Hop til indhold
Guest Juryen

Besked når en af de "udkårne" stopper?

Recommended Posts

Guest Juryen

Jeg har haft en træls oplevelse hvor jeg ved et tilfælde opdagede at en af mine få bekendtskaber i denne verden stoppede.

Det trælse er ikke at hun er stoppet, det synes jeg naturligvis er helt op til den enkelte, og hvis hun skal videre med noget andet i hendes liv hvor der ikke er plads til os "stamgæster", så synes jeg da det er helt på sin plads.

Det er måden jeg synes er træls. Jeg ville så gerne bare have modtaget en besked. Jeg ved godt er mange ikke ønsker uopfordrede beskeder på grund af diskretion, men lige i dette tilfælde har vi haft kontakt løbende og da jeg kører super-ninja har det aldrig været et problem at kontakte mig uopfordret, hvilket hun også har gjort.

Ja, sorry, er lidt autistisk anlagt, så den slags ændringer tager lige lidt tid at absorbere. Ny "stampige"? Nok ikke lige højest på min ønskeseddel lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det godt. Jeg havde også fundet en dejlig pige jeg besøgte jævnligt, indtil hun stoppede uden en lyd. Sådan er vilkårene tænker jeg, men ja, jeg har faktisk heller ikke haft lyst til at finde en stampige som sådan siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
BadGuy skrev, for 5 minutter siden:

hva vil du med dit indlæg ?

Intet andet end at komme af med min umiddelbare frustration. Det var også derfor jeg lagde den under Hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det viser jo bare at “forpligtelserne” i et (naivt?) formodet “forhold” med en GP ikke rækker så dybt som man måske (naivt?) tror.

Pigerne skylder os jo ikke noget. 

 

Jeg ringer altså heller ikke rundt og giver pigerne besked, den dag jeg stopper i det her univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls, har været ude for det samme , at min ynglings fritids sutteluder stoppede, har nok været der i snit 2 x om ugen i ca 8 år..hun skrev at det var slutm, fik dog ca 10 BJ før helt slut..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, 1 time siden:

Det er måden jeg synes er træls.

Der er også nogen, der annoncerer at nu stopper de! - og så fortsætter de alligevel i årevis, da stamkunderne åbenbart lige skal have lov til at få den "sidste" tur.

Så stopper de måske et stykke tid, hvorefter de annoncerer at nu vender de tilbage, da de ikke kunne undvære de kære stamgæster (læs: deres penge) ;-)

Men det må ellers være svært sådan at vende tilbage, når man har slået det stort op at nu stoppede man - er man derimod stoppet i stilhed - eller bare holdt en pause - så er der ikke nogen, der kan pege fingre, hvis man vender tilbage til erhvervet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, for 37 minutter siden:

 

Jeg ringer altså heller ikke rundt og giver pigerne besked, den dag jeg stopper i det her univers.

Du er vel bange for, at telefonregningen bliver astronomisk :shock::P:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Butch skrev, for 50 minutter siden:

Det viser jo bare at “forpligtelserne” i et (naivt?) formodet “forhold” med en GP ikke rækker så dybt som man måske (naivt?) tror.

Pigerne skylder os jo ikke noget. 

 

Jeg ringer altså heller ikke rundt og giver pigerne besked, den dag jeg stopper i det her univers.

Næ, de skylder os lige så lidt som vi skylder dem. Men jeg anser nu ikke mig selv for at være naiv, eller for at have haft et formodet "forhold". Men vi havde dog en form for bekendtskab, en form for ordning, en form for aftale. Og nu koster en mail altså ikke noget nævneværdigt, hverken i tid eller penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Mr X man skrev, for 54 minutter siden:

Træls, har været ude for det samme , at min ynglings fritids sutteluder stoppede, har nok været der i snit 2 x om ugen i ca 8 år..hun skrev at det var slutm, fik dog ca 10 BJ før helt slut..

 

Nå ja, det er jo så ikke helt det samme. Du fik jo besked. Og så lige 10 omgange mere.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Jernsvinet skrev, for 31 minutter siden:

Der er også nogen, der annoncerer at nu stopper de! - og så fortsætter de alligevel i årevis, da stamkunderne åbenbart lige skal have lov til at få den "sidste" tur.

Så stopper de måske et stykke tid, hvorefter de annoncerer at nu vender de tilbage, da de ikke kunne undvære de kære stamgæster (læs: deres penge) ;-)

Men det må ellers være svært sådan at vende tilbage, når man har slået det stort op at nu stoppede man - er man derimod stoppet i stilhed - eller bare holdt en pause - så er der ikke nogen, der kan pege fingre, hvis man vender tilbage til erhvervet.

Tjo, men gør det noget? Altså at stoppe og starte igen? Hvis nu der er brug for en pause, men lysten kommer igen? Det synes jeg da er helt okay. Og kommunikere åbent omkring det er da fint. At der så er nogen der skulle kunne få ondt i røven af en ny start fatter jeg til gengæld ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slog det mega stort op, da jeg stoppede :D 

Dels for egentlig bare at være høflig informativ, men også fordi det var stort...for mig i hvert fald. Jeg havde været aktiv i en hel del år, havde en stor menneskelig kontaktflade og havde også kendt en stor del af mine gæster i mange år... Og fra den ene dag til den anden var det bare slut, hejhej og hav et godt liv. Det var en meget mærkelig følelse for mig, som det havde jeg brug for at skrive om på min blog, som jeg havde dengang. 

Jeg stoppede ikke fordi, jeg var træt af det eller lignende, men fordi andre omstændigheder krævede det. Jeg vidste, at jeg aldrig ville vende tilbage under samme forhold, men om jeg aldrig igen ville finde lyst eller mulighed for at kaste mig i grams for penge, udelukkede jeg aldrig på noget tidspunkt. Vil man pege fingre af det - be my guest.

Det er ikke altid, at der ligger skumle bagtanker med penge for øje bag, og nej, vi har ingen forpligtelser overfor hinanden, men jeg forstår nu godt Juryen. For selvom der er penge imellem i en relation, så udelukker det ikke, at der er en relation, som føles sært at afslutte uden et pip. 

Nogle mennesker har også bare brug for mere tryghed, mens andre søger det nye hele tiden. Så det er ikke altid nemt at forstå hinanden i disse emner. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det er egentligt sjovt... 

For jeg oplever lidt det samme.. Altså når jeg har mænd, som jeg ser mange gange over længere tid - som pludseligt stopper med at kigge forbi... 

Og måske siger det netop noget om vores gevinst i det her miljø. For hvis det alene handlede om pengene var det eet - men det er også relationer, som rækker langt ud over penge. Vi deler jo intime stunder - og i særdeleshed med de mennesker, som vi ser igen og igen... 

Jeg forstår godt ærgerligheden over en afsluttet relation, hvor man ikke lige får mulighed for at sige tak og farvel og ønske alt godt.. men det er nok bare præmissen nogle gange...<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden:

For selvom der er penge imellem i en relation, så udelukker det ikke, at der er en relation, som føles sært at afslutte uden et pip. 

Nemlig, et enkelt pip er faktisk oftest det eneste der skal til. Det ville i hvert fald have været nok for mig.

FrokostUartig skrev, for 14 minutter siden:

For jeg oplever lidt det samme.. Altså når jeg har mænd, som jeg ser mange gange over længere tid - som pludseligt stopper med at kigge forbi... 

 

Ja, den har jeg også hørt fra anden side. Det er ligeså underligt...

 

Jeg kom lige i tanke om at jeg for nogle år siden havde en vinduespudser, der også pludseligt stoppede uden at give lyd. Ikke at jeg havde anden relation med ham end et girokort hver efter hvert besøg, men der gik sgu alligevel næsten et år inden jeg fik pudset vinduer igen. Det sker så ikke her. :D

Redigeret af Juryen
+d

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 27 minutter siden:

Nå ja, det er jo så ikke helt det samme. Du fik jo besked. Og så lige 10 omgange mere.:D

Ja og så kun 100 kr for et lyn blow..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 3 minutter siden:

Nemlig, et enkelt pip er faktisk oftest det eneste der skal til. Det ville i hvert fald have været nok for mig.

Ja, den har jeg også hørt fra anden side. Det er ligeså underligt...

 

Jeg kom lige i tanke om at jeg for nogle år siden havde en vinduespudser, der også pludseligt stoppede uden at give lyd. Ikke at jeg havde anden relation med ham end et girokort hver efter hvert besøg, men der gik sgu alligevel næsten et år inden jeg fik pudset vinduer igen. Det sker så ikke her. :D

 

Jeg tog faktisk en pause på 1 års tid, fra GFE besøg i sin tid, i en lign. situation

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

 

Jeg tog faktisk en pause på 1 års tid, fra GFE besøg i sin tid, i en lign. situation

I stedet for en efterfødselsdepression, så fik du en eftergp'sdepression. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 52 minutter siden:

Næ, de skylder os lige så lidt som vi skylder dem. Men jeg anser nu ikke mig selv for at være naiv, eller for at have haft et formodet "forhold". Men vi havde dog en form for bekendtskab, en form for ordning, en form for aftale. Og nu koster en mail altså ikke noget nævneværdigt, hverken i tid eller penge. 

Og alligevel havde hun ikke lige “tid” til at sende en mail. 

Understreger det så ikke min pointe?

Og at den ordning/ aftale I havde, nok ikke havde samme vigtighed eller betydning for hende som den havde for dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, 1 time siden:

Du er vel bange for, at telefonregningen bliver astronomisk :shock::P:rolleyes:

Ja nemlig :D

For de penge kunne jeg financere endnu et besøg :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Butch skrev, for 1 minut siden:

Og at den ordning/ aftale I havde, nok ikke havde samme vigtighed eller betydning for hende som den havde for dig ?

Pigerne har jo typisk en en-til-mange relation, hvor min jo er en-til-en (eller få). Så selvfølgelig har vi forskellige opfattelser af hvor vigtige vores aftaler er. Det er jo ikke det jeg anker. Jeg gad bare godt have haft beskeden.

Men derfra og så til et naivt formodet forhold er der altså et stykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 20 minutter siden:

I stedet for en efterfødselsdepression, så fik du en eftergp'sdepression. ;)

Depression dog ikke, men der var bare ikke andre, som jeg var interesseret i at besøge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Depression dog ikke, men der var bare ikke andre, som jeg var interesseret i at besøge :) 

Jeg prøvede også bare at være sjov. Jeg håber du har fundet en lækker ny fast gp'er. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøvede også bare at være sjov. Jeg håber du har fundet en lækker ny fast gp'er. :)

Jo jo det er jeg godt klar over :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
AalborgLook skrev, for 36 minutter siden:

Hvis en pige stopper, så er det ikke dit problem. Du må bare komme videre. 

Helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...