Hop til indhold

Har du oplevet trusler fra kunde/sugardaddy?

Featured Replies

Skrevet
TheVoice skrev, den 6/12/2018 at 01:18:

Derved ikke sagt at de bærer skylden, men de har selv valgt at gøre sig mere sårbare 

Det kan du ikke konkludere. At nogen ikke har tænkt over at de bringer sig i en sårbar situation, er ikke det samme som, at de har valgt at bringe sig i en sårbar situation. 

Problemet er nok snarere at de ikke vælger det, fordi de ikke får tænkt risici igennem, præcis som du også skriver .Måske handler det om at sugardating ikke er lige så stigmatiserende som prostitution. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Efter jeg er GP har jeg måske modtaget 3-4 svinere på et år. 
Da jeg sugardatede var det på daglig basis nærmest, eller man fik nedværdigende beskeder. 

Jeg har ikk oplevet deciderede trusler heldigvis, jeg har dog prøvet en som havde glemt sin pung, og ville overføre når han kom hjem, pengene kom selvfølgelig aldrig
Men jeg var uerfaren der, og det var stadig da jeg sugardatede der brød jeg mig ikke om at bede om pengene først, for ligesom at bevare "sugardating" oplevelsen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.