Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2018 VID_20181209_142113.mp4 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hensetyven 26 Skrevet 9. December, 2018 Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig TAK!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. December, 2018 Tillykke Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 9. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden: Tillykke Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen) en halv time i Haderup, så må man håbe det ikke bare en halv time på gaden... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 9. December, 2018 Hensetyven skrev, for 28 minutter siden: Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig TAK!! Glæd dig! Efterlad hjernen hjemme, ellers bliver den kneppet ud af dig (You get your brains fucked out) 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. December, 2018 Tillykke med "præmien" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. December, 2018 Ok cool præmie. Er det samme præmie hver dag der udtrækkes ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 9. December, 2018 Hensetyven skrev, for 45 minutter siden: Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig TAK!! You lucky bastard Håber ikke din jul er overstået nu, for sådan en gave kan da ikke toppes...- nej, heller ikke af strømper og underbukser Så, på med vanten, og giv den dit bedste “skud” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hensetyven 26 Skrevet 9. December, 2018 DK fyr 34 skrev, 1 time siden: Tillykke Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen) Jeg har simpelthen vundet en tur i kanen med den frækkeste julepige over dem alle..... Det er så vildt....!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hensetyven 26 Skrevet 9. December, 2018 Oldtimer skrev, for 47 minutter siden: Glæd dig! Efterlad hjernen hjemme, ellers bliver den kneppet ud af dig (You get your brains fucked out) Tror du......? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hensetyven 26 Skrevet 9. December, 2018 Listige Svend skrev, for 29 minutter siden: You lucky bastard Håber ikke din jul er overstået nu, for sådan en gave kan da ikke toppes...- nej, heller ikke af strømper og underbukser Så, på med vanten, og giv den dit bedste “skud” Jeg vinder ellers aldrig noget - og så kommer præmien over dem alle lige midt i gran og guirlander..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2018 DK fyr 34 skrev, 1 time siden: Tillykke Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen) Idag var det en halv time med mig i haderup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 9. December, 2018 Kan man vinde en tid i Middelfart? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2018 shinji skrev, Lige nu: Kan man vinde en tid i Middelfart? Nej det kan man ikke desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 9. December, 2018 Frække Tanja skrev, Lige nu: Nej det kan man ikke desværre Øv, god søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 9. December, 2018 Hensetyven skrev, for 10 minutter siden: Tror du......? Da jeg besøgte hende hos Eventyrpigerne, gik jeg der fra med stive ben og tomme øjne...al kraft og intelligens var kneppet væk. Godt jeg var alene hjemme. Gik et par dage før jeg kunne gå normalt igen. Det var så fedt (Der ligger en anmeldelse på Sjællandsboardet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hensetyven 26 Skrevet 9. December, 2018 Det er lige før pusten er taget fra mig - allerede inden jeg har haft fornøjelse af hende. Hun virker som den videste...... Jeg finder lige skrivet...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 9. December, 2018 (edited) Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Idag var det en halv time med mig i haderup Hvad mon den halve time skal gå med? Ludo? Soduko? Eller et slag Yatzy? Ja undskyld, men min fantasi går vist helt amok her. Redigeret 9. December, 2018 af Juryen for mange mon'er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2018 Juryen skrev, for 1 minut siden: Hvad mon den halve time mon skal gå med? Ludo? Soduko? Eller et slag Yatzy? Ja undskyld, men min fantasi går vist helt amok her. Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 9. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden: Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? Whaaaaat? Hvorfor er jeg så ikke tilmeldt? Må være en IT fejl som altid. Damm it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hensetyven 26 Skrevet 9. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden: Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden: Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? Jeg tænker at Tanja får lov til at bestemme. Hvis hun vil spille Ludo er det ok - men det er bestemt også ok hvis hun vil bruges og tages hårdt...... Hoooold nu kæft hvor jeg glæder mig.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 9. December, 2018 Hensetyven skrev, for 3 timer siden: Jeg tænker at Tanja får lov til at bestemme. Hvis hun vil spille Ludo er det ok - men det er bestemt også ok hvis hun vil bruges og tages hårdt...... Hoooold nu kæft hvor jeg glæder mig.... Heldige kartoffel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 9. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 7 timer siden: VID_20181209_142113.mp4 Nåh nu tror jeg sgu at jeg har forstået det ,, Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået Søde Tanja tak for god karma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 9. December, 2018 Hunting for beaver skrev, Lige nu: Nåh nu tror jeg sgu at jeg har forstået det ,, Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået Søde Tanja tak for god karma Eller kan det skyldes at det er 2. søndag i advent,,just a guess Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2018 Hunting for beaver skrev, Lige nu: Nåh nu tror jeg sgu at jeg har forstået det ,, Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået Søde Tanja tak for god karma Jeg har en fælles bøtte til billeder og videoer med alle deltageres navn på. Så har jeg en bøtte til haderup En bøtte til Støvring Og En bøtte til Valby. Det var det bedste jeg kunne fibde på for at holde styr på jeres ønsker for steder til at mødes 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg