Hop til indhold
Borende X

Godt, man ikke er i Sydsjælland

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Trinetease skrev, den 15/12/2018 at 11:45:

Jeg har været tilstede så mange gange når de kommer med skat. Og hver gang har det kun handlet om pigerne betaler skat. 

Ja selvfølgelig....hvis ordensmagten har repræsentanter med fra skat, så giver det jo ligefrem en god mening at baggrunden, er at kontrollere om de implicerede bidrager til at samfundet kan holdes kørende....ligesom at skat er repræsentanteret ved diverse færdsels razziaer.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 4 timer siden:

Ja selvfølgelig....hvis ordensmagten har repræsentanter med fra skat, så giver det jo ligefrem en god mening at baggrunden, er at kontrollere om de implicerede bidrager til at samfundet kan holdes kørende....ligesom at skat er repræsentanteret ved diverse færdsels razziaer.

Har du læst artiklen ? Eller kommentere du bare på må og få ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 6 timer siden:

Fulde navn, fødselsdato og adresse.

Og ikke personnummer? Det lyder mystisk, for man kan ikke engang få et lånerkort til biblioteket uden at oplyse personnummer. Der er gået stærkt inflation i løfterne fra 1969.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Og ikke personnummer? Det lyder mystisk, for man kan ikke engang få et lånerkort til biblioteket uden at oplyse personnummer. Der er gået stærkt inflation i løfterne fra 1969.

Ikke personnummer, men kun fødselsdato. Men med navn, fødedato og adresse, så er det intet problem for dem at finde frem til cpr-nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, 1 time siden:

Ikke personnummer, men kun fødselsdato. Men med navn, fødedato og adresse, så er det intet problem for dem at finde frem til cpr-nr.

Det kan også være bekymrende nok. Og hvad er egentlig forskellen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Det kan også være bekymrende nok. Og hvad er egentlig forskellen?

Mit gæt er, at bestemmelsen i retsplejelovens § 750 er ældre end personnummeret (1968).

Hvorfor det ikke er ændret, ved jeg ikke, men ville skyde på, at det skyldes, at personnummeret kan udnyttes af svindlere og andet godtfolk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 11 timer siden:

Eller kommentere du bare på må og få ? 

Nope....men på et eller andet punkt, hvor almindelig bred sund fornuft reagerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 timer siden:

Har du læst artiklen ? Eller kommentere du bare på må og få ? 

 

Næppe, da artiklen ikke eksisterer længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Aros skrev, den 14/12/2018 at 20:37:

Uden at jeg skal svare for Borende X, men jeg vil personligt selv da ikke ønske at være kunde på et bordel, hvor der er politirazzia, dels er der risiko for at man bliver afbrudt midt i fornøjelsen, og dernæst vil jeg ikke finde det helt vildt fedt, at blive afhørt af politiet, selvom jeg intet ulovligt har gjort, og blot været kunde.

Hvad er det i øvrigt, man er forpligtiget til at fortælle politiet om sig selv, hvis de spørger til ens identitet ? 

Det eneste man er forplitiget til at oplyse er navn, adresse, og fødseldato, som i dag, måned og årstal,og intet andet, og man er ikke forpligtiget til,at udtale sig yderligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Pite skrev, den 15/12/2018 at 07:24:

Navn og fødselsdato

Og adresse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...