Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre 

 

jeg har netop besøgt denne pige, og hvis man er til GFE og en lille petit sag :-) så besøg erika, hun er mega naturlig og dejlig at være sammen med, meget lækker krop med ægte bryster som bare sider, jeg tog 30 min med det hele undtagen anal og køs, vi startede i en 69 for så at prøve div stillinger med afslutning med hendes hånd udover mave bryster og ja også hendes ansigt som jeg ellers ikke måtte, men det tog hun meget pænt og med et stort smil uden brok :-) 

eneste minus er hvis man er meget veludrustet så kan hun ikke tage den helt dybt uden hun tager hånden derned, men hun er som sagt også mega petit så med mine 17 cm gik det fint hun er i en super lækker lejlighed i alm bolig blok omkring Bygmestervej sammen men en anden pige denne uge og næste uge, hun rejser hjem den 16 

Og bedst af alt det er hende på billeder uden foto shop mm

så kan kun anbefale hende 

 

Redigeret af Rooster
billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 14 minutter siden:

Skrev du ægte bryster, Massens? Erika’s nødder er hjulpet på vej af implantater. Det er tydeligt at både se og mærke. Jeg har nemlig også besøgt hende.

Hej 

jeg havde samme tanke, men kunne ikke mærke noget og ingen ar, så derfor min konklusion, men du har sku nok ret :-)

er du ellers enig ? For jeg kunne ikke finde nogen anmeldelse på hende inden mit besøg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erika’s bryster er helt sikkert hjulpet på vej. Det kunne jeg også mærke under akten. Der findes et utal af teknikker til brystforstørrelser. Kun de mest simple og primitive metoder giver synlige ar. Nu skal det ikke lyde som om det er en lægebrevkasse :-) 

Jeg har beskrevet mit besøg hos Erika i en anden tråd. Det var en blandet oplevelse, men godkendt for mit vedkommende. Andre er blevet skuffet, hvilket man kan læse om i samme tråd. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 5 timer siden:

Hej 

jeg havde samme tanke, men kunne ikke mærke noget og ingen ar, så derfor min konklusion, men du har sku nok ret :-)

er du ellers enig ? For jeg kunne ikke finde nogen anmeldelse på hende inden mit besøg 

 

Sådan oplever vi samme pige så forskelligt - kemi??

Redigeret af Hr_T

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Det var egentlig ikke fordi Erika fremstod direkte usympatisk under mit besøg. Bare kedelig maskinsex. Det er altså turnoff når hun efter 5 minutters sex, råber "Im cumming"!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sagde du 5 minutter? Jeg fik hende til at “komme” efter blot 3 minutter :-) Men jeg bad hende derefter om at skrue ned for “soundtracket”. Det var for langt ude. Som sagt var det samlet set en godkendt oplevelse. Men jeg kunne godt forestille mig, at hun er en af den slags piger, der hurtigt bliver metaltræt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...