Hop til indhold
Guest Panko

Slikker i fisse på glædespiger?

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Altid.

Der er jo nogen der hverken tænder på fisseslik/kys/berøring......men som elsker dette erhverv....hihihi

Jeg spørger altid hvad gæsten kan lide begge veje.

Tak for svaret, Frodige Ida. Jeg må tage mod til mig og spørge den næste jeg skal besøge, om hendes holdning til det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Panko skrev, for 6 timer siden:

Og er det sikkert nok sundhedsmæssigt?

Jeg vil mene det er sikker, jeg har aldrig i de år jeg har været glædespige haft en kønssygdom. 

Jeg synes det er toppen når vi giver hinanden en god slikke tur. Og elsker at se en mand slikke mig  :P 

og jeg kan ikke se hvorfor jeg skal give super frank til mænd der ikke vil slikke mig... Gensidighed er skøn, og selvfølgelig ved vi begge er nyvasket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja du kan tro jeg slikker fisse, og jeg elsker det.

Frækt varierende og gerne længe.

For mig betyder det lige så meget at pigen forkæles og nyder det, som at jeg selv modtager en god behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, for helvede...- det er da noget af det fedeste. 

Elsker smagen og følelsen af at man gør noget lækkert for pigen. 

Og kommer fingrene med i legen, er der jo også mulighed for et “brusebad” af en sprøjteorgasme:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Jeg magter det ikke rigtig mere,,

Vil hellere ha" en sildemad og en kold snaps ;)

Kan godt følge dig. Nogen sans for balance må der jo være i livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 7 timer siden:

Jeg ville aftale det med den enkelte gp, nogle anser det som “outside business, private only” 

Jeg har altid fortalt GP, at det var vigtigt at jeg måtte slikke, så der ikke kom misforståelser.

Noget andet med Thai massage steder, men jeg har også her fortalt at jeg nyder og slikke, så der har været gode slikke ture her også. En gang hvor jeg skulle have HJ og jeg spurgte om at få lov og slikke skønheden, hun trak  så det ene ben ud af de stramme bukser og der var den skønneste behåret fisse, som fik en hurtig slikke tur, da det ikke måtte opdages, en god oplevelse. Det er over et år siden, gode minder :P

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, 1 time siden:

Jeg har altid fortalt GP, at det var vigtigt at jeg måtte slikke, så der ikke kom misforståelser.

Noget andet med Thai massage steder, men jeg har også her fortalt at jeg nyder og slikke, så der har været gode slikke ture her også. En gang hvor jeg skulle have HJ og jeg spurgte om at få lov og slikke skønheden, hun trak  så det ene ben ud af de stramme bukser og der var den skønneste behåret fisse, som fik en hurtig slikke tur, da det ikke måtte opdages, en god oplevelse. Det er over et år siden, gode minder :P

Jeg må jo spørge. Har en fræk aftale på fredag. Så må jeg se, hvad hun siger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 4 minutter siden:

PS: Nyder virkelig at forkæle hende. Næsten mere end at blive forkælet selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 8 timer siden:

Spørger man om lov først, eller hvordan og hvorledes? Vil rigtig gerne gøre det.

Jeg tjekker om der gensigtigt fransk på menuen, så starter man med at nusse og kramme også drager man syd på :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tjekker om der gensigtigt fransk på menuen, så starter man med at nusse og kramme også drager man syd på :wub:

Det er bare ikke alle, der skriver det direkte. Nogle skriver "Gensidige glæder og fornøjelser, og at man yder og nyder". Det kan jo betyde så mange forskellige ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 5 minutter siden:

Det er bare ikke alle, der skriver det direkte. Nogle skriver "Gensidige glæder og fornøjelser, og at man yder og nyder". Det kan jo betyde så mange forskellige ting.

Har også for mange år siden oplevet at der stod gensigtigt fransk på menuen, også måtte man ikke, det var hos A-gruppen i Kph total lækker pige Angela mener jeg hun hed. Eller var det Angelina? 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Har også for mange år siden oplevet at der stod gensigtigt fransk på menuen, også måtte man ikke, det var hos A-gruppen i Kph total lækker pige Angela mener jeg hun hed. 

Det gør det ikke nemmere, i hvert fald. Men nogle gange skriver pigerne det så "kryptisk" at man næsten skal være tankelæser for at gennemskue, hvad der egentlig menes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
niels6663 skrev, for 9 minutter siden:

Det gør det ikke nemmere, i hvert fald. Men nogle gange skriver pigerne det så "kryptisk" at man næsten skal være tankelæser for at gennemskue, hvad der egentlig menes.

Så har du forhåbentlig mulighed for at kontakte hende og spørge. Jeg synes det er dejligt når en fyr spørger ind til bestemte ting. Så ved man det er en mand der ved hvad han tænder på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Så har du forhåbentlig mulighed for at kontakte hende og spørge. Jeg synes det er dejligt når en fyr spørger ind til bestemte ting. Så ved man det er en mand der ved hvad han tænder på. :)

Hej Christina

Tak for dit svar. Det glæder mig, at I glædespiger giver jeres besyv med. Jeg møder hende på fredag (ved ikke om det er dårlig stil at oplyse, hvem man har en aftale med her på Eroguide). Men jeg har set på hendes profil i noget tid efterhånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
niels6663 skrev, for 26 minutter siden:

Hej Christina

Tak for dit svar. Det glæder mig, at I glædespiger giver jeres besyv med. Jeg møder hende på fredag (ved ikke om det er dårlig stil at oplyse, hvem man har en aftale med her på Eroguide). Men jeg har set på hendes profil i noget tid efterhånden.

Så kan du sagens nå at skrive og spørge hende om det. Gør det. Det vil helt sikkert stresse dig mindre så du ved hvad du skal glæde dig til, end at risikere at få et nej på dagen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 2 timer siden:

Spørg inden fredag. Så du er sikket på at få en dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig koret, der elsker at slikke fisse. Jeg elsker det når hun vrider sig, og jeg skal holde fast for at kunne fortsætte. I den sidste tid er jeg begndt at foretrække piger, der ubetinget skriver, at sex er med kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, 1 time siden:

Det gør hun :-)

Så er det bare at nyde det.

Måske hvis du er frisk på det,  så er vi jo nysgerrige på hvordan det gik <_<:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...