er et synspunkt X, men den her skal reklamebranchen altså ikke lastes for :)

Jeg satte nogle x 'er i linket for ikke selv at gentage brøden i forum på EG, men det vart simpelthen et skodlink i debatten på Information.dk, af nøjagtig samme slags som den her tråd omhandler på EG.

Det er det der er så absurd, men nu er det slettet derovre også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...