Hop til indhold
Frække Tanja

17.dec. Vinderen

Recommended Posts

OBS! 

Havnebumsen du kan ikke modtage beskeder og det er derfor ikke muligt at sende dig gevinsten. 

Du har til kl. 12 til at skrive privat til mig herinde ellers trækker jeg ny vinder :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej altså. Mine fingre er snart helt blå og ømme. Har krydset fingre siden 1 december for at heldet skulle tilsmile mig. Godt nok hedder det. Alt godt kommer til den der venter. Meeeen det er sgu lidt svært. He he he 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Never to late skrev, for 19 minutter siden:

Ej altså. Mine fingre er snart helt blå og ømme. Har krydset fingre siden 1 december for at heldet skulle tilsmile mig. Godt nok hedder det. Alt godt kommer til den der venter. Meeeen det er sgu lidt svært. He he he 

Hej ja der er sku endnu længere tid for mig at vente :D nemlig til næste år, håber du vinder den 24 december.. det er jo en hel speciel låge og dag, håber det bedste for dig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Never to late skrev, for 25 minutter siden:

Har du lavet dit brugernavn med henblik på den julekalender her? Du kommer nok til at lave det om den 25. :D

Jeg begynder da også at blive en anelse urolig, men mon ikke jeg kører en af de tunge gevinster hjem. Jeg tror det. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og herfra bliver der sagt tak til Hanvebumsen for at slette sin profil :)

Men tak til Tanja for årets bedste julegave (ind til videre i hvert fald)

Redigeret af spongebob

Del dette indlæg

Link til indlæg
spongebob skrev, for 30 minutter siden:

Og herfra bliver der sagt tak til Hanvebumsen for at slette sin profil :)

Men tak til Tanja for årets bedste julegave (ind til videre i hvert fald)

Ja den enes død den andens brød ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en lille besked til alle derude som er misundelige på mig.

Det kan jeg godt forstå. Jeg har lige fået mine skønne billeder, og jeg i er virkelig gået glip af noget :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Har ikke hørt fra vinder Så ny trækning :D

Ok takker for endnu engang at måtte høre din dejlige sexede stemme Tanja Fræk ;),,,

Lidt sjovt at dette nye link ,,ikke virker helt optimalt ,det har alle andre hidtil gjort,, men kan jo være pga. dårlig netdækning ,,befinder mig  ligenu ude på Lars tyndskids pløjemarker  :D

God aften Tanja ,,,møsser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

OBS! 

Havnebumsen du kan ikke modtage beskeder og det er derfor ikke muligt at sende dig gevinsten. 

Du har til kl. 12 til at skrive privat til mig herinde ellers trækker jeg ny vinder :D

undskyld jeg siger det men er det ikke en kort frist at give, jeg  er først nu kommet hjem fra arbejde og ser det først nu mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, for 2 minutter siden:

undskyld jeg siger det men er det ikke en kort frist at give, jeg  er først nu kommet hjem fra arbejde og ser det først nu mvh 

Så vidt jeg forstår handler det ikke om at han ikke svarer, men at hun ikke kunnne sende fordi hans profil er lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, for 41 minutter siden:

Reglen var at jeg skulle kunne skrive pb for deltagelse så nej det er lang frist :D

Hvis jeg kunne skrive til ham kunne han bruge 15 år på at svare. Men kan ikke kontakte ham  

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...