Hop til indhold
Sweetbird

Jan løbe uden at betale Advarsel

Recommended Posts

Hi All.

After i read All your comments i have decided not put any public pictures.

But i Will make a print of photo and share IT with All the shops. Randers Ålborg Århus Vejle Kolding.

Because i have find out that he did this many time before.

And Jan you still can make IT good again and just give me what you Owe me and then we Will forget All.

But if not then it Will be hard for you to find a place to go again.i Hope you Will be a good man and do what is the rigth thing.

Have a good day everybody.

Hugs from Sweetbird

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetbird skrev, for 3 timer siden:

Hi All.

After i read All your comments i have decided not put any public pictures.

But i Will make a print of photo and share IT with All the shops. Randers Ålborg Århus Vejle Kolding.

Because i have find out that he did this many time before.

And Jan you still can make IT good again and just give me what you Owe me and then we Will forget All.

But if not then it Will be hard for you to find a place to go again.i Hope you Will be a good man and do what is the rigth thing.

Have a good day everybody.

Hugs from Sweetbird

 

It sounds correct what you want to do, but he is one of those,  who makes me ashamed of being born in Denmark.
Hope to succeed for you,

all the best  from  a man who respects Thai massage in one way or another.
 Invitation to Jan   .    You are free to choose your needs but pay for what you agreed.

Be proud to be born in Denmark dont fuck it up please !!!!!!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 18 timer siden:

Men det er det jo:D klart ulovligt som flere påpeger, for ikke at tale om at “de grønne” omgående fjerner billedet og idømmer ts karantæne. Og politiet bliver næppe indblandet, engelsk talende thai pige på turistvisum? Moms og skat? Synes iøvrigt det er mærkeligt at hun går i bad før gæsten er gået? Hvad laver Jan imens? Come on...,

Jeg kan da os finde på at tage en skyller mens min gæst hopper i tøjet. 

Men af denne årsag som opslaget beskriver betales der før ydelse ved mig. 

Men så det os nemmere for ham at løbe skrigende væk efter :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver dig ikke ret , hvis vi ikke kan stole på hinanden , så er verden af lave , !

Personligt mister jeg fuldstændig lysten  til massage , hvis jeg skal betale før varen er leveret .

Du går sgu da heller ikke til frisør , eller tandlæge og betaler før  du har fået en behandling der svare til prisen !

Korrekt  eller !! , nej det der er galt er, at vi i lille mor Danmark har glemt alt om at tage hensyn til hinanden ,og kun tænker på os selv

Husk det er kun min personlige mening , men har levet og rejst rundt i verden siden min ungdom  menes ca 40 år .

Opholder mig nu mest i NZ  means in Danish , New Zealand , og her kommer vi stadig hinanden ved,  og kan lade bilen stå med nøgler ,

mens vi handler eller sover !  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetbird skrev, for 5 timer siden:

Hi All.

After i read All your comments i have decided not put any public pictures.

But i Will make a print of photo and share IT with All the shops. Randers Ålborg Århus Vejle Kolding.

Because i have find out that he did this many time before.

And Jan you still can make IT good again and just give me what you Owe me and then we Will forget All.

But if not then it Will be hard for you to find a place to go again.i Hope you Will be a good man and do what is the rigth thing.

Have a good day everybody.

Hugs from Sweetbird

 

you probably have his number .....

you can try to look up his name and address ....  krak.dk  or  dgs.dk  

https://www.krak.dk

https://www.degulesider.dk

then if you get his name and address .... 

send him a polite text that he forgot to pay .... and that you now have his real name and address 

that might make him feel more willing to show up ... and pay ....

please keep us posted if you ever get him to pay :) 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

you probably have his number .....

you can try to look up his name and address ....  krak.dk  or  dgs.dk  

https://www.krak.dk

https://www.degulesider.dk

then if you get his name and address .... 

send him a polite text that he forgot to pay .... and that you now have his real name and address 

that might make him feel more willing to show up ... and pay ....

please keep us posted if you ever get him to pay :) 

 

 

Yes but he remove his simcard 2 minut after he left.i text and call.

So IT was a plan from the beginning.and im not the first one he did this to.

But ofcourse a simcard only cost 49 kr.so that is a good deal for him

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, 1 time siden:

do it, show picture, an write a message ,anybody know him, because he has forgotten  jacket with me. :)

Hej has jacket with you??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetbird skrev, for 6 timer siden:

Yes but he remove his simcard 2 minut after he left.i text and call.

So IT was a plan from the beginning.and im not the first one he did this to.

But ofcourse a simcard only cost 49 kr.so that is a good deal for him

what a mother fucker .... 

he most be like super stupid ... since he would do like this ....

just share his photo with all your friends in the thai community  ....

honestly, within a few days he will have No places in the kingdom of Denmark to get even a handjob...

two things, I know for sure about thais .... you girls have a fantastic memory and secondly ...when it comes to money you girls definitely knows 

how to cut the cake. ;) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, for 1 time siden:

no no ,you can write he has forget jacket with you  and show picture its legal :)

No, it isn't … it isn't legal to publish pictures portraying an individual person without their consent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 26 minutter siden:

No, it isn't … it isn't legal to publish pictures portraying an individual person without their consent. 

Så tror jeg da de har travlt med at følge op på sager vedr Facebook:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kasperaalborg skrev, for 2 timer siden:

no no ,you can write he has forget jacket with you  and show picture its legal :)

Jeg forstår ikke det du skriver med jakken? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spirillen555 skrev, for 13 minutter siden:

Så tror jeg da de har travlt med at følge op på sager vedr Facebook:)

De vil de i hvert fald få hvis folk er klar over at de har muligheden for at anmelde det, og så også gør det … men de fleste er ret ligeglade, og i de situationer hvor de ikke er så løses problemet oftest ved at de henvender sig til den der har postet billedet og beder vedkommende fjerne det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Jeg forstår ikke det du skriver med jakken? 

Han mener hun skal ligge en efterlysning herinde på sitet som viser hans billede. hvor hun så bare skriver om vedkommende ikke har "glemt" sin "jakke" og bør komme tilbage og "hente" den. 

Alle er vel efterhånden klar over denne smålige person bør holdes langt væk fra pigerne  ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid øjnene klistret på de lækre thai piger, og jeg har aldrig set der er overvågningskameraer, er det almindeligt??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎14‎-‎12‎-‎2018 at 12:32:

Jeg forstår ikke det du skriver med jakken? 

hun skal skrive at denne kunde som er stukker, af har glemt sin jakke, og ser sådan ud som på billedet, om nogen kender ham så giv besked, så kan vi andre jo regne ud hvem banditten er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, 1 time siden:

hun skal skrive at denne kunde som er stukker, af har glemt sin jakke, og ser sådan ud som på billedet, om nogen kender ham så giv besked, så kan vi andre jo regne ud hvem banditten er 

Og det er stadig ulovligt og i strid med persondataloven … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8260 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har altid øjnene klistret på de lækre thai piger, og jeg har aldrig set der er overvågningskameraer, er det almindeligt??

Det kan du bande på der er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8260 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har altid øjnene klistret på de lækre thai piger, og jeg har aldrig set der er overvågningskameraer, er det almindeligt??

Langt de fleste steder jeg har været, har der været sat kamera op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...