Hop til indhold
dinp1979

Lille-Pige, Nordjylland

Recommended Posts

Havde et møde med hende her i sommers.

Vi havde skrevet sammen over lidt tid uden at vi dog kunne få det til at passe i vores kalendere, men så en dag lykkedes det endelig. Aftalen var at mødes og tage ud i det fri og have det sjovt sammen.

Vi aftalte et mødested og vi kom nogenlunde samme tid. Hun er en fræk slank blondine med rigtig gode former. I bilen videre snakkede vi lidt om løst og fast mens vi kiggede efter et godt sted at stoppe og finde en dejlig plads i skoven at lege i. Vi fandt et sted og startede med at kysse lidt. Langsom blev hun klædt af og foran var en fræk slank kvinde med et par dejlige bryster. Normalt er jeg ikke meget for silikone, men hendes virkede ret godt også for mig. På knæ og åbne mine bukser, hun blev slikket godt og grundigt og så ellers en god gang sex i forskellige stillinger mens vi nød udsigten. Efter første agt lidt småsnak og så en enkelt tur mere.

Hun er sød og lige til, dog har vi ikke haft tid til at mødes siden, men hun er helt sikkert en jeg kan anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige det samme, jeg har nu besøgt Lille-pige over en længere periode og hun er mega fræk og hun giver sig hen til en og det er en fantastisk oplevelse. Specielt i sommer månederne hvor vejret tillader at man mødes i skov eller ved strand og har det "sjovt" sammen. hun er den bedste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PTH skrev, den 19.5.2020 at 21:12:

Hun har stadig profil på sugardaters 

Vil du sende link.? Kan ikke finde hende, hvorfor kan jeg ikke søge hende med navnet nu min profil er ny, og hun ikke har blokeret mig.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 18 timer siden:

Vil du sende link.? Kan ikke finde hende, hvorfor kan jeg ikke søge hende med navnet nu min profil er ny, og hun ikke har blokeret mig.?

Hvis du ruller lidt op i tråden finder du et

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 8 timer siden:

Hvis du ruller lidt op i tråden finder du et

Tak, men står bare profilen ikke findes.? Har aldrig besøgt profilen men min profil. Hvad mon det kan være.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 14 timer siden:

Tak, men står bare profilen ikke findes.? Har aldrig besøgt profilen men min profil. Hvad mon det kan være.?

Har lige tjekket linket og det virker fint for mig. Det kan ske det er muligt at lave en indstilling, så folk udenfor ens søgekriterier ikke kan se en ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, for 52 minutter siden:

Har lige tjekket linket og det virker fint for mig. Det kan ske det er muligt at lave en indstilling, så folk udenfor ens søgekriterier ikke kan se en ...

Tak for det, ja det må være det. Tak for din undersøgelse af sagen. Men må sande jeg ikke kommer i kontakt med hende så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MandNord skrev, den 29.9.2021 at 13:58:

Nogen der stadig leger med hende eller er hun ikke aktiv mere?

Også spændt på om nogen har heldet med sig.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 2 timer siden:

Også spændt på om nogen har heldet med sig.?

Hun har ikke været online på sin profil i over en måned, så hun er nok ikke aktiv p.t. Måske har hun quitet gamet helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...