Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Har du oplevet trusler fra kunde/sugardaddy?

Recommended Posts

TheVoice skrev, den 6/12/2018 at 01:18:

Derved ikke sagt at de bærer skylden, men de har selv valgt at gøre sig mere sårbare 

Det kan du ikke konkludere. At nogen ikke har tænkt over at de bringer sig i en sårbar situation, er ikke det samme som, at de har valgt at bringe sig i en sårbar situation. 

 

Problemet er nok snarere at de ikke vælger det, fordi de ikke får tænkt risici igennem, præcis som du også skriver .Måske handler det om at sugardating ikke er lige så stigmatiserende som prostitution. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat

Efter jeg er GP har jeg måske modtaget 3-4 svinere på et år. 
Da jeg sugardatede var det på daglig basis nærmest, eller man fik nedværdigende beskeder. 

Jeg har ikk oplevet deciderede trusler heldigvis, jeg har dog prøvet en som havde glemt sin pung, og ville overføre når han kom hjem, pengene kom selvfølgelig aldrig
Men jeg var uerfaren der, og det var stadig da jeg sugardatede der brød jeg mig ikke om at bede om pengene først, for ligesom at bevare "sugardating" oplevelsen :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...