Hop til indhold
Lady Cherie

XXXL Cykelpiger har vi den streg?

Recommended Posts

Vi mangler en streg om piger, med de lidt store former, der cykler....men de foto hænger jo ikke på træerne, så det blev ikke til så mange jeg fandt, …..

Men jeg kan da kun opfordre de piger, herinde med yppige kurver, til at gå ud og finde cyklen frem og tage en selfie og sætte på stregen!<3

Fat-Woman-Riding-a-Bicycle-.jpg.9c6492ad1b4e2a4bde0c66718d18d87c.jpg

 

Big-Mama-Riding-a-Bicycle--.jpg.a9956c21f4b01905b19c751e7083a74d.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis jeg cykler rundt i København i frækt undertøj, så når jeg ikke engang at tage et billede før jeg er blevet anholdt for at forstyrre den offentlige ro og orden. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Og så skulle vi lige have en omgang fatshaming. Er du stolt af dig selv nu @Flax

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Flax skrev, for 46 minutter siden:

Mon cyklerne kan holde til vægten? service vognen skal vist ikke være for langt væk.

Titanium min ven, titanium:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes faktisk at tråden er ok så længe der ikke gøres grin med den.

 Ser aldrig at der tales ned til dem der ligner nogen der trænger til et måltid.

Jeg er selv en voksen Frodig kvinde og er glad for ALLE min ekstra kg. 

Og jo jeg har en cykel en kickbiker og er fucking ligeglad om folk glor når jeg suser forbi .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Syntes faktisk at tråden er ok så længe der ikke gøres grin med den.

 Ser aldrig at der tales ned til dem der ligner nogen der trænger til et måltid.

Jeg er selv en voksen Frodig kvinde og er glad for ALLE min ekstra kg. 

Og jo jeg har en cykel en kickbiker og er fucking ligeglad om folk glor når jeg suser forbi .

Synes nogle af de billeder der er postede i denne tråd er ualmindeligt smukke.  Jeg er normalt ikke til store kvinder, men som du ved Ida, er der mange mænd der er. Så bestemt ikke til grin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 30 minutter siden:

Og jo jeg har en cykel en kickbiker og er fucking ligeglad om folk glor når jeg suser forbi .

Jeg har en lignende cykel..... jeg sparker til den hver gang jeg suser forbi :ph34r:

......og folk må også godt glo på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har en lignende cykel..... jeg sparker til den hver gang jeg suser forbi :ph34r:

......og folk må også godt glo på det. 

Suser og suser... mener du ikke at du kommer stille og roligt forbi i din spandex tricot? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Suser og suser... mener du ikke at du kommer stille og roligt forbi i din spandex tricot? 

Nej for faen.... siden jeg gik over til kun at sparke på jernhesten, er det der spandex lidt på overarbejde, og det sidder især lidt stramt omkring klokkeværket........ så jeg har travlt med at komme ud og sparke, og så ind og få det af igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Men .... det er jo en knallert?!

Det er vist en attrap den motor dér.....

men ellers fin ide til nye tråde :ph34r:

Piger med knallerter

Piger der går i seng med en knallert (tvetydig...a-haaa)

Piger der....osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Det er vist en attrap den motor dér.....

men ellers fin ide til nye tråde :ph34r:

Piger med knallerter

Piger der går i seng med en knallert (tvetydig...a-haaa)

Piger der....osv osv.

Som denne.... men er der ikke en risiko det bliver uoverskueligt med så mange billedtråde og at folk betragter det for spam - istedet for Art?

 

d4fee5a8fcceb247ff004952a8bb9436.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Som denne.... men er der ikke en risiko det bliver uoverskueligt med så mange billedtråde og at folk betragter det for spam - istedet for Art?

 

d4fee5a8fcceb247ff004952a8bb9436.jpg

Nej da, jo flere billeder af piger jo bedre. 

Og med den her slags, åbner det jo også for muligheden for oliesex, sex i “udstødningen”, kæder og knopdæk...... se det var allerede tre nye tråde bare sådan nævnt i flæng B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...