Hop til indhold
Frække Tanja

9. Dec. Vinderen

Recommended Posts

DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Tillykke :)

Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen)

en halv time i Haderup, så må man håbe det ikke bare en halv time på gaden... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hensetyven skrev, for 28 minutter siden:

Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig:)

TAK!!

 

Glæd dig! Efterlad hjernen hjemme, ellers bliver den kneppet ud af dig (You get your brains fucked out)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hensetyven skrev, for 45 minutter siden:

Waaaaaaauuw for en lækker ppræmie. Jeg føler mig som verdens heldigste mand. Det er da vildt. Glæder mig ustyrligt til at møde dig:)

TAK!!

 

You lucky bastard :biggrin:

Håber ikke din jul er overstået nu, for sådan en gave kan da ikke toppes...- nej, heller ikke af strømper og underbukser:rolleyes:

Så, på med vanten, og giv den dit bedste “skud”

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Tillykke :)

Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen)

Jeg har simpelthen vundet en tur i kanen med den frækkeste julepige over dem alle.....

Det er så vildt....!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 29 minutter siden:

You lucky bastard :biggrin:

Håber ikke din jul er overstået nu, for sådan en gave kan da ikke toppes...- nej, heller ikke af strømper og underbukser:rolleyes:

Så, på med vanten, og giv den dit bedste “skud”

Jeg vinder ellers aldrig noget - og så kommer præmien over dem alle lige midt i gran og guirlander.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Tillykke :)

Hvad er præmien ? (til info for os der ikke kan afspille videoen)

Idag var det en halv time med mig i haderup 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hensetyven skrev, for 10 minutter siden:

Tror du......?

:D

Da jeg besøgte hende hos Eventyrpigerne, gik jeg der fra med stive ben og tomme øjne...al kraft og intelligens var kneppet væk. Godt jeg var alene hjemme. Gik et par dage før jeg kunne gå normalt igen. Det var så fedt (Der ligger en anmeldelse på Sjællandsboardet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Idag var det en halv time med mig i haderup 

Hvad mon den halve time skal gå med? Ludo? Soduko? Eller et slag Yatzy? Ja undskyld, men min fantasi går vist helt amok her. :D

Redigeret af Juryen
for mange mon'er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 1 minut siden:

Hvad mon den halve time mon skal gå med? Ludo? Soduko? Eller et slag Yatzy? Ja undskyld, men min fantasi går vist helt amok her. :D

Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 

Whaaaaat? :shock: Hvorfor er jeg så ikke tilmeldt? Må være en IT fejl som altid. Damm it. :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 

 

Frække Tanja skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tænker vi finder på noget i form af han skal nyde min dejlige krop og mon ikke både min mund og fisse skal nyde ham os?? 

Jeg tænker at Tanja får lov til at bestemme. Hvis hun vil spille Ludo er det ok - men det er bestemt også ok hvis hun vil bruges og tages hårdt......

Hoooold nu kæft hvor jeg glæder mig....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hensetyven skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg tænker at Tanja får lov til at bestemme. Hvis hun vil spille Ludo er det ok - men det er bestemt også ok hvis hun vil bruges og tages hårdt......

Hoooold nu kæft hvor jeg glæder mig....:D

Heldige kartoffel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Nåh nu tror jeg sgu at jeg har forstået det ,,

Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået 

Søde Tanja tak for  god karma :)

Eller kan det skyldes at det er 2. søndag i advent,,just a guess 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Nåh nu tror jeg sgu at jeg har forstået det ,,

Der er 2 sideløbende konkurrencer ,,hvis frække Tanja trækker det ene fx billeder er det fra en "bunke" og video"er er en anden !! Er det korrekt forstået 

Søde Tanja tak for  god karma :)

Jeg har en fælles bøtte til billeder og videoer med alle deltageres navn på. 

Så har jeg en bøtte til haderup

En bøtte til Støvring 

Og 

En bøtte til Valby. 

 

Det var det bedste jeg kunne fibde på for at holde styr på jeres ønsker for steder til at mødes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...