Hop til indhold

Sandra Sommer - Top GFE

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde igennem et stykke tid haft kig på Sandra Sommers annonce og havde blandt andet læst positivt om hende herinde på Eroguide. Nu havde jeg i dag en fridag fra jobbet, så jeg havde lavet en fræk aftale med hende. http://www.voksenlisten.dk/sandrasommer23

Stedet var fint diskret - et sommerhus lidt nord for Silkeborg ved Ans. Jeg havde booket en time for 1800 kr. Sandra lokker med kærestesex i sin annonce og det lever hun bestemt op til. Hun er en flot slank pige midt i tyverne. Sandra er rigtig god til forspil og forstår at pirre. Dejlig nærværende med god øjenkontakt og dejlige våde kys.

Sandra sutter rigtig glimrende og nyder bestemt osse selv at blive slikket. Jeg fik en dejlig gang sex med flere stillinger - sengen blev testet godt igennem. :lol: Sandra er dejlig medlevende og igen med både kys og øjenkontakt.

Så er man til dejlig kæreste sex med lækre blondiner så går man ikke forkert i byen. Jeg skal uden tvivl besøge hende igen snart.

Skrevet

Tak for skrivelsen Lange, hun lyder som en dejlig pige :) Hun er på min to-do liste og er rykket længere op nu :)

Skrevet

Ja hun ser super dejlig ud på de billeder, godt med anmeldelser der borger for at hun er et godt valg :)

I øvrigt jævnfør de tilbagevendende skuffede bemærkninger om manglen på kvalitets klinikker med danske kvalitetspiger i provinsen, er det kanon at Sandra det ene øjeblik lejer et sommerhus ved Silkeborg, det andet øjeblik kan træffes i Ålborg eller Slagelse.

Kunne det mon ikke være løsningen at piger turnerer og lejer sig ind til lejligheden rundt omkring, i stedet for systemet med gæstevisit de steder hvor der nu findes etablerede klinikker?

Tænk hvis københavner klinikker, som Seduction Girls, Pussy Galores eller Cassiopeia stars satte det i system, og oprettede tidsbegrænsede filialer i sommerhuse eller på anden vis rundt omkring i provinsen, hvor det de står for og som de kan levere udgør en savnet mangelvare?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

8-) De piger, de piger. De har det med at 'låne' fotos af hinanden.

Der er sammenfald af fotos mellem Sandra Sommer og Malou, Privatpigerne i Ringsted.

Venligst

Spunsen :geek:

Skrevet

Kunne det mon ikke være løsningen at piger turnerer og lejer sig ind til lejligheden rundt omkring, i stedet for systemet med gæstevisit de steder hvor der nu findes etablerede klinikker?

Løsningen på hvad?

Skrevet
  • Author

Rejse tag nu venligst din kæphest over i andre mere relevante tråde. :roll:

Skrevet

Ja, skal vi ikke prøve at få denne anmeldelsesstreng til at handle om Sandra Sommer.

Føler nogen, at anmeldelsen giver anledning til generelle tanker og bemærkninger om massagemarkedet, har alle mulighed for at oprette en ny debat om dette under forummerne "Hyggesnak" og "Generel debat".

Tak til Lange for anmeldelsen, og lad eventuelle flere kommentarer på denne anmeldelsesstreng omhandle Langes anmeldelse/Sandra Sommer.

Skrevet

Ja tak for anmeldelsen Lange

Godt der er nogen der gør noget aktivt for at forlænge sommerhus sæsonen :)

Skrevet
  • Author

Ja jeg har aldrig haft det så sjovt i et sommerhus før. Det må jeg snart prøve igen. Men hun hedder jo osse sommer - så er det vel naturligt at arbejde der.

Skrevet

Der er sammenfald af fotos mellem Sandra Sommer og Malou, Privatpigerne i Ringsted.

http://www.privatpigerne.dk/Malou/index.htm

Hvem tilhører billederne så i virkeligheden, hvis nogen af dem?

Sandra Sommer er på vagt i Aalborg mandag d. 8. oktober http://www.voksenlisten.dk/sandrasommer23

Men Malou er på vagt hos Privatpigerne i Ringsted mandag og torsdag http://www.privatpigerne.dk/vagtplan.htm

Så der er nok ikke tale om samme person under to forskellige kunstnernavne. Eller også er Privatpigernes vagtplan ikke opdateret.

Skrevet

Så der er nok ikke tale om samme person under to forskellige kunstnernavne. Eller også er Privatpigernes vagtplan ikke opdateret.

Jeg tro der er det sidste for jeg tror faktist det er samme pige , men så hun har bare skiftet navn hos privatpigen.dk for man kan se øverst at den før har stået zandra. Og sandra og zandra kommer nok ud på et.

Foresten...... jeg har også besøgt sandra en gang i kbhn og hun er rigtig sød.

• 1 month later...
Skrevet

Tak for anmeldelsen! Jeg overveje at lave en aftale med hende næste gang hun er i det Nordjyske. Nu har hun fået en del god omtale, så mon ikke det er værd at kigge nærmere på :D

Kan du prøve at beskrive udseendet lidt mere? Passer billederne nogenlunde? Hvad med ansigtet, er det kønt?

Skrevet

Tak for anmeldelsen! Jeg overveje at lave en aftale med hende næste gang hun er i det Nordjyske. Nu har hun fået en del god omtale, så mon ikke det er værd at kigge nærmere på :D

Kan du prøve at beskrive udseendet lidt mere? Passer billederne nogenlunde? Hvad med ansigtet, er det kønt?

Har haft fornøjelsen af hende 2 gange i løbet af i år (håber på en meget snarlig gentagelse). Hun lever 112% op til sin beskrivelse og billeder. Hun opgiver sin alder til 24 - jeg vil skyde hende til at være 27-28 år - dvs. også på det punkt er markant mere ærlig en hovedparten i branchen.

Hun er utrolig sød, flink og imødekommende. Sexen er det tætteste jeg har været på GFE. Virkeligheden holder, hvad billeder på voksenlisten.dk lover - der er højest fjernet en enkelt "tusch" på billederne. Hun har en verdensklasse røv - på det punkt er "virkeligheden" endnu bedre end billederne :D Ansigtet er et kapitel for sig - virkeligt smukt, hvor bl.a. nogle meget sensuelle læber springer i øjnene.

Beklager - jeg har virkeligt svært ved at finde noget negativt at sige om Sandra - risiko for afhængighed måske?

Skrevet

Har haft fornøjelsen af hende 2 gange i løbet af i år (håber på en meget snarlig gentagelse). Hun lever 112% op til sin beskrivelse og billeder. Hun opgiver sin alder til 24 - jeg vil skyde hende til at være 27-28 år - dvs. også på det punkt er markant mere ærlig en hovedparten i branchen.

Hun er utrolig sød, flink og imødekommende. Sexen er det tætteste jeg har været på GFE. Virkeligheden holder, hvad billeder på voksenlisten.dk lover - der er højest fjernet en enkelt "tusch" på billederne. Hun har en verdensklasse røv - på det punkt er "virkeligheden" endnu bedre end billederne :D Ansigtet er et kapitel for sig - virkeligt smukt, hvor bl.a. nogle meget sensuelle læber springer i øjnene.

Beklager - jeg har virkeligt svært ved at finde noget negativt at sige om Sandra - risiko for afhængighed måske?

Tak for det Andreas! Det fik jeg da ikke mindre lyst til at besøge hende af :D

Du skal ikke beklage, du ikke kan finde noget negativt om hende!! Jeg har det på samme måde med Lille Julia. Hun er for hot :evil: Du skulle tage at kigge nærmere på hende engang ved lejlighed ;)

Skrevet
  • Author

Ja jeg kan kun være enig. Sandra er både sød og lækker samt god i sengen. Glæder mig til at se hende igen på tirsdag. :P

Skrevet

vil give jer alle lidt ret, sandra er en super sød og i mødekommende pige, var der forbi for et godt stykke tid siden, i et bette hus tæt på e45 i det nordjyske. godt fristet af et tilbud om en cocktail dansk - fransk til en plovmand så fristet af dette samt en beskrivelse af pigen i eb og en samtale med samme sandra begav jeg mig afsted, ankommer lidt før aftalt tid til huset diskret sted og så alligevel der er kun 2 huse på vejen så vil gætte på de lokale ved hvad der sker bad de duggede ruder :D ringer på og døren blir åbnet af en ung pige i undertøj ( gætter på hun vidste det ikk var posten ) byder mig indenfor og spørger om det hende eller den anden jeg har en aftale med øhh hun skulle være lyshåret er mit intiligente svar, jamen så det mig halvt griner halvt smiler hun, super god stemning fra start af, vi får afregnet og hun smutter op med pengene kommer tilbage og undskylder sin manglede påklædning, har efterhånden fået lidt styr på mig selv så siger kækt at det jo alligevel skal af når vi skal more os, af med tøjet kommer vi begge hun har såmænd en meget skøn krop, og som de fleste andre der har anmeldt sandra pointere, hun har en dejlig mås.. :P lidt mere skuffene er dog hendes bryster, vil ikke kommentere ydeligere på dem for ikke at lyde suvenistisk.. resten af hende er som sagt dejlig. gætter på hun levere en god gfe, da der jo kun var tale om en kort hyggestund så var der ingen kys hvilket er fair nok sårn er reglerne jo gennerelt:)

karektere. 00 - 13

pigen 9 primært pga brysterne men de kan jo være blevet bedre..

stedet 11 med pil op diskret og alligevel ikk, flot renoveret inden for dog lidt sært at sengen såtr / at hyggerummet er indrettet i en stue, hvor der står spise bord osv.

sex'en 10 det franske var ikke lige som jeg kan lide det men vil ikke dømme så meget på selve sexen da der jo var tale om meget kort tid og jeg faktisk tror at det ville ha været bedre ved mere tid, det bar lidt præg af stress / skyndsom hed.

• 2 months later...
Skrevet

Venligst

Spunsen :geek:

kunne det tænkes at det er den samme person?? og at siden privatpigerne ikke er opdateret og stedet ikke findes mere? mine fotos er ægte og jeg har været begge steder ;)

Skrevet

[quote="sandrasommer"

kunne det tænkes at det er den samme person?? og at siden privatpigerne ikke er opdateret og stedet ikke findes mere? mine fotos er ægte og jeg har været begge steder ;)

Skrevet
  • Author

Så skulle du møde hende irl. Der kan hun også lave nogen seriøse buler i de bukser man ikke har særligt længe på. :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvis man nu skulle lave en "rangliste" med Sandra, Trine Tease og Nikita Darling (har endnu ikke været hos de 2 sidste) hvordan ville listen se ud? Alle 3 reklamerer med gfe og ser ret sprøde med lidt forskelli fordeling mellem store og små bryster og slank til lidt mere fyldig.

Skrevet
  • Author

Jeg har prøvet både Sandra Sommer og Nikita 4 gange. Synes det er svært at sige hvem der er bedst. Nu hvor de begge kigger med herinde - så vil jeg sige uafgjort. :lol: Har ikke besøgt Trine Tease - er ikke så meget til store plastik babser.

Skrevet

Hvis man nu skulle lave en "rangliste" med Sandra, Trine Tease og Nikita Darling (har endnu ikke været hos de 2 sidste) hvordan ville listen se ud? Alle 3 reklamerer med gfe og ser ret sprøde med lidt forskelli fordeling mellem store og små bryster og slank til lidt mere fyldig.

hvorfor er det du vil have lavet en rangliste over trine nikita og mig? og så er det endda 2 gang du spørg om det, kan forstå du har besøgt mig før, hvorfor så ikke selv besøge de 2 andre?

Skrevet

Jeg har desværre ikke været ved nogen af dem, men hvis der kan skaffes sponsorer, er jeg villig til at foretage en uvildig markedsundersøgelse ;);)

ps. Jeg behøver ikke få kører penge :)

Skrevet

hvorfor er det du vil have lavet en rangliste over trine nikita og mig? og så er det endda 2 gang du spørg om det, kan forstå du har besøgt mig før, hvorfor så ikke selv besøge de 2 andre?

Sorry Sandra - var ikke meningen at fornærme dig. I er bare de 3 tøser som jeg synes lyder mest tiltalende. dig har jeg beøsgt - de 2 andre ikke endnu. Ville bare høre andres mening inden jeg begynder at bruge af mine surt tjente pengen ;)

Skrevet

syntes bare det virkede underligt du nu havde spurgt 2 gange

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.