Hop til indhold
Guest Eron

Duo med Isabel og Catherine – Årets højdespringer

Recommended Posts

Guest Eron

Dette må være min julegave til Eroguide, da det er årets, måske årtiets højdepunkt for mig. 

Kender begge pigerne godt og har været med Catherine ca 7-8 gange og hun er ex.  Anmeldt her og hun er anmeldt mange gange også da hendes kunstnernavn var Lisa. Jeg har vel været med Isabel 4-5 gange og anmeldt hende her. 

Var igen lige så spændt som da jeg skulle besøge Carmen og Catherine, men vel ankommet i lejligheden var det hurtigt meget afslappet og tog hurtigt det rituelle bad. 

På det skønne værelse for enden af gangen, blev det hurtigt til nus og kys med pigerne i frækt undertøj. Det startede med at Catherine knælede for mig og tog mit allerede meget stive lem i munden. Isabel var i dag den der gav de mest intime GFE kys, som jeg længe har fået. Catherine tog den ret dybt og kom med mild gagging, pisse frækt og ophidsende. Det var virkelig hedt og intens allerede her. Det blev til et byt, og Isabel (prinsessen) gør det jo også fantastisk med økoblow og  Catherine (dronningen) har de lækreste bryster og kysser også lækkert. 

Isabel bød mig hen på sengen og her kravlede hun så i dronning position, og jeg fornøjede mig med Catherines bryster endnu engang, og kyssede frækt med hende. Var helt pjattet med hendes bryster i dag – så et scene skift med de lækreste tungekys med Isabel og en sloppy blow fra Catherine, med dejlige slupre lyde – skide frækt og intenst inderligt med kyssene samtidig


– i må altså unde jer denne julegave, det bliver ikke bedre!!!
 

Så Fik jeg en reverse cowgirl af Isabel, og nu mere intens kys med Catherine. Isabel red dejlig vedvarende, og man kunne høre hendes nyde lyde alt mens jeg kyssede med Catherine. Jeg lod en finger finde Isabels hul nummer to, og jeg blev så tændt, hun syntes at svare igen.

Da det blev Catherines tur til at ride mig, i normal retning, med en hurtig pit-stop, hvor der skulle skiftes  gummi, blev det hurtigt for meget for mig. At ligge der og kysse så intens med Isabel og Catherine red mig super frækt, mens jeg holdte om hendes bryster, måtte jeg stoppe i fuld galop, for ikke at lave selvmål. 

!!!!         Jeg skulle have mere og der var mere tid            !!!! 

’Change position?’ Catherine byd sin dejlige numse til, så jeg kunne tage hende bagfra, og Isabel kom op og stod på knæ ved siden af, så jeg kunne kæle og kysse med hende samtidig med, at jeg tog Catherine bagfra. Min helt klare drømme fantasi blev til virkelighed.

 

Kære Erogude, jeg gjorde hvad jeg kunne, men måtte slippe al min lyst og liderlighed oppe i Catherine. Jeg blev helt svimmel og måtte nærmest lægge mig ned – det var så heftigt og det har jeg altså ikke prøvet før. Super dejlig snak med pigerne bag efter uden det på nogen måde føltes som hastværk.

 

De er for dejlige – dronningen og prinsessen af ’The Great house of Østerbro’

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 minutter siden:

Dette må være min julegave til Eroguide, da det er årets, måske årtiets højdepunkt for mig. 

Kender begge pigerne godt og har været med Catherine ca 7-8 gange og hun er ex.  Anmeldt her og hun er anmeldt mange gange også da hendes kunstnernavn var Lisa. Jeg har vel været med Isabel 4-5 gange og anmeldt hende her. 

Var igen lige så spændt som da jeg skulle besøge Carmen og Catherine, men vel ankommet i lejligheden var det hurtigt meget afslappet og tog hurtigt det rituelle bad. 

På det skønne værelse for enden af gangen, blev det hurtigt til nus og kys med pigerne i frækt undertøj. Det startede med at Catherine knælede for mig og tog mit allerede meget stive lem i munden. Isabel var i dag den der gav de mest intime GFE kys, som jeg længe har fået. Catherine tog den ret dybt og kom med mild gagging, pisse frækt og ophidsende. Det var virkelig hedt og intens allerede her. Det blev til et byt, og Isabel (prinsessen) gør det jo også fantastisk med økoblow og  Catherine (dronningen) har de lækreste bryster og kysser også lækkert. 

Isabel bød mig hen på sengen og her kravlede hun så i dronning position, og jeg fornøjede mig med Catherines bryster endnu engang, og kyssede frækt med hende. Var helt pjattet med hendes bryster i dag – så et scene skift med de lækreste tungekys med Isabel og en sloppy blow fra Catherine, med dejlige slupre lyde – skide frækt og intenst inderligt med kyssene samtidig


– i må altså unde jer denne julegave, det bliver ikke bedre!!!
 

Så Fik jeg en reverse cowgirl af Isabel, og nu mere intens kys med Catherine. Isabel red dejlig vedvarende, og man kunne høre hendes nyde lyde alt mens jeg kyssede med Catherine. Jeg lod en finger finde Isabels hul nummer to, og jeg blev så tændt, hun syntes at svare igen.

Da det blev Catherines tur til at ride mig, i normal retning, med en hurtig pit-stop, hvor der skulle skiftes  gummi, blev det hurtigt for meget for mig. At ligge der og kysse så intens med Isabel og Catherine red mig super frækt, mens jeg holdte om hendes bryster, måtte jeg stoppe i fuld galop, for ikke at lave selvmål. 

!!!!         Jeg skulle have mere og der var mere tid            !!!! 

’Change position?’ Catherine byd sin dejlige numse til, så jeg kunne tage hende bagfra, og Isabel kom op og stod på knæ ved siden af, så jeg kunne kæle og kysse med hende samtidig med, at jeg tog Catherine bagfra. Min helt klare drømme fantasi blev til virkelighed.

 

Kære Erogude, jeg gjorde hvad jeg kunne, men måtte slippe al min lyst og liderlighed oppe i Catherine. Jeg blev helt svimmel og måtte nærmest lægge mig ned – det var så heftigt og det har jeg altså ikke prøvet før. Super dejlig snak med pigerne bag efter uden det på nogen måde føltes som hastværk.

 

De er for dejlige – dronningen og prinsessen af ’The Great house of Østerbro’

Kære Mr. Eron - man

Du har liiige gjort det igen ,,

Lavet en konge anm. jeg takker dig fordi du får mig til at indleve så meget at jeg nærmest selv har været tilstede.

Ved godt at jeg har sagt det før ,men siger det gerne igen 

Eron ,,eller rettere Ironman, du er kongen af kbh.

Du har min dybeste respekt, og er jo nærmest en levende legende herinde :D

Venligst din ven Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden:

Kære Mr. Eron - man

Du har liiige gjort det igen ,,

Lavet en konge anm. jeg takker dig fordi du får mig til at indleve så meget at jeg nærmest selv har været tilstede.

Ved godt at jeg har sagt det før ,men siger det gerne igen 

Eron ,,eller rettere Ironman, du er kongen af kbh.

Du har min dybeste respekt, og er jo nærmest en levende legende herinde :D

Venligst din ven Hunter

Det er jo næsten skamros - men tak :-)  - og skynd dig så at komme afsted og book tid med en eller begge af disse skønheder, istedet for at sidde og spille pik til anmeldelser og billeder af GP'er :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo næsten skamros - men tak :-)  - og skynd dig så at komme afsted og book tid med en eller begge af disse skønheder, istedet for at sidde og spille pik til anmeldelser og billeder af GP'er :-)

Ja ja jeg skal nok ,,,,bevares :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 55 minutter siden:

Dette må være min julegave til Eroguide, da det er årets, måske årtiets højdepunkt for mig. 

Kender begge pigerne godt og har været med Catherine ca 7-8 gange og hun er ex.  Anmeldt her og hun er anmeldt mange gange også da hendes kunstnernavn var Lisa. Jeg har vel været med Isabel 4-5 gange og anmeldt hende her. 

Var igen lige så spændt som da jeg skulle besøge Carmen og Catherine, men vel ankommet i lejligheden var det hurtigt meget afslappet og tog hurtigt det rituelle bad. 

På det skønne værelse for enden af gangen, blev det hurtigt til nus og kys med pigerne i frækt undertøj. Det startede med at Catherine knælede for mig og tog mit allerede meget stive lem i munden. Isabel var i dag den der gav de mest intime GFE kys, som jeg længe har fået. Catherine tog den ret dybt og kom med mild gagging, pisse frækt og ophidsende. Det var virkelig hedt og intens allerede her. Det blev til et byt, og Isabel (prinsessen) gør det jo også fantastisk med økoblow og  Catherine (dronningen) har de lækreste bryster og kysser også lækkert. 

Isabel bød mig hen på sengen og her kravlede hun så i dronning position, og jeg fornøjede mig med Catherines bryster endnu engang, og kyssede frækt med hende. Var helt pjattet med hendes bryster i dag – så et scene skift med de lækreste tungekys med Isabel og en sloppy blow fra Catherine, med dejlige slupre lyde – skide frækt og intenst inderligt med kyssene samtidig


– i må altså unde jer denne julegave, det bliver ikke bedre!!!
 

Så Fik jeg en reverse cowgirl af Isabel, og nu mere intens kys med Catherine. Isabel red dejlig vedvarende, og man kunne høre hendes nyde lyde alt mens jeg kyssede med Catherine. Jeg lod en finger finde Isabels hul nummer to, og jeg blev så tændt, hun syntes at svare igen.

Da det blev Catherines tur til at ride mig, i normal retning, med en hurtig pit-stop, hvor der skulle skiftes  gummi, blev det hurtigt for meget for mig. At ligge der og kysse så intens med Isabel og Catherine red mig super frækt, mens jeg holdte om hendes bryster, måtte jeg stoppe i fuld galop, for ikke at lave selvmål. 

!!!!         Jeg skulle have mere og der var mere tid            !!!! 

’Change position?’ Catherine byd sin dejlige numse til, så jeg kunne tage hende bagfra, og Isabel kom op og stod på knæ ved siden af, så jeg kunne kæle og kysse med hende samtidig med, at jeg tog Catherine bagfra. Min helt klare drømme fantasi blev til virkelighed.

 

Kære Erogude, jeg gjorde hvad jeg kunne, men måtte slippe al min lyst og liderlighed oppe i Catherine. Jeg blev helt svimmel og måtte nærmest lægge mig ned – det var så heftigt og det har jeg altså ikke prøvet før. Super dejlig snak med pigerne bag efter uden det på nogen måde føltes som hastværk.

 

De er for dejlige – dronningen og prinsessen af ’The Great house of Østerbro’

Good for you. and great review.

to me 69 is the heaven; you are in control of boobs, the lady is great position and so are you.:D So I don't understand duo and have never done it. I know only it can be messy because of change of condoms. 

How can a duo top 69 with one girl?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Godt spørgsmål,,

De sidder virkelig godt,,,

Hvis de er lidt hjulpet ,,,er de så bløde ?

Ja, de kan godt være hjulpet og bløde. Jeg syyntes bare det ser lidt for markeret ud, derfor jeg spørger. Især billede 4/12 gør mig lidt mistænktsom. Men flot ser det bestemt ud!

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja også min tanke ,kan vi få nogle friske input,

Eron er du her stadigvæk,,, eller er du gået på druk ;)

Ironman er nok faldet i søvn og drømmer om sine veninder Chaterine og Isabel

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Super anmeldelse!! Er Catherines bryster virkelig ægte??

Jeg har besøgt Catherin for et stykke tid siden; uden at være ekspert, så  bemærkede jeg ikke noget unormalt omkring dem, de virkede ægte på mig, men når man ser Catherine i øjnene, så kan det godt være lidt svært at fokusere :)

M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Ja også min tanke ,kan vi få nogle friske input,

Eron er du her stadigvæk,,, eller er du gået på druk ;)

Ironman er nok faldet i søvn og drømmer om sine veninder Chaterine og Isabel

jeg var lige på bordel, sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
FlyingDick skrev, for 1 time siden:

Good for you. and great review.

to me 69 is the heaven; you are in control of boobs, the lady is great position and so are you.:D So I don't understand duo and have never done it. I know only it can be messy because of change of condoms. 

How can a duo top 69 with one girl?

 

If sex was poker, GFE kissing and having blowjob at the same time + having to pair of boobs in reach, is easily topping 69 ;-) didn't you know that?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

 Nu igen,,, troede at du havde fået tømt bollerne  ,men det var jo selvfølgelig i går 

ja og der trods alt gået over 3 timer, smider min anmeldelse i morgen - og ja du har sikkert gættet det, det var ikke bordel jeg var på, men lige et smut forbi Tina Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, Lige nu:

ja og der trods alt gået over 3 timer, smider min anmeldelse i morgen - og ja du har sikkert gættet det, det var ikke bordel jeg var på, men lige et smut forbi Tina Thai

To sjæle en tanke,,

Jeg havde luret dig der ,,

Og så i eftermiddag på tur de fis ,,igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 3 minutter siden:

If sex was poker, GFE kissing and having blowjob at the same time + having to pair of boobs in reach, is easily topping 69 ;-) didn't you know that?

Your right boy 

69" is nice ,but you can just do so many things with threesome,  

4 hands ,,20 fingers ,two tounge"s kissing and licking you all over ,,girls on you ,,just like paradise

Del dette indlæg


Link til indlæg

The famoos czech sisters? Agnes og Carla ? Den ene arbejder ikke mere, og iøvrigt skulle der skiftes. Men måske tænker du på nogle andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 21 timer siden:

If sex was poker, GFE kissing and having blowjob at the same time + having to pair of boobs in reach, is easily topping 69 ;-) didn't you know that?

Sometimes you need to control the blow- you do it when your hands and you mouth are busy with boobs and pussy, respectively. :razz: So if the blow is not perfect and kissing is not super nice either it can get a bit messay. right?

 

do I guess before a duo you need to meet the ladies separately first to makes sure that you are in good boobs....,sorry, hands :D Right?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...