Hop til indhold
Tom

vip.s klub

Recommended Posts

Jeg ved ikke om jeg går mod nogel regler men jeg håber der ikke :? for jeg mener det bare som en forbrugsoplysningen.

Gina har lavet en klub jeg ved ik enu hvad hun finder fordele til os men jeg tror kun det kun blir godt for hun plejer og være dygtig til at finde på. :)

hun skriver ik selv herinne så jeg håber hun syns det er okey jeg skriver det. http://www.gina-faith.dk/club_vip.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tom

Tak for den information, forstår at hun er kendt som en af de mere initiativrige piger i branchen.

Mon ikke hun læser med her efterhånden? Håber at hun finder vej her til, og gør brug af det frirum, der er her på Eroguide til uden dyr annoncering at sprede kendskabet til hendes nye VIP club.

Spændende hvad hendes initiativ kan udvikle sig til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Hej Tom

Håber at hun finder vej her til, og gør brug af det frirum, der er her på Eroguide til uden dyr annoncering at sprede kendskabet til hendes nye VIP club.

Spændende hvad hendes initiativ kan udvikle sig til.

Rygterne siger hun vil indføre FKK look a like. Til priser hvor alle kan være med. Hun er også ude i noget spot-deal agtigt. Kan du ikke grave lidt i det Rejse? Giv hende en masse input og forslag, for jeg tror virkelig der kan rykkes her.

Hold os andre detaljeret opdateret her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes sgu ikke det er særligt fair LuckyLuke, hvorfor skal et indlæg om Gina Faith ødelægges af din irritation over rejses indlæg, for det er jo det der er kernen i dit indlæg, ikke sandt?

Personligt glæder jeg mig til at se hvad skønheden har fundet på, det kan kun blive godt når det er sammen men denne total fuldende kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes sgu ikke det er særligt fair LuckyLuke, hvorfor skal et indlæg om Gina Faith ødelægges af din irritation over rejses indlæg, for det er jo det der er kernen i dit indlæg, ikke sandt?

Personligt glæder jeg mig til at se hvad skønheden har fundet på, det kan kun blive godt når det er sammen men denne total fuldende kvinde.

Jeg er helt enige det er ik pænt at afsporer fordi man føler trang til personforføgelse. Rn hade intet over hovedet nævnt om fkk eller biliger pris eller sådan nogel ting.

Jeg skrev det ikke det inlæg for og starte mudderkamp jeg skrev det for og oplyse om ginas tiltag. Som jeg tror vil blive godt. for os :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Nu kunne man jo også selv bare grine af LuckyLukes indlæg og ikke andet i stedet for at være sippet og sur. Herregud, det var jo et ret så humoristisk indlæg LuckyLuke kom med, og kan man ikke klare at der bliver taget lidt gas på andre, så skulle man prøve med et lidt lysere sind helt generelt. :)

Og når det så er sagt, tilbage til emnet.

Det lyder spændende at en af de førende piger i København vil lave sådan en VIP-club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rn jeg har skreven en mail til hinne om et link til denne emne og har opfrodrede hinne til at måske skrive herinne. og håber hun for lyst. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Plat, barnligt og ikke det fjerneste morsomt Lucky Luke og Luke (er det den samme?).

Og så tilbage til emnet.

Tak for oplysningen Tom - jeg har straks oprettet mig i VIP-Club'en... glæder mig til at se hvad det fører med sig.

Mange hilsner Sexafhængige Hugo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Humor kan være svært for nogen Hugo. Nej Luke og Luckyluke er ikke den samme. Jeg har kaldt mig for Luke i årevis, på Hedomax før Eroguide. Så vidt jeg husker fra da Eroguide startede, ændrede Hansi sit navn til Luckyluke. Hvad har du kaldt dig tidligere Hugo ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil gerne undskylde overfor Luke og Lucky Luke... det var en fejl at antyde i er den samme.. det er i ikke.

.. jeg synes dog stadig Lucky Lukes kommentar er utidig.. og jeg har masser af humor...

.. men tilbage på sporet... det skal handle om Gina-Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

.. jeg synes dog stadig Lucky Lukes kommentar er utidig.. og jeg har masser af humor...

Hugo - nap en kiks. Eller gå ud og få et blowjob. Små smiler verden til dig igen :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Så vidt jeg husker fra da Eroguide startede, ændrede Hansi sit navn til Luckyluke

Nemlig Luke, tillod mig navneændring. Fra gode gamle Hansi. Husker I mig?

180px-Hansi_Hinterseer.jpg

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velkommen til Gina F. Glæder mig til at høre mere om din VIP club.

Mange hilsner

Sexafhængige Hugo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...