Hop til indhold

9. Dec. Vinderen

Featured Replies

Skrevet

Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig:)

TAK!!

Skrevet

Tillykke :)

Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen)

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

en halv time i Haderup, så må man håbe det ikke bare en halv time på gaden... ;)

Skrevet
Hensetyven skrev, for 28 minutter siden:

Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig:)

TAK!!

Glæd dig! Efterlad hjernen hjemme, ellers bliver den kneppet ud af dig (You get your brains fucked out)

Skrevet
Hensetyven skrev, for 45 minutter siden:

TAK!!

You lucky bastard :biggrin:

Håber ikke din jul er overstået nu, for sådan en gave kan da ikke toppes...- nej, heller ikke af strømper og underbukser:rolleyes:

Så, på med vanten, og giv den dit bedste “skud”

Skrevet
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Jeg har simpelthen vundet en tur i kanen med den frækkeste julepige over dem alle.....

Det er så vildt....!!!!!

Skrevet
Oldtimer skrev, for 47 minutter siden:

Glæd dig! Efterlad hjernen hjemme, ellers bliver den kneppet ud af dig (You get your brains fucked out)

Tror du......?

:D

Skrevet
Listige Svend skrev, for 29 minutter siden:

You lucky bastard :biggrin:

Håber ikke din jul er overstået nu, for sådan en gave kan da ikke toppes...- nej, heller ikke af strømper og underbukser:rolleyes:

Så, på med vanten, og giv den dit bedste “skud”

Jeg vinder ellers aldrig noget - og så kommer præmien over dem alle lige midt i gran og guirlander.....:P

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Idag var det en halv time med mig i haderup 

Skrevet
  • Author
shinji skrev, Lige nu:

Kan man vinde en tid i Middelfart?

Nej det kan man ikke desværre 

Skrevet
Frække Tanja skrev, Lige nu:

Nej det kan man ikke desværre 

Øv, god søndag

Skrevet
Hensetyven skrev, for 10 minutter siden:

Tror du......?

:D

Da jeg besøgte hende hos Eventyrpigerne, gik jeg der fra med stive ben og tomme øjne...al kraft og intelligens var kneppet væk. Godt jeg var alene hjemme. Gik et par dage før jeg kunne gå normalt igen. Det var så fedt (Der ligger en anmeldelse på Sjællandsboardet)

Skrevet

Det er lige før pusten er taget fra mig - allerede inden jeg har haft fornøjelse af hende. Hun virker som den videste......

Jeg finder lige skrivet......;)

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Idag var det en halv time med mig i haderup 

Hvad mon den halve time skal gå med? Ludo? Soduko? Eller et slag Yatzy? Ja undskyld, men min fantasi går vist helt amok her. :D

Redigeret af Juryen
for mange mon'er

Skrevet
  • Author
Juryen skrev, for 1 minut siden:

Hvad mon den halve time mon skal gå med? Ludo? Soduko? Eller et slag Yatzy? Ja undskyld, men min fantasi går vist helt amok her. :D

Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 

Whaaaaat? :shock: Hvorfor er jeg så ikke tilmeldt? Må være en IT fejl som altid. Damm it. :rolleyes::D

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden:

Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tænker at Tanja får lov til at bestemme. Hvis hun vil spille Ludo er det ok - men det er bestemt også ok hvis hun vil bruges og tages hårdt......

Hoooold nu kæft hvor jeg glæder mig....:D

Skrevet
Hensetyven skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker at Tanja får lov til at bestemme. Hvis hun vil spille Ludo er det ok - men det er bestemt også ok hvis hun vil bruges og tages hårdt......

Hoooold nu kæft hvor jeg glæder mig....:D

Heldige kartoffel :)

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

Nåh nu tror jeg sgu at jeg har forstået det ,,

Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået 

Søde Tanja tak for  god karma :)

Skrevet
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået 

Eller kan det skyldes at det er 2. søndag i advent,,just a guess 

Skrevet
  • Author
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Jeg har en fælles bøtte til billeder og videoer med alle deltageres navn på. 

Så har jeg en bøtte til haderup

En bøtte til Støvring 

Og 

En bøtte til Valby. 

Det var det bedste jeg kunne fibde på for at holde styr på jeres ønsker for steder til at mødes :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.