Hop til indhold
Libertineren

Cecilie (Tåsingegade i Århus)

Recommended Posts

Jeg havde læst den lange beskrivelse, der var af Cecilie på http://www.Star-babes.eu. Der var godt nok ingen billeder på siden, men en opringning til hendes mobil overbeviste mig om, at hende måtte jeg besøge. Vi aftale en tid, og jeg mødte frem på adressen i Tåsingegade i Århus. Stedet lå diskret i den nordlige bydel tæt ved universitetet.

Jeg blev med det samme lukket ind af Cecilie, som var klædt i en fræk lille kjole og et par sorte selvsiddende nylonstrømper. Jeg bemærkede straks hendes kønne ansigt og det lange lyse hår. Et par flotte store bryster tittede vellystent frem under blonderne. Hun var nøjagtig som beskrevet på siden. Det eneste der ikke var nævnt, var hendes alder. Jeg gættede på, at hun var tæt på 40. En udmærket alder for en slank og velplejet kvinde – moden, lækker og spændende.

Cecilie lagde ikke skjul på, at hun gerne ville vise sine flotte og fyldige bryster frem for mig, og det var bestemt også dejligt for os begge, da vi lagde os, Jeg gav mig god tid til at kæle for dem. Effekten var da heller ikke udeblevet, for hun var allerede godt våd i missen, da jeg senere lod et par fingre undersøge den.

Jeg var også blevet ret liderlig, så det blev ikke til så lang tid med sex.

Da jeg til sidst nærmede mig min afslutning, gjorde hun mig opmærksom på, at det var vigtigt for hende, at gav den fuld lydstyrke under udløsningen. Det var nu heller ikke spor svært, da jeg kom.

Cecilie udstråler varme og klasse, og det bliver nok til et besøg igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du huske, hvornår det var - for det er lang tid siden, jeg har set hende i funktion, og hun er udeblevet mange af de gange, hvor hun stod på vagtlisten.

Jeg kan også varmt anbefale Cecilie, ikke mindst til dominans, som hun tydeligvis nyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du huske, hvornår det var - for det er lang tid siden, jeg har set hende i funktion, og hun er udeblevet mange af de gange, hvor hun stod på vagtlisten.

Jeg kan også varmt anbefale Cecilie, ikke mindst til dominans, som hun tydeligvis nyder.

Det var i slutningen af august. Hun fortalte at hun fremover ville være der nogle fredage og søndage. Nu fremgår hun slet ikke af vagtplanen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Det er sku god humor :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...