Æ´Synderjyde 809 Skrevet 14. December, 2018 Jeg er nok næppe den eneste. Men jeg får et kick af nye piger. Ikke at jeg aldrig besøger den samme flere gange. Men mest af alt, så er jagten på nye piger nu det som tænder mig vildt meget. Det skal tilføjes jeg er gift, har faktisk hele mit voksne liv, levet i fast parforhold. Dog har de sidste fire været åbne forhold. Jeg er også i den heldige situation, at jeg økonomisk kan tillade mig nogle besøg hver måned. Ikke jeg altid har lyst. Efter jeg har passeret de 50 er jeg blevet ret selektiv og meget bevist om hvad jeg søger. De skal helst være i tyverne, være slanke og som et must, have ægte bryster. Og de må gerne være en A B eller max en C skål. Der må gerne stritte og se meget ungpigeagtige ud. Egentlig er jeg er numse mand end bryst mand. Har også næsten altid et krav om mulighed for analsex. Men egentlig sjældent jeg så rent faktisk benytter tilbudet, heller ikke selvom jeg betaler for ydelsen. Men noget som er mindst ligeså vigtigt er, at pigen tilbyder GFE og gerne mange dybe og våde tungekys. Faktisk har jeg nogle gange udelukkende brugt tiden på at røre, slikke og så kysse og kramme. I mine unge dage var det ret meget anderledes. Her kunne jeg bolle og komme tre til fire gange på en time, nemt. Nu betyder selve udløsningen langt mindre. Desværre er der ikke så mange danske piger som kan leverer det jeg efterspørger. Men heldigvis er der så de mange østarbejdere der kan. Og jeg må sige, der er smuttede imellem, men heldigvis flest gode oplevelser. Ja livet ændre sig og ikke mindst hvad man åbenbart tænder på og syntes er vigtigt. Er det det samme for I andre? 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 14. December, 2018 (edited) Æ´Synderjyde skrev, for 45 minutter siden: Er det det samme for I andre? Nej Redigeret 14. December, 2018 af Bananas 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 943 Skrevet 14. December, 2018 Jeg kan godt genkende en del af det du skriver. Jeg er også meget optaget af det gensidige, så når man rammer ind i en kvinde der virkelig tænder på det man er igang med er det bare toppen. Jeg tror også at man med alderen får mindre behov for udløsning. Jeg er begyndt at være sparsom med det og har også et par gange taget en tur uden afslutning. Var det ikke Joan Ørting, som engang skrev, at mænd over 50 ikke bør få udløsning mere end hver 10. dag? Det er en lettelse på den måde, at jeg ikke mere føler mig så presset til at gennemføre et sexkøb, blot fordi jeg har set mig sulten på de mange annoncesider. Før i tiden kunne jeg godt blive helt desperat, hvis jeg ikke kunne få en aftale i stand med den foretrukne og ryge i armene og mellem benene på en ligegyldig og skuffende nødløsning. Det sker ikke mere. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 15. December, 2018 Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden: Jeg er nok næppe den eneste. Men jeg får et kick af nye piger. Ikke at jeg aldrig besøger den samme flere gange. Men mest af alt, så er jagten på nye piger nu det som tænder mig vildt meget. Det skal tilføjes jeg er gift, har faktisk hele mit voksne liv, levet i fast parforhold. Dog har de sidste fire været åbne forhold. Jeg er også i den heldige situation, at jeg økonomisk kan tillade mig nogle besøg hver måned. Ikke jeg altid har lyst. Efter jeg har passeret de 50 er jeg blevet ret selektiv og meget bevist om hvad jeg søger. De skal helst være i tyverne, være slanke og som et must, have ægte bryster. Og de må gerne være en A B eller max en C skål. Der må gerne stritte og se meget ungpigeagtige ud. Egentlig er jeg er numse mand end bryst mand. Har også næsten altid et krav om mulighed for analsex. Men egentlig sjældent jeg så rent faktisk benytter tilbudet, heller ikke selvom jeg betaler for ydelsen. Men noget som er mindst ligeså vigtigt er, at pigen tilbyder GFE og gerne mange dybe og våde tungekys. Faktisk har jeg nogle gange udelukkende brugt tiden på at røre, slikke og så kysse og kramme. I mine unge dage var det ret meget anderledes. Her kunne jeg bolle og komme tre til fire gange på en time, nemt. Nu betyder selve udløsningen langt mindre. Desværre er der ikke så mange danske piger som kan leverer det jeg efterspørger. Men heldigvis er der så de mange østarbejdere der kan. Og jeg må sige, der er smuttede imellem, men heldigvis flest gode oplevelser. Ja livet ændre sig og ikke mindst hvad man åbenbart tænder på og syntes er vigtigt. Er det det samme for I andre? Kan genkende en del mht nye piger og kæreste oplevelse med tunge kys etc...Jeg er også single og syntes nærheden også er rar og ik blot knep . Dog syntes jeg det er lidt sørgeligt at du går efter GFE udelukkende, når du er i fast forhold, åbent el ej, det fortæller mig at dine forhold ikke er optimale, hvorfor så ikke bare være single ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 15. December, 2018 Æ´Synderjyde skrev, for 10 timer siden: Jeg er nok næppe den eneste. Men jeg får et kick af nye piger. Ikke at jeg aldrig besøger den samme flere gange. Men mest af alt, så er jagten på nye piger nu det som tænder mig vildt meget. Det skal tilføjes jeg er gift, har faktisk hele mit voksne liv, levet i fast parforhold. Dog har de sidste fire været åbne forhold. Jeg er også i den heldige situation, at jeg økonomisk kan tillade mig nogle besøg hver måned. Ikke jeg altid har lyst. Efter jeg har passeret de 50 er jeg blevet ret selektiv og meget bevist om hvad jeg søger. De skal helst være i tyverne, være slanke og som et must, have ægte bryster. Og de må gerne være en A B eller max en C skål. Der må gerne stritte og se meget ungpigeagtige ud. Egentlig er jeg er numse mand end bryst mand. Har også næsten altid et krav om mulighed for analsex. Men egentlig sjældent jeg så rent faktisk benytter tilbudet, heller ikke selvom jeg betaler for ydelsen. Men noget som er mindst ligeså vigtigt er, at pigen tilbyder GFE og gerne mange dybe og våde tungekys. Faktisk har jeg nogle gange udelukkende brugt tiden på at røre, slikke og så kysse og kramme. I mine unge dage var det ret meget anderledes. Her kunne jeg bolle og komme tre til fire gange på en time, nemt. Nu betyder selve udløsningen langt mindre. Desværre er der ikke så mange danske piger som kan leverer det jeg efterspørger. Men heldigvis er der så de mange østarbejdere der kan. Og jeg må sige, der er smuttede imellem, men heldigvis flest gode oplevelser. Ja livet ændre sig og ikke mindst hvad man åbenbart tænder på og syntes er vigtigt. Er det det samme for I andre? Ja stort set kan jeg nikke genkendende til alt hvad du beskriver Jeg har også ændret meget radikalt med alderen ,men nu nyder jeg meget mere end kun sex'en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 15. December, 2018 Jeg kan også nikke genkendende til det meste. Dog vil jeg gerne fritages for unge piger, med strittende bryster. Jeg nyder helst modne naturlige kvinder, der gerne vil være kvinder, og vil tilbedes som sådanne. Dvs GFE i fuld udstrækning. BR 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. December, 2018 Der er vi helt forskellige jagten på nye piger tænder mig overhovedet ikke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 15. December, 2018 BadGuy skrev, for 10 timer siden: Kan genkende en del mht nye piger og kæreste oplevelse med tunge kys etc...Jeg er også single og syntes nærheden også er rar og ik blot knep . Dog syntes jeg det er lidt sørgeligt at du går efter GFE udelukkende, når du er i fast forhold, åbent el ej, det fortæller mig at dine forhold ikke er optimale, hvorfor så ikke bare være single ? Det forhold jeg er i nu og har været de sidste 15 år. Er total sexløst, efter fælles overenskomst. Vi har begge sex ved siden af. I hverdagen har vi det skønt sammen. Har mange fælles interesser og samtaler meget. Det virker sikkert underligt for mange, men faktisk er der utrolig meget afslappethed og frihed i det, for os. Derfor er det at sexe også noget helt specielt, i det at det skal indeholde det jeg vil have. Og som flere skriver, så er det ikke vigtigt at skulle få udløsning mange gange. Og for mig betyder det ydre bare rigtig meget, at gp’en ser ud som det jeg tænder på, og at hun kan leverer den helt rigtige oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 15. December, 2018 Interessant tråd. Faktisk må jeg indrømme at mine præferencer ikke har ændret sig en døjt siden mine teenageår. De piger jeg tændte på den gang, er de piger jeg tænder på i dag. Noget a’ la 20-25år. 50-55kg. Pænt smil med pæne tænder. Fast rumpe. Små bryster. Levende øjne. Humørfyldt. Gfe? Nej tak. Pse? Nej tak. Naboens kønne datter? Ja tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg