Hop til indhold
Cogb

Vandmærke på billeder AL

Recommended Posts

Hej Administratorer.

Er der ikke muligt at i flytter vandmærket på billederne enten til top eller bund, elle lodret i siden.

Syntes der er mange billeder der bliver ødelage af vandmærket der er midt i det jeg gerne vil se.

pft...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det kunne være godt hvis vi selv kunne flytte det lidt op eller ned. Mon det er meget besværligt at lave så det er en mulighed? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lavet på den måde, så det ikke er muligt og tyvstjæle billedet og bruge det andet sted.

havde teksten stået i toppen, bunden eller i siden, så var det muligt og klippe det væk. 

Personligt synes jeg godt om placeringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, Lige nu:

Det er lavet på den måde, så det ikke er muligt og tyvstjæle billedet og bruge det andet sted.

havde teksten stået i toppen, bunden eller i siden, så var det muligt og klippe det væk. 

Personligt synes jeg godt om placeringen.

Jeg er udmærket klar over hvorfor et vandmærke bliver sat ind.. Men mener bare at det dækker for det jeg gerne vil se.

Evt. skal det tones endnu mere ned, hvis det ikke kan flyttes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er udmærket klar over hvorfor et vandmærke bliver sat ind.. Men mener bare at det dækker for det jeg gerne vil se.

Evt. skal det tones endnu mere ned, hvis det ikke kan flyttes

Så ved du måske også at eroguide har intet med Annoncelight og gøre, så du skal skrive til [email protected] og håbe på de lytter til din bøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 5 minutter siden:

Så ved du måske også at eroguide har intet med Annoncelight og gøre, så du skal skrive til [email protected] og håbe på de lytter til din bøn.

Det er vist ikke helt rigtigt, vedhæftede link antyder noget andet og at der en hvis sammenhæng:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

al

Sødtøs skrev, for 21 minutter siden:

Så ved du måske også at eroguide har intet med Annoncelight og gøre, så du skal skrive til [email protected] og håbe på de lytter til din bøn.

Så vidt jeg er orienteret, så er AL og EG administreret af de samme.

Grunden til at jeg skriver om AL her på EG, er at der ikke findes den mulighed på AL.

Et opslag hos dk-hostmaster viser at begge sider er registreret på samme adresse

Men hører da gerne fra en admin, hvis jeg har skrevet et forkert sted.

 

Redigeret af Cogb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Sødtøs skrev, for 17 minutter siden:

Så ved du måske også at eroguide har intet med Annoncelight og gøre, så du skal skrive til [email protected] og håbe på de lytter til din bøn.

Det er altså ikke sandt...

Uøvrigt plejer begge Sites at være til at tale med....

 

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indtil videre har AL i mangel af muligheden på AL accepteret, at vi opretter tråde på EG om AL, der er jo et sammenfaldende ejerskab af begge sites.

Ejer/medejer har også fra tid til anden svaret, og deltaget i tråde på EG om AL, så alt i alt tror jeg at det er win win for både annoncører på AL og ejerne, at vi har denne mulighed i forum på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 43 minutter siden:

Det er lavet på den måde, så det ikke er muligt og tyvstjæle billedet og bruge det andet sted.

havde teksten stået i toppen, bunden eller i siden, så var det muligt og klippe det væk. 

Personligt synes jeg godt om placeringen.

For mig er det også helt fint med placeringen. Men jeg syntes, at de billeder der kommer vandmærke på, skulle være tjekket, så man ikke blåstempler FAKE billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vandmærket gør, at man ikke længere kan søge på billedet på tineye eller google for at tjekke om billederne er ægte eller ej. Vandmærket ændre tilstrækkeligt i billedet til at alle søgninger vil vise nul resultater. Derved har vandmærket gjort det lettere for uærlige personer at reklamere med falske billeder på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 2 timer siden:

Vandmærket gør, at man ikke længere kan søge på billedet på tineye eller google for at tjekke om billederne er ægte eller ej. Vandmærket ændre tilstrækkeligt i billedet til at alle søgninger vil vise nul resultater. Derved har vandmærket gjort det lettere for uærlige personer at reklamere med falske billeder på annoncelight.

Ja vandmærket har ingen betydning for om der kan billedsøges eller ej. Jeg har søgt på flere efter der er kommet vandmærke på og det har fungeret fint.

Dog kan det snyde nogen til at tro at billederne på en eller anden måde er godkendt / verificeret af AL og det er jo ikke meningen.......vandmærket kommer som jeg har fået oplyst på alle billeder der uploadet til siden. Bliver et så efterfølgende rapporteret som falsk fjernes det og det videre forløb sker internt mellem siden og den pågældende annoncør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Sødtøs skrev, for 5 timer siden:

Så ved du måske også at eroguide har intet med Annoncelight og gøre, så du skal skrive til [email protected] og håbe på de lytter til din bøn.

De lytter så ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...