Hop til indhold
Guest Bommen

Smukke Katrine i Sydjylland?

Recommended Posts

Guest Mikkel34

Hun er nok noget af det bedste jeg nogensinde har prøvet så kom afsted drenge i fortryder ikke det mindste, hun er for lækker.❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 2 timer siden:

Hun er nok noget af det bedste jeg nogensinde har prøvet så kom afsted drenge i fortryder ikke det mindste, hun er for lækker.❤️

Troede du mente Syren aka Katja var det bedste:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D:D:D

Mikkel34

  • Ny bruger
  •  
  • Mikkel34
  • Medlem
  •  13
  • 69 indlæg

Kom nu ind i kampen syren er noget af det mest fantastiske jeg nogen sinde har mødt så naturlig og luge til og den bedste oplevelse til dato:-) ja jeg håber snart at det er mig hun gemmer sit hjerte til smil. For jeg hun er sin helt egen lille lækre sag som bare må opleves igen og igen, og det der var en der skrev med en Bente er ikke hende her. Hun et ikke gratis med derimod det hele værd:-) god dag derude og knald igennem hvis i får chancen for hun nyder det

 

Redigeret af Nicenice
Ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er utroligt at der ikke har været nogen anmeldelser af smukke Katrine endnu, men vi vil nok alle have hende for os selv. Det vil jeg i hvert fald. 

Jeg har været regelmæssig gæst hos hende igennem flere år, og håber at hun fortsætter længe endnu. 

Så pas på at I ikke forelsker jer i hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...