Hop til indhold
thaimassage er bedst

Hvornår er det ok at skrive en anmeldelse

Recommended Posts

Og hvilke tanker gør vi os som forfatter om vores kommentarer. Dette indlæg er foranlediget af flere indlæg herinde, som alle må formodes at være skrevet for at reklamere/eller rose nogle af de dejlige thaimassøser som findes. Men er det nu så smart med disse reklamer?? Personligt har flere anmeldelser om thai kvinder medført at jeg hellere holder mig væk fra disse steder. Hvorfor??   Tja en flittig skribent udtaler at han eks. er meget begejstret for en butik i Valby, men når jeg samtidig kan læse at selvsamme skribent er meget glad for thai ladyboys, så får det mig til at fravælge de kvinder han slikker løs på, af frygt for at de i mellemtiden er blevet smittet, eftersom han også deler væsker med et større antal ladyboys. Er det nogle tanker I andre også gør jer eller er jeg bare for °snerpet°, der er en risiko ved alting men hvor går grænsen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som udgangspunkt altid.

Det gør jo at man bedre kan manøvre sig rundt i markedet og træffe sine EGNE valg.

Reklamer må man bare leve med og gøre sine egne erfaringer om hvilke brugere man selv ser som troværdige.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altid at der OK at lave en anmeldelse undtagen i de situationer, hvor det er underforstået at leverandøren af varen ikke ønsker sit erhverv offentliggjort. Fx var der en kvinde fornyligt, der åbenlyst reklamerede med ikke at have seksuelle ydelser. Så er det så "smuttet" for hende, hvorefter hun blev udleveret.  I den situation ville jeg bestemt fravælge at levere en anmeldelse der roser de sexuelle ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 4 timer siden:

Og hvilke tanker gør vi os som forfatter om vores kommentarer. Dette indlæg er foranlediget af flere indlæg herinde, som alle må formodes at være skrevet for at reklamere/eller rose nogle af de dejlige thaimassøser som findes. Men er det nu så smart med disse reklamer?? Personligt har flere anmeldelser om thai kvinder medført at jeg hellere holder mig væk fra disse steder. Hvorfor??   Tja en flittig skribent udtaler at han eks. er meget begejstret for en butik i Valby, men når jeg samtidig kan læse at selvsamme skribent er meget glad for thai ladyboys, så får det mig til at fravælge de kvinder han slikker løs på, af frygt for at de i mellemtiden er blevet smittet, eftersom han også deler væsker med et større antal ladyboys. Er det nogle tanker I andre også gør jer eller er jeg bare for °snerpet°, der er en risiko ved alting men hvor går grænsen? 

Nu er det jo ikke alt hvad der blir skrevet om herinde som er sket i virkeligheden ,,der er nok en enkelt eller 2 som overdriver lidt ,men måske nogle får en lille fjeder på af at læse "de grå sider" ,,,bare en sjov tanke,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 4 timer siden:

Personligt har flere anmeldelser om thai kvinder medført at jeg hellere holder mig væk fra disse steder. Hvorfor??   Tja en flittig skribent udtaler at han eks. er meget begejstret for en butik i Valby, men når jeg samtidig kan læse at selvsamme skribent er meget glad for thai ladyboys, så får det mig til at fravælge de kvinder han slikker løs på, af frygt for at de i mellemtiden er blevet smittet, eftersom han også deler væsker med et større antal ladyboys. Er det nogle tanker I andre også gør jer eller er jeg bare for °snerpet°, der er en risiko ved alting men hvor går grænsen? 

Jeg tror vi er mange der ligger mærke til hvem der besøger hvem, og hvad de ellers foretager sig.  Så nej, du er nok ikke den eneste der kan finde på at fravælge en kvinde pga nogle af hendes gæster.   Vi har nok bare ikke noget behov for at skrive om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg tror vi er mange der ligger mærke til hvem der besøger hvem, og hvad de ellers foretager sig.  Så nej, du er nok ikke den eneste der kan finde på at fravælge en kvinde pga nogle af hendes gæster.   Vi har nok bare ikke noget behov for at skrive om det. 

Ps...jeg er ret så overbevist om at nogle af gp'erne også læser hvem i besøger/hvad i laver når i er på besøg osv....

Da jeg lavede annoncer og chattede aktivt opstøvede jeg ALT...som i ALT jeg kunne - før et møde......

Det handler jo bare om tryghed og tillid....

Føler vi os ikke trygge.....så bliver sexen derefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 52 minutter siden:

Ps...jeg er ret så overbevist om at nogle af gp'erne også læser hvem i besøger/hvad i laver når i er på besøg osv....

Da jeg lavede annoncer og chattede aktivt opstøvede jeg ALT...som i ALT jeg kunne - før et møde......

Det handler jo bare om tryghed og tillid....

Føler vi os ikke trygge.....så bliver sexen derefter :)

Bestemt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ok så lang tid, at der ikke udleveres noget personligt omkring den prostituerede? Personligt finder jeg at alle anmeldelser er subjektive, så jeg læner mig meget op af hvem anmelderen er. Får en Prostitueret f.eks stor ros fra en kunde der er til kæresteoplevelser så kan min oplevelse være helt anderledes, da jeg på ingen måde søger den slags. En anmeldelse er, i min optik, kun dårlig(for den prostituerede) hvis kunden lyver eller hvis der blive advaret om f.eks falske billeder, dårlig hygiejne, snyd, trusler osv.(i hvilket tilfælde en dårlig anmeldelse er helt på sin plads)

En velskrevet anmeldelse er jo netop en anmeldelse, og ikke en reklame - en beskrivelse på godt og ondt af den oplevelse forfatteren har haft med en given prostitueret. Så må læseren jo selv tolke på om han ønsker at besøge pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...