nuhok 178 Skrevet 10. December, 2018 ja du er fræk og det ikke dårligt at være det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 10. December, 2018 Hvis jeg var julemand ville jeg da foretrække de frække piger som Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 10. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Velkommen i klubben, spørgsmålet er om det er dig eller mig der står bagerst i køen.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammeligård Skrevet 10. December, 2018 Lagaffe skrev, for 25 minutter siden: Hvis jeg var julemand ville jeg da foretrække de frække piger som Tanja Måske han ikke har energien til at "håndtere" dem efter at kravle ned gennem alle de skorstene, og derfor finder det lettere med de artige af slagsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 10. December, 2018 North skrev, for 11 minutter siden: Velkommen i klubben, spørgsmålet er om det er dig eller mig der står bagerst i køen.. /North Jeg er sådan en lille lort. Jeg kan løbe mellem benene på folk. Så jeg er ikke bagerst i køen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 10. December, 2018 Trækker du den rigtige seddel i din konkurrence så er jeg sikker på der er en lille gave til dig også. Der er forskel på at være slem og fræk. Det er tilladt at være fræk hvis du spørger mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 10. December, 2018 (edited) Jeg håber da, du får nogle "Julegaver" den 19. hos Eventyrpigerne...og at der også er nogle til Rikke Redigeret 10. December, 2018 af Oldtimer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 11. December, 2018 Frække Tanja skrev, den 10/12/2018 at 14:57: Snak med Julemanden. Du har måske en chance alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 11. December, 2018 Julemanden er overvurderet. Jeg er sikker på du er bedre tjent med pulemanden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 12. December, 2018 Frække Tanja skrev, den 10/12/2018 at 17:49: Jeg er sådan en lille lort. Jeg kan løbe mellem benene på folk. Så jeg er ikke bagerst i køen Ja så forstår jeg sku bedre, hvorfor du er en Nissepige i din egen Julekalender du er jo en rigtig nisse pige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg