Hop til indhold
ÅbyhøjMand

Yara - uforglemmelig oplevelse i Aarhus

Recommended Posts

Jamen, sødeste Yara!...<3

Selvsagt - tusind tak for dine søde ord!...:-P

Tror hellere vi må tage den videre dialog over mere private forhold. Men føler mig da endog meget fristet til, snarligt, at aflægge dig et besøg - og putte dig i lommen!...

SeveralInfantileAmericangoldfinch-size_r

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casper Chr skrev, for 17 timer siden:

Jamen, sødeste Yara!...<3

Selvsagt - tusind tak for dine søde ord!...:-P

Tror hellere vi må tage den videre dialog over mere private forhold. Men føler mig da endog meget fristet til, snarligt, at aflægge dig et besøg - og putte dig i lommen!...

SeveralInfantileAmericangoldfinch-size_r

:wub::wub: Det kan vi nemlig godt finde ud af;) 

Selv tak, det vil glæde mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 9 timer siden:

Hvordan ser hun ud? er der ingen billeder nogen steder?

Hejsa. Af respekt for og til hinanden og for diskretionen som vi hver især har, så beskriver vi ikke hvordan vi ser ud. Du er velkommen til at sende en besked med hvad du ønsker at vide :) Rigtig god aften :* 

Yara <3

Redigeret af Yara
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, den 18/1/2019 at 22:47:

Hejsa. Af respekt for og til hinanden og for diskretionen som vi hver især har, så beskriver vi ikke hvordan vi ser ud. Du er velkommen til at sende en besked med hvad du ønsker at vide :) Rigtig god aften :* 

Yara <3

okay, men kan ikke tænde på nogen jeg ikke har set....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 8 minutter siden:

okay, men kan ikke tænde på nogen jeg ikke har set....

Så synes jeg man skulle gå til dem med billeder på :) 

99% af dem jeg møder, ser jeg ikke før da de fleste medlemmer ikke har billeder af sig selv. 

Vi er også voksne til at kunne sige og respektere et nej. Så den skal enhver have mulighed for at kunne sige. ;) 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, Lige nu:

Så synes jeg man skulle gå til dem med billeder på :) 

99% af dem jeg møder, ser jeg ikke før da de fleste medlemmer ikke har billeder af sig selv. 

Vi er også voksne til at kunne sige og respektere et nej. Så den skal enhver have mulighed for at kunne sige. ;) 

 

ok, men mange har altså billeder på så man kan få en fornemmelse af hvad hvem man skal besøge :) du kan ikke sige lidt om dig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 1 minut siden:

ok, men mange har altså billeder på så man kan få en fornemmelse af hvad hvem man skal besøge :) du kan ikke sige lidt om dig selv?

Enig, det samme har jeg haft indtil jeg har besluttet for uden  :) 

Jo gerne over pm, så får du en lille beskrivelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, for 3 minutter siden:

Enig, det samme har jeg haft indtil jeg har besluttet for uden  :) 

Jo gerne over pm, så får du en lille beskrivelse ;) 

har skrevet en pm til dig :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

jensBentsen hun er lækker meget lækker

jeg har været hos hende så jeg ved hvad jeg skriver om

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, 1 time siden:

jensBentsen hun er lækker meget lækker

jeg har været hos hende så jeg ved hvad jeg skriver om

:wub: Du er bare så dejlig!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give chef123 helt ret. Har nu besøgt Yara, nogel (mange) gange Og hun er vildt lækker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe skrev, for 12 timer siden:

Kan kun give chef123 helt ret. Har nu besøgt Yara, nogel (mange) gange Og hun er vildt lækker :)

:wub: Min dejlige Tjalfe . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøgt Yara og det var en meget god oplevelse.

Hun er meget sød og imødekommende at hun så sammetid er total lækker gør det jo endnu bedre.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 19 timer siden:

Så fik jeg endelig besøgt Yara og det var en meget god oplevelse.

Hun er meget sød og imødekommende at hun så sammetid er total lækker gør det jo endnu bedre.

Tak for besøget skønne @dickens ! :wub: Så dejligt med mænd som dig! :*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg mig sammen og besøgte @Yara i dag efter at have læst alle de fine anmeldelser her på forummet ;)

Det er faktisk mit første besøg hos en GP i danmark! (Har prøvet lidt i udlandet dog)

Så med sommerfugle i maven og super spændt mødte jeg op hos hende i dag.

Faktisk også noget pirrende ikke at have set et eneste billede af Yara :) 

Og hold nu op hvor en dejlig oplevelse!

Yara er sku bare smadder dejlig, lækker (som i lige til at spise) og super fræk!

Flotte bryster og god røv ;)

Oplevelse med hende var super fræk, nærværende, varm, smuk og lækker.

Tænk at man anbefaler en så sød pige man egentlig helst vil have for sig selv ;)

Pas nu rigtigt godt på hende ikke sandt? Kærlig hilsen en fan!

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sødeste @(K)ærligMand :wub::wub: Tusind tak for dit lækre besøg! Det blev vådere end vådt ;p Det kan jeg li!

Tak for de dejlige ord, jeg er selv fan af dig! :P Du ved hvad jeg mener ;) 

Glæder mig til at møde dig igen :-* 

Yara <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev også inspireret og fristet af de mange, gode anmeldelser herinde og tog chancen for et par uger siden. Jeg var også særdeles spændt på, hvad Yara så egentlig var for en....

Og jeg blev glædeligt overrasket over at møde den lille eksotisk farvede, sexbombe... Hun havde øjenkontakt fra første sekund og hvilken fantastisk energi og frækhed, der var i disse smukke øjne... Dertil kommer at, Yara er en virkelig lækkerbisken, der er fuldstændig frisk på alt... og er oprigtig nysgerrig efter at finde ud af, hvad der tændte mig.... og hun gjorde alt for opfylde mine ønsker og fantasier..... Uden at gå i detaljer vil jeg dog gerne afsløre, at der både var lækre kys, og økologisk slik og sutten.

Det var en stjernegod oplevelse med en virkelig lækker, fit, pige, der udstråler ægte lyst og glæde ved det, hun gør....

Det kan kun blive til en kæmpe anbefaling herfra og jeg skal klart møde hende igen!

/ Doctor Jekyll

 

Redigeret af Doctor Jekyll
stavefejl
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er jeg super glad for at du gjorde @Doctor Jekyll :P Jeg glemmer ikke vores hede, frække og intense oplevelse sammen. Glæder mig til at mødes med dig igen og TAK for dine dejlige ord <3 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så vil jeg da også lige give mit besyv på at Yara er en sød, smuk og dejlig kvinde med en hud der har den her glød over sig. Sex-akten er mellem mig og hende, i stedet vil jeg fortælle lidt om hvordan jeg oplevede hende. Mit indtryk er at hun er en åben person med en venlig, forstående sjæl og samtalen efter the funny business, var meget afslappet og jeg følte i hvertfald at hun lyttede til hvad jeg sagde og kom med sit eget syn på sagen om hvad man nu lige snakkede om. Jeg følte mig tilpas i hendes selvskab, selvom jeg dog ikke helt kunne lade være med at blive lidt genert - det bare den effekt smukke kvinder har på mig, så det bestemt ikke noget jeg bebrejder hende for, bare jitters jeg lige blev ramt af.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetSophieErForLækker skrev, for 13 timer siden:

Ja så vil jeg da også lige give mit besyv på at Yara er en sød, smuk og dejlig kvinde med en hud der har den her glød over sig. Sex-akten er mellem mig og hende, i stedet vil jeg fortælle lidt om hvordan jeg oplevede hende. Mit indtryk er at hun er en åben person med en venlig, forstående sjæl og samtalen efter the funny business, var meget afslappet og jeg følte i hvertfald at hun lyttede til hvad jeg sagde og kom med sit eget syn på sagen om hvad man nu lige snakkede om. Jeg følte mig tilpas i hendes selvskab, selvom jeg dog ikke helt kunne lade være med at blive lidt genert - det bare den effekt smukke kvinder har på mig, så det bestemt ikke noget jeg bebrejder hende for, bare jitters jeg lige blev ramt af.

Tak for dit dejlige besøg og søde ord :) :wub: Så det var lidt jitters du blev ramt af :D Jeg synes det er sødt!:) Glæder mig til at se dig igen:) :* 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønne Yara - meget positiv læsning 

håber du gider skrive en PB og fortælle lidt om dig selv :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 7/4/2019 at 09:25:

Skønne Yara - meget positiv læsning 

håber du gider skrive en PB og fortælle lidt om dig selv :wub:

Hej marcellino :) Pb svaret:) God dag 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...