Hop til indhold
rms

1000kr 15min dyrt fisse efter min menig

Recommended Posts

rms skrev, for 3 timer siden:

Efter min mening sku de 15min fjerne fra prisen og de 500kr skulle være de 30min den ville nok været den mest fornuftig pris for den slags service efter min mening. 

Lige et hurtigt spørgsmål:

Hvad baserer du ovenstående på? Altså at 500 for 30 ,minutter ville være den mest fornuftige pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Til trådstarter Jeg synes da det er vældig klogt at sætte en høj pris for 15 minutter. For hun gider jo netop ikke at man kun køber 15 minutter .Som flere allerede har påpeget . 

Har du overhovedet læst og forholdt dig til de indlæg der er kommet her ? 

Eller er du så forelsket i janteloven at du er blevet blind, dum og døv overfor argumenter som forklarer hvorfor hun har den pris ? 

eller forholder det sig i virkeligheden sådan at du bare er   en af de meget langsomme knallerter på havnen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Hahaha! Det er vrøvl i højeste potens, du skriver. Ud over at det er helt ubehjælpsomt sprog, så giver budskabet heller ikke mening. Det er jo netop når man har høje tanker om sig selv, at man sætter en høj pris. 

 

 

De medlemmer der skriver i et lidt ubehjælpsomt sprog har helt sikkert nogle prolemer med ordblindhed m.m. 

Det er bestemt noget der fylder meget i deres hverdag, og de har kæmpet mange kampe for at få sig selv til at ytre sig, og således fremstille deres handicap. 

Det er utroligt hensynsløst at du, på din sædvanlige latterliggørende facon, tværer rundt i det. Ikke at det undre mig du føler trang til det, men du burde vide bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik terpet mig igennem alle indspark i tråden for til sidst at opdage at jeg havde glemt hvad den egentlig handlede om....pyt med det. Tror ikke det var så vigtigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Det er bestemt noget der fylder meget i deres hverdag, og de har kæmpet mange kampe for at få sig selv til at ytre sig, og således fremstille deres handicap. 

Det er utroligt hensynsløst at du, på din sædvanlige latterliggørende facon.

Hold da op, hvor ved du meget om brugerne herinde!

Du tager dog fejl i at jeg har en "sædvanlig latterliggørende facon," dels gør jeg mig umage med at variere, når jeg latterliggør, dels er det ret sjældent jeg overhovedet gør det.

Det jeg kommenterede var ikke udtryk for ordblindhed, men mangel på logik i ræsonnementet som fremstillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

De medlemmer der skriver i et lidt ubehjælpsomt sprog har helt sikkert nogle prolemer med ordblindhed m.m. 

Det er bestemt noget der fylder meget i deres hverdag, og de har kæmpet mange kampe for at få sig selv til at ytre sig, og således fremstille deres handicap. 

Det er utroligt hensynsløst at du, på din sædvanlige latterliggørende facon, tværer rundt i det. Ikke at det undre mig du føler trang til det, men du burde vide bedre. 

Tänkt på det också: När Bebop gör en kommentar, så är den ibland ganska taskig. På gränsen till pennalistisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gammeligård
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Fik terpet mig igennem alle indspark i tråden for til sidst at opdage at jeg havde glemt hvad den egentlig handlede om....pyt med det. Tror ikke det var så vigtigt!

hehe, sjovt du nævner det, havde samme følelse, indtil jeg nåede til dit indlæg og jeg måtte hoppe tilbage til starten for lige at få genopfrisket hvad der startede det hele :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 9 timer siden:

Du ligger da bare krop og huller til med de priser skal du nok få noget

Den kommentar var mandagens bedste grin

Køber får det ikke billiger end sælger vil sælge for. Sælger får ikke mere for varen, end køber vil betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
FrokostUartig skrev, for 11 timer siden:

Nogle gange er det sgu lidt dejuvue at læse de samme meldinger om, at danske (og nogle udenlandske) piger er for dyre.. 

Har vi ikke allerede som min de sidste par måneder konstateret, at prissætningen er fri i DK og at både udbyder og aftager kan vælge til og fra, helt som de måtte lyste ?
Det kan da umuligt blive ved med at generere debat... ???? 

Faktum er bare - at mange dårlige anmeldelser falder ind i kategorien, hvor man(d) har valgt det meget billige tilbud, som så desværre ofte giver en ualmindelig dårlig oplevelse og ikke mindst, at man(den) føler sig taget i røven (og ikke på den lækre måde), fordi der så lige kommer 4 forskellige tilllægsydelser, som lige kører prisen helt op over det niveau, som de danske piger i udgangspunktet tilbyder - altså uden tillægspriser.. 

Man(d) må selv vælge - og finder man(d) en GPer for dyr og synes man(d) at hun nok er lige lidt for selvglad, fordi ens økonomiske råderum ikke lige passer til hendes priser - så må man(d) søge videre... 

Slut, prut, finale..

 

Skal vi så ikke bare sige, at den ged er barberet og at vi i 2018 IKKE debattere dette emne igen ??

TAK <3<3

Jeg håber også den ged er barberet, aflivet , pelset og hængt op i bagbenene. Og må 2019 blive året hvor der kommer mere interesserede ting at debattere her på EG end noget der allerede har været endevendt flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Det jeg kommenterede var ikke udtryk for ordblindhed, men mangel på logik i ræsonnementet som fremstillet

Det kan du heller ikke være bekendt at latterliggøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Midtj

Må man ikke påpege og udstille indre modsigelser og mangel på logik i et argument?

Hvis det er forbudt, er vi jo forsvarsløse over for indlæg, udsagn, argumenter og synspunkter, der alene er baseret på følelser og “holdninger”/“meninger”.

Vrøvl og viden, påstande og kendsgerninger, ulogiske og logiske slutninger opnår i så fald ens validitet, og alle udsagn bliver lige rigtige, blot fordi nogen “synes” noget.

Så jo, indre modsigelser og mangelfuld logik i ræsonnementer må særdeles gerne blive udfordret, når de forekommer.

Ellers ender vi jo alle med at blive kvalt af en overvældende grød af “alternative facts”.

Jeg holder med @Bebop her.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det er forbudt, bliver vi jo overdynget med indlæg, udsagn, argumenter og synspunkter, der alene er baseret på følelser og “holdninger”/“meninger”

Hvad vil du ellers foretrække, at indlægende er baseret på? Følelser og holdninger /meninger er det man kan debattere. Fakta kan kun viderebringes.

 

Good Fun skrev, for 9 minutter siden:

Vrøvl og viden, påstande og kendsgerninger, ulogiske og logiske slutninget får ens validitet, og alle udsagn bliver lige rigtige, blot fordi nogen “synesnoget.

Vel må man da lufte hvad man tror, mener og syntes. Uanset hvor godt man udtrykker sig. Ingen kan tvinge nogen til at svare, men det er rimelig at forvente, at man ikke bliver pillet ned på grund af uddannelsesniveau eller evner. 

 

Good Fun skrev, for 21 minutter siden:

Ellers ender vi jo alle med at blive kvalt af en ordentlig grød af “alternative facts”.

Bør dem du er uenig med ikke deltage i debatterne? 

 

Good Fun skrev, for 22 minutter siden:

Good Fun

Nej det er ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, 1 time siden:

Hvad vil du ellers foretrække, at indlægende er baseret på? Følelser og holdninger /meninger er det man kan debattere. Fakta kan kun viderebringes.

Meningsudvekslinger er mest givende og relevante, når de meninger/holdninger, der bringes frem, er baseret på fakta, der sættes i perspektiv og dermed baner vej for nye indsigter. Indlæg, der blot er baseret på følelser, kan ikke diskuteres. For følelser er - ja netop - følelser og unikke for den enkelte.

Det skal ikke forstås sådan, at jeg mener, at følelser som sådan er forkerte og skal undgås generelt. Tværtimod vil jeg sige. Følelser er vigtige. :wub:

I en debat er følelsesfulde indlæg, som er baseret på fakta og logik, mange gange dem, der virkelig tager kegler og overbeviser. :) Men emotionelle indlæg - som ikke har anden basis end hvad nogen “føler” eller”synes” (som det ofte også udtrykkes) - batter ikke og fungerer snarere som støj. :mellow:

 

Midtj skrev, 1 time siden:

Vel må man da lufte hvad man tror, mener og syntes. Uanset hvor godt man udtrykker sig. Ingen kan tvinge nogen til at svare, men det er rimelig at forvente, at man ikke bliver pillet ned på grund af uddannelsesniveau eller evner. 

Enig. Det er jo ytringsfrihedens væsen. :) Men samtidig må man acceptere, hvilket du ikke gjorde i din kritik af @Bebop , at de således luftede meninger og synspunkter bliver anfægtet eller udfordret, hvis de mangler substans, mangler indre logik, strider mod fakta eller på anden måde er indholdsmæssigt fejlbehæftede.

 

Midtj skrev, 1 time siden:

Bør dem du er uenig med ikke deltage i debatterne?

Det er et mærkeligt, retorisk spørgsmål - og det er uden sammenhæng med mit indlæg, hvor jeg kritiserer dit angreb på @Bebop:rolleyes:

Svaret er, at alle her selvfølgelig har lige adgang til at deltage, og jeg ikke har nogen præferencer i den retning.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 23 timer siden:

Lige et hurtigt spørgsmål:

Hvad baserer du ovenstående på? Altså at 500 for 30 ,minutter ville være den mest fornuftige pris?

Ja præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg
rms skrev, for 8 minutter siden:

Ja præcis

Spørgsmålet var hvad du baserer at 500kr for 30 minutter, er den mest fornuftige pris på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krænkelseskulturen er sandelig kommet til Eroguide. Fordi jeg gør lidt nar af et brugerindlæg om at rønnebærrene er sure, som endda er oprettet som en anmeldelse(!), så synes folk det er tarveligt. Også selvom overskriften endda er "dyrt fisse" ... Jeg er spændt på, hvordan det ender.

tenor.gif?itemid=5026734

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bebop skrev, 1 time siden:

Krænkelseskulturen er sandelig kommet til Eroguide. Fordi jeg gør lidt nar af et brugerindlæg om at rønnebærrene er sure, som endda er oprettet som en anmeldelse(!), så synes folk det er tarveligt. Også selvom overskriften endda er "dyrt fisse" ... Jeg er spændt på, hvordan det ender.

tenor.gif?itemid=5026734

Vi mangler en emoji som ruller med øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 10/12/2018 at 10:04:

Nogle gange er det sgu lidt dejuvue at læse de samme meldinger om, at danske (og nogle udenlandske) piger er for dyre.. 

Har vi ikke allerede som min de sidste par måneder konstateret, at prissætningen er fri i DK og at både udbyder og aftager kan vælge til og fra, helt som de måtte lyste ?
Det kan da umuligt blive ved med at generere debat... ???? 

Faktum er bare - at mange dårlige anmeldelser falder ind i kategorien, hvor man(d) har valgt det meget billige tilbud, som så desværre ofte giver en ualmindelig dårlig oplevelse og ikke mindst, at man(den) føler sig taget i røven (og ikke på den lækre måde), fordi der så lige kommer 4 forskellige tilllægsydelser, som lige kører prisen helt op over det niveau, som de danske piger i udgangspunktet tilbyder - altså uden tillægspriser.. 

Man(d) må selv vælge - og finder man(d) en GPer for dyr og synes man(d) at hun nok er lige lidt for selvglad, fordi ens økonomiske råderum ikke lige passer til hendes priser - så må man(d) søge videre... 

Slut, prut, finale..

 

Skal vi så ikke bare sige, at den ged er barberet og at vi i 2018 IKKE debattere dette emne igen ??

TAK <3<3

Jeg er ikke helt enig med rms

Forde 2 situationer med 2 forskellige baggrunde, kan give 2 forskellige svar på hvad der er rigtigt / fornuftigt / rimeligt. Men rms har ikke krænket pigen da han ikke har spurgt om eller forlangt billigere pris for at være kunde.

Men du kære pige har placeret dig i første række  ☺

Siden hvornår har du fået ret til at bestemme hvad andre må debattere ?

Skal vi så ikke bare sige, at den ged er barberet og at vi i 2018 IKKE debattere dette emne igen ??

Skal vi så ikke bare sige, at du i 2018 IKKE debatterer dette emne igen ??

ja jeg har lige krænket din personlige ret til at debattere, ved at forsøge på at lave en aftale om hvad du ikke må debattere om. 

beklager

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rms skrev, den 10/12/2018 at 07:13:

Nu har jeg været en del i Tyskland og Thailand og har prøvet en del piger. Det som om de ved hvad de skal have og hvad en mms skal bruge af tid på en kvinde men her i Danmark synes jeg personligt at de har for høje tanker om dem selv personligt synes jeg som udgangspunkt 500kr for 15 min Er li lovlig meget efter min mening 

400kr 15min

500kr 30min

700kr 45min

900kt 60min

Det burde været et standard pris for alle 

Så som man har i vandet lande det kan godt svinge lidt på grunden af pigen 

Jeg synes bare personligt at mange f pigerne tag overpris. 

Vi kan Self selv vælge  vores valg og kan altid vælge en anden. 

Der ikke det Det handler om det bare prisen og service vi mænd for 

Efter min mening sku de 15min fjerne fra prisen og de 500kr skulle være de 30min den ville nok været den mest fornuftig pris for den slags service efter min mening. 

 

Det her er det mest fucked up indlæg jeg nogensinde har læst herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...