Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Pha thaimassage tantra

Recommended Posts

Gæst

Har studeret pha massage i flensborg hjemmeside. De tilbyder tantra massage. Har aldrig prøvet det før, men har en opfattelse af, det er noget erotisk massage, hvor pigen ikke har noget tøj på? Det der undrer mig, almindelig massage koster 45 euro og tantra massage koster kun 55 euro? Kan det virkelig passe fræk massage kun koster 10 euro mere? Eller hvad lægges der i det tantra massage ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg tidligere har skrevet, hersker der langtfra koncensus om, hvad tantra egentlig er, og da slet ikke blandt thaiklinikker. Mit indtryk er, at enhver massør har sin egen opfattelse, så derfor er den lille prisforskel sikkert sandsynlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har studeret pha massage i flensborg hjemmeside. De tilbyder tantra massage. Har aldrig prøvet det før, men har en opfattelse af, det er noget erotisk massage, hvor pigen ikke har noget tøj på? Det der undrer mig, almindelig massage koster 45 euro og tantra massage koster kun 55 euro? Kan det virkelig passe fræk massage kun koster 10 euro mere? Eller hvad lægges der i det tantra massage ??

Min erfaring siger mig at det er en mere blød og til tider kilden massage,

hvor også de ædlere dele bliver lettere berørt, massøren beholder sit tøj på.

Det er der så mange der også gør ved oliemassage i håb om at du er blevet

pirret til at betale meget mere for at få gjort arbejdet færdigt.

Beskrivelsen i thaimiljøet er nogenlunde således:

Tantramassage er en sensuel, erotisk præget massage for både mænd og kvinder.

Massøren vil være påklædt, og tantramassage indeholder ikke sex.

Den udfordre dine sanser, tirre, pirre, mv.

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du virkelig ønsker at vide hvad tantra massag er, så skal du Google det, og de første 20-030 hits.

Tantra massage er så mange ting, g kun en lille del at hele tantra universet. Massagen går ud på at bringe dine energier( krop) i indbyrdes ballance. Den tænder dine følelser i alle dele af kroppen, incl underlivet. Du bliver bragt i en tilstand af total ballance, glæde, kærlighed og erotisk opstemthed.

Nogen mener at man ikke skal udløse den erotiske opstemthed, andre modsat.

Der er et begreb der hedder tør orgasme. Dvs at du får orgasme(udløsning) uden at sprøjte. Min erfaring gennem 10-15 år er at udløsniingen sker baglæns. Dvs at du får udløsning, men ved hjælp af muskel kontrol, retter du udløsningen bagud. Det vil sige at spermen havner i urinblæren. Godt så, men meningen med tør orgasme er netop at man har energi til at forstætte med at elske. Det har man så ikke, for om sæden kommer ud af pikken, eller ender i urinblæren, er ligemeget. Prostata og sædblære har gjort deres arbejde, og manden er dvask. Ikk piger?

Måske har jeg blot ikke fået den rette vejliedning mht til tør orgasme -det håber jeg - men ellers er det lidt fis.

However, selve tnatra massagen, især den intime, er altså himlen når den udføres af en der kan det der. To har jeg prøvet i Danmark, der kan det. Cecilie L og Tantra wellness.

http://www.wellness-tantra.dk/

http://www.pigevaerelset.dk/

Har også prøvet andre, men disse to er meget dygtige.

Hos de fleste thai piger er tantra blot noget med at de smører olie på brysterne, og gnider din krop med dem. Derefter sker der så lidt mere, afhængig af hvad du har begatl. Det er da også ganske dejligt, men det har ikke en ski med tantra at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig prøvet det før, men har en opfattelse af, det er noget erotisk massage, hvor pigen ikke har noget tøj på?

Sorry, men hun har tøj på.

Min erfaring af tantra på thaisteder er at det er en let vej at fortjene lidt mer, ved at gøre lidt mindre. Det koster typiskt hundre kr mer end oljemassage og istedet for at massere så blafrer hun med hænderne over din krop uden nogen egentlig idé om hvad hun er igang med. For mig virker det kun meget irriterende, og efter en halvtime på den måden har jeg mistet al eventuel lyst til sex.

Jeg har desværre aldrig prøvet Cecilie L eller andre der i hvert fald åbenbarligt har en idé om hvad tantra er, men på thaisteder er plain and simple oljemassage oftest langt bedre - og oftest mere sanselig - end tantra.

Body to body, eller body tantra, er jo noget helt andet. Ikke meget med tantra der heller, men i hvert fald uden tøj. Og til nogle mer penge.

Selv har jeg det bedst med oljemassage, og bliver stemningen god så går man over til noget andet efterhånden. For mig bliver det "tantriskt" når en god og grundlig massage langsomt forændres og bliver mere og mere sanselig.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

Det er en meget præcis beskrivelse af, hvad der foregår. Jeg kan i øvrigt varmt anbefale Cecilie L

Hun ved, i modsætning til thaiklinikkerne, hvad hun gør :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

takker de erfarne herrer for et indblik i tantra.... lyder ikke som noget jeg gider så. Ellers bliver det ved Ditte i kolding, der efter sigende er fantastisk til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...