kam 46 Skrevet 5. December, 2018 Hey Folkens. Jeg skal til København i morgen onsdag og efter mit møde er slut ca 15 har jeg tænkt at julehygge lidt.. Er der pt nogle gode anbefalinger - gerne i nærheden af centrum, jeg er nemlig med tog ;) // Fynboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 5. December, 2018 Jeg kan se at Malua er på fra 10-18. Nu er det jo ikke til at sige hvordan det passer i forhold til dit møde og transport, men hun er altså bare DEJLIG. Det er magicclub.dk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 5. December, 2018 tiger skrev, for 54 minutter siden: Jeg kan se at Malua er på fra 10-18. Nu er det jo ikke til at sige hvordan det passer i forhold til dit møde og transport, men hun er altså bare DEJLIG. Det er magicclub.dk Hun ser fandme fræk ud på bunny girl billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kam 46 Skrevet 5. December, 2018 Ja, hun er sgu lækker - og sød; jeg har haft fornøjelsen for et stykke tid siden Jeg kan dog ikke få linket til magicclub.dk til at virke - er det den rigtige webadr.? // 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 5. December, 2018 http://magicclub.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FKAlletti Skrevet 6. December, 2018 Torsdag er en perfekt dag at være i København: Ella - hvis du er til eksperimenterende ungpige..... dyyyyb fransk, hæftig sex og frække opfordrende øjne Anastacia - privat diskret, ung og smuk og fin og får en helt i det høje humør Maja - hvis mødet slutter tidligt.... meget sød og den yndigste slanke figur. Candy...... hvis mødet slutter tidligt og Asien trækker. Smuuuukke bryster og ganske petit Khya.....lille fransk delikatesse der tilbyder lidt af hvert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg