Hop til indhold
Guest Us1111

Beach babes...det tråd mangler helt sikkert

Recommended Posts

Hold kæft hvor er den samme joke bare stadig skide sjov - not. :rolleyes: Det er sgu snart en fucking børnehave herinde. 

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lange skrev, for 14 minutter siden:

Hold kæft hvor er den samme joke bare stadig skide sjov - not. :rolleyes: Det er sgu snart en fucking børnehave herinde. 

Sure kælling...,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 24 minutter siden:

Hold kæft hvor er den samme joke bare stadig skide sjov - not. :rolleyes: Det er sgu snart en fucking børnehave herinde. 

Det har altid været en børnehave. Nu er det en lidt sjovere børnehave - nogle dage.

Snart bliver det som sædvanligt igen med trusser, fisser, numser, piger der leger med hinanden and what not. Og du kan blive glad igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 37 minutter siden:

Hold kæft hvor er den samme joke bare stadig skide sjov - not. :rolleyes: Det er sgu snart en fucking børnehave herinde. 

Hvilken er i øvrigt den samme joke? Oplys mig please. Den har jeg nok ikke forstået, men jeg er jo svensker.... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle de nye totalt ligegyldige billedtråde som er blevet oprettet her under hyggesnak i de seneste dage. Åbenbart en barnlig protest mod de gamle billedtråde som visse folk mener bør have deres eget underfora. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 4 minutter siden:

Alle de nye totalt ligegyldige billedtråde som er blevet oprettet her under hyggesnak i de seneste dage. Åbenbart en barnlig protest mod de gamle billedtråde som visse folk mener bør have deres eget underfora. 

Nå sådan... ligegyldige billedtråde er altså den samme joke. Nu jeg forstå.

Nu har jeg jo en cykelfetich, så for mig er de ikke ligegyldige. Selv om jeg hører til "visse folk". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 32 minutter siden:

Alle de nye totalt ligegyldige billedtråde som er blevet oprettet her under hyggesnak i de seneste dage. Åbenbart en barnlig protest mod de gamle billedtråde som visse folk mener bør have deres eget underfora. 

Så LAD DOG VÆRE med at klikke dig ind på dem, det er ganske nemt!!!,............. du mangler tydeligvis noget opmærksomhed, men det får du jo så, på denne måde, synes du ikke at DET, er barnligt!!!!........joooohh, lidt, ík ?????:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ønsker jeg opmærksomhed? :rolleyes: Det er sgu da dem som nu spammer hyggesnak med nye tråde, fordi de ikke kan få deres vilje, som ønsker opmærksomhed. Hvilket jeg synes er ret barnligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 32 minutter siden:

Ønsker jeg opmærksomhed? :rolleyes: Det er sgu da dem som nu spammer hyggesnak med nye tråde, fordi de ikke kan få deres vilje, som ønsker opmærksomhed. Hvilket jeg synes er ret barnligt. 

Jeg er ret barnligt - indrømmes. Men lige spammer hyggesnak???? Er ikke hyggesnak blevet spammet med billedtråde i lang tid nu synes du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må I altså ikke afspore tråden drenge..... husk vi er i hyggesnak :);)

 

Følger iøvrigt lige med her.... B):ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ret barnligt - indrømmes. Men lige spammer hyggesnak???? Er ikke hyggesnak blevet spammet med billedtråde i lang tid nu synes du?

Jo, men hvad hjælper det så at spamme det endnu mere i protest?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved vi jo ikke endnu vel?

Desuden synes jeg billederne fra det seneste døgn er temmelig sjove - og sexede. 

Men fortvivl ikke. Jeg er ikke på langt nær så istadig som f.eks. JP. Det her udbrud er snart over, og så er alt som sædvanligt igen her nede i "voksenhjørnet".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 23 minutter siden:

Jo, men hvad hjælper det så at spamme det endnu mere i protest?

Hvor meget skal man, da lige kede sig, hvis man gider at bruge krudt på at beklage sig over trådene i hyggesnak

Hvis det generer dig, så lad dog være med at gå ind og kigge på dem allesammen, får så at brokke dig over dem:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 58 minutter siden:

Hvor meget skal man, da lige kede sig, hvis man gider at bruge krudt på at beklage sig over trådene i hyggesnak

Hvis det generer dig, så lad dog være med at gå ind og kigge på dem allesammen, får så at brokke dig over dem:wacko:

Sig det samme til dem der brokker sig i den her tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/91223-billedtråde-flyttes/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 17 minutter siden:

Sig det samme til dem der brokker sig i den her tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/91223-billedtråde-flyttes/

Så kunne du da bare brokke dig der istedet for at tvinge dig selv til at kigge alle trådene igennem, for at brokke dig i hver enkelt tråd 

Personligt ville det ikke genere mig, hvis der kom et forum for billede tråde, men så må vi da også hellere have et selfie forum og et forum for jokes osv osv, for Gud forbyde, at jeg skal bruge min tid på at bladre mig igennem alle de tråde, før end at jeg finder lige præcis det som interesserer mig!!!:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Butch skrev, for 2 timer siden:

Nu må I altså ikke afspore tråden drenge..... husk vi er i hyggesnak :);)

 

Følger iøvrigt lige med her.... B):ph34r:

#metoo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...