Hop til indhold

Konkurrence: Vind 1/2 time med mig!

Featured Replies

Skrevet

Ja, den har du også benyttet dig af, du var bare smartere og fik 'efternavnet' foræret uden omkostninger for dig.

Nu handler denne tråd ikke om mit "efternavn" men om Malou's kommende.

Jeg ville selv ønske, at jeg havde fået samme idé, så Malou er langt smartere. :)

For man kan vist ikke sige, at der er omkostninger for hende ved dette, da hun har fået super god og langvarig reklame. Godt gået, Malou! :)

Vi er spændte på, hvad du ender med at vælge. :)

• Svar 178
  • Visninger 23.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Sikke dog en bunke mere eller mindre fantasifulde forslag. Overblikket er gået helt tabt. Hvad med – slet og ret: "Jensen" :lol:

• Malou`s Place - It`s a Jungle in there. (Malou`s sted - Det er en jungle derinde) Malou`s Place - The Wildest Place in Town (Malou`s sted - Det vildeste sted i byen) Malou`s Gift Shop - The Wi

Skrevet

Ja super ide!

Opdagede konkurrencen 2 timer for sent :evil:

Nåh men så må den håndfuld forslag tilbage i gemmerne....

Skrevet

Det var da et ualmindeligt nederdrægtigt angreb på Nikita fra en, der kun har været tilmeldt bruger i et enkelt døgn :evil: .

Ud over denne konstatering forstår jeg slet ikke indholdet af beskyldningen :twisted: .

Skrevet

Ud over denne konstatering forstår jeg slet ikke indholdet af beskyldningen

Næh, heller ikke mig, for når alt kommer til alt, er det jo Malou's streng. Synd, hvis den pludselig skal til at dreje sig om noget helt andet.

Måske admin burde låse strengen, inden den udvikler sig yderligere? :?

Skrevet

:idea:

Det er vel ikke en af de faste brugere her på sitet, der blot har åbnet en profil mere og dermed er gået "Under Cover" for, at kunne komme med dette angreb i smug....?

Pænt er det i hvert fald langt fra, og Nikita har da slet ikke fortjent det... :!: :!:

Skrevet

Nu må det stoppe

Hver gang der Komer et person angrab Komer det næsten hver gang fra et medlem som kun har været med i kort tid og med få indlæg

Man kune tro at det er de samme det gør det hver gang

SKAM JER . :evil:

Skrevet

Ja ingen personangreb, lad os nu få strengen tilbage til dens oprindelige emne, nemlig Malous nye navn og konkurrencen.

Skrevet
  • Author

Ja ingen personangreb, lad os nu få strengen tilbage til dens oprindelige emne, nemlig Malous nye navn og konkurrencen.

Nemlig!

OG......

Jeg har bestemt mig! :P

Opretter lige straks en ny tråd - efter jeg har sendt en pb til den heldige vinder :mrgreen:

Skrevet

Og derfor låses den længste tråd i EroGuide's korte historie. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.