Hop til indhold
Martin1963

Strippertøsen - Roskilde

Recommended Posts

Der har tidligere huseret en strippertøs på AL som kaldte sig Katja. I hendes tilfælde var billederne falske og når annoncen/hun blev sanktioneret dukke den bare op igen.

Ved ikke om det er samme pige og har ikke søgt på billederne i den annonce du linker til....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende jeg besøgte på motel i Roskilde for nogle år siden, er det ikke noget at skrive hjem om, slidt...

Kunne godt se sådan ud efter billeder. Nok nærmere 50 end de 40år hun skriver. 

Redigeret af G.fyr
Glemte tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende i Roskilde, og kan kun anbefale hende. Nuvel er hun ingen vårhare, og der skal givetvis tillæges moms og måske også dato til alderen. Hun svarer pænt i telefonen, overholder aftaler, og er meget nem at snakke med. Yder et fantastisk blow, og er meget nærværende som rigtig GFE. Det eneste  minus for mig, er at jeg er meget visuel, og vil gerne røre, her er hun som den aldersgruppe er flest, hun vil gerne dække maveskindet og gemmer nærmest missen væk, måske for at skjule sin alder. Jeg syntes ellers det er rart med en moden kvinde, der ligner moden kvinde, og gerne vil tilbedes som en sådan. Så alt i alt - hvis det nu havde været rigtig GFE, med små frække berøringer, 69, og ingen "flovhed" "så havde jeg fundet en rar intelligent og rar yngre kæreste. BR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende fra motellet, jeg har mødt hende for 7-8 år siden tror jeg - faktisk sød pige og meget snaksagelig (måske lidt for snaksagelig, aber dann haben wir anderen methoden :)) men det blev til en snak den gang og hun viste sin figur og bryster - ganske pæn faktisk. Ville dengang ha skudt hende som minimum medio, hvis ikke ultimo 40, så ville ihvertfald forvente medio 50 nu.

Men som sagt ganske pæn som jeg husker hende, ellers ved jeg intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...