Hop til indhold
Guest Panko

Slikker i fisse på glædespiger?

Recommended Posts

mange ting i livet kan være farligt- hvis man er uheldig.

jeg elsker at slikke fisse, og gør det på gp og private.

har vel ca mødt 500 piger-og ingen sygdomme fået.

har dog mødt 2-3 stykker hvor smagen var dårlig-men ikke pga sygdom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Juryen

Ja for hulen da. Måtte jeg kun vælge een ting med pigerne, så blev det det. Jeg er livslang lærling ud i cunnilingus kunsten, med det mål at blive god til det, men velvidende aldrig at blive udlært, da de skønne jo er så forskellige, også på det punkt. But I do my best.

Mht. det sundhedsmæssige, så satser jeg gerne, og har heller aldrig pådraget mig noget. Ja, sltså udover afhængigheden :D

Redigeret af Juryen
Manglede det sundhedsmæssige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Panko skrev, for 24 minutter siden:

Mmm

Det var måske de svar du ønskede at høre siden du kommentere med et enkelt....Mmmm.

At få slikket fisse er noget af det frækkeste. Blidt/vild og vådt. Og kan man finde ud af at skifte mellem at slikke og suge dybt så er det såååå lækkert. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har altid haft det at slikke en GP og også Thai massage pigerne ,som sagde ok til andet end HJ, som en første priotet.:P

I dag er det kun min kæreste der nyder, at jeg nyder at slikke og den gode erfaring jeg har fået gennem mine GP besøg, den er bare helt i top.

Jeg har aldrig fået nogen sygdomme og er blevet tjekket.

God søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elsker at slikke fisse, de 2 favoritter i min verden er Sweet Sophie og DinaG begge har honning misser. Har også haft fornøjelsen af Trine Von Tease og en fantastisk honning mis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At slikke fisse er en decideret kulinarisk livret.

Jeg har slikket fisse på unge, frække og glatte piger. Og har nydt modne fisser både med og uden behåring. Altid som opvarmning til bolleriet. Har aldrig fået andet end vådt ansigt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja da, og numser. Lige så tit som jeg får lov. Har aldrig fået andet ud af det end en gevaldig stivert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig :)

Og også gange lidt finger samtidig i åbningen.

Elsker når de stønner lidt og hiver hårdt i lagnet eller i mit hår, så ved jeg at jeg gør det rigtigt...B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hehehe selvfølgelig..findes ikke noget bedre, hvor man direkte kan mærke reaktionen fra pigen, mums :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Det var måske de svar du ønskede at høre siden du kommentere med et enkelt....Mmmm.

At få slikket fisse er noget af det frækkeste. Blidt/vild og vådt. Og kan man finde ud af at skifte mellem at slikke og suge dybt så er det såååå lækkert. :D

Spørger man om lov først, eller hvordan og hvorledes? Vil rigtig gerne gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
niels6663 skrev, for 2 minutter siden:

Spørger man om lov først, eller hvordan og hvorledes? Vil rigtig gerne gøre det.

Jeg ville aftale det med den enkelte gp, nogle anser det som “outside business, private only” 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville aftale det med den enkelte gp, nogle anser det som “outside business, private only” 

Det er også det indtryk jeg har fået. Har kun besøgt tre GP'ere og har ikke selv spurgt om lov.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slik fisse, skær tænder, gå baglæns på hænder, som ungkarl der har man det godt:rolleyes:

Elsker det og har aldrig fået noget uvelkommen med hjem

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 20 minutter siden:

Altid.

Der er jo nogen der hverken tænder på fisseslik/kys/berøring......men som elsker dette erhverv....hihihi

Jeg spørger altid hvad gæsten kan lide begge veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...