Hop til indhold
Malou Magic

Konkurrence: Vind 1/2 time med mig!

Recommended Posts

Ja, den har du også benyttet dig af, du var bare smartere og fik 'efternavnet' foræret uden omkostninger for dig.

Nu handler denne tråd ikke om mit "efternavn" men om Malou's kommende.

Jeg ville selv ønske, at jeg havde fået samme idé, så Malou er langt smartere. :)

For man kan vist ikke sige, at der er omkostninger for hende ved dette, da hun har fået super god og langvarig reklame. Godt gået, Malou! :)

Vi er spændte på, hvad du ender med at vælge. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja super ide!

Opdagede konkurrencen 2 timer for sent :evil:

Nåh men så må den håndfuld forslag tilbage i gemmerne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da et ualmindeligt nederdrægtigt angreb på Nikita fra en, der kun har været tilmeldt bruger i et enkelt døgn :evil: .

Ud over denne konstatering forstår jeg slet ikke indholdet af beskyldningen :twisted: .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ud over denne konstatering forstår jeg slet ikke indholdet af beskyldningen

Næh, heller ikke mig, for når alt kommer til alt, er det jo Malou's streng. Synd, hvis den pludselig skal til at dreje sig om noget helt andet.

Måske admin burde låse strengen, inden den udvikler sig yderligere? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

:idea:

Det er vel ikke en af de faste brugere her på sitet, der blot har åbnet en profil mere og dermed er gået "Under Cover" for, at kunne komme med dette angreb i smug....?

Pænt er det i hvert fald langt fra, og Nikita har da slet ikke fortjent det... :!: :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må det stoppe

Hver gang der Komer et person angrab Komer det næsten hver gang fra et medlem som kun har været med i kort tid og med få indlæg

Man kune tro at det er de samme det gør det hver gang

SKAM JER . :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja ingen personangreb, lad os nu få strengen tilbage til dens oprindelige emne, nemlig Malous nye navn og konkurrencen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ingen personangreb, lad os nu få strengen tilbage til dens oprindelige emne, nemlig Malous nye navn og konkurrencen.

Nemlig!

OG......

Jeg har bestemt mig! :P

Opretter lige straks en ny tråd - efter jeg har sendt en pb til den heldige vinder :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Og derfor låses den længste tråd i EroGuide's korte historie. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...