Hop til indhold
Guest GamerGutten

At blive "undervist" af en GP

Recommended Posts

Guest GamerGutten

En lidt mærkelig(måske?) tanke jeg har haft lidt i baghovedet og kunne godt tænke mig lidt feedback på.

Jeg tænker at vi alle godt kunne ønske os at være fantastiske til at have sex, og der er sikkert nogen på denne side som mener de allerede er det ;)
Og selvom jeg er stor fan af 'Øvelse-gør-Mester', så fik en samtale jeg havde med en ven, som er programmør, mig til at tænke lidt over det.
Netop som programmør er det meget almindeligt at lære nye sprog på egen hånd, og det kan så lede til at man ikke benytter sig af 'Best-practices', som er den mest anderkendte og rigtige måde at kode tingene på. 
På trods af jeg ikke er helt ny i akten, så vil jeg næppe kalde mig en mester. Og da det er noget tid siden jeg har været i et forhold tænker jeg nogen gange det kunne være spændende med lidt ærlig feedback og måske råd til hvordan man bliver bedre. 
Jeg forstår selvfølgelig at hvad der fungere for én ikke fungere for alle, men alligevel. For langt de fleste der besøger GP'er herinde er min fornemmelse at de går meget op i at hun også har en dejlig oplevelse, og det er bestemt også noget der er vigtigt for mig.

Jeg har så aldrig spurgt om dette til en GP, mest fordi jeg tænkte det måske ville ødelægge oplevelsen. Det at skulle sige "at det ikke fungere" til en kunde er måske for, akavet, mærkeligt?
Så derfor ville jeg vende den her i forum - Nogen der gjort noget ligende før? Er det for sært at spørge om? 
Personligt mener jeg selv at hvis der var en IKEA instruktionsbog der ledte til den gode oplevelse ville jeg intet have imod at følge den :D 

IKEAJoke.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe
GamerGutten skrev, for 11 minutter siden:

Så derfor ville jeg vende den her i forum - Nogen der gjort noget ligende før? Er det for sært at spørge om? 
Personligt mener jeg selv at hvis der var en IKEA instruktionsbog der ledte til den gode oplevelse ville jeg intet have imod at følge den :D 

IKEAJoke.png

Jeg er muligvis den eneste, men står næsten altid konsekvent tilbage med ubrugte søm/skruer mv. efter at have samlet efter en IKEA vejledning. :lol:

I meget sex er “skruen/møtrikken” nok kemi, og den dukker ikke altid op, eller ender med at være ubrugt.

Men kan godt følge din tanke.....  :)

Redigeret af Ivanhoe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Som du selv skriver så er vi alle forskellige. Jeg kan måske lide noget på en måde og en anden pige kan lide det anderledes. Men der er også forskel på hvad man er i humør til. Nogle gange skal det være en quickie, andre gange lige på og hårdt og helt andre dage langtrukken elskov. Men spurgte en kunde mig, så ville jeg ikke sige at noget ikke fungerede. Så ville jeg sige at det måske var bedre at gøre det sådan (og så forklare eller vise hvordan det er bedst for mig). På den måde vil det ikke ødelægge stemningen og han ville forhåbentlig gå derfra med et smil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Men jeg må indrømme at hvis en fyr gør noget der ikke fungerer for mig, så ligger jeg ikke bare og faker eller venter på han stopper. Så siger jeg at det er bedre på den og den måde. Og hvis en fyr ikke er tilfreds med noget jeg gør, så håber jeg da også han siger noget og forklarer hvordan jeg så skal gøre det. Selvom der er penge indblandet, så går det stadig ud på at vi skal nyde hinanden (sådan er det i mit univers). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For rigtigt mange år siden lærte en GP mig at slikke kvindens vidunderlige fisse.

Den undervisning har jeg og flere piger/kvinder haft meget glæde af:P

Selvfølgelig er der forskel på hvordan en kvinde nyder at tungen arbejder og kemidelen er også med, men både privat og i betalings afdelingen er det blevet til mange tilfredsstillelser i top klasse og grundlæggende fordi jeg fik undervisning og så som du skriver øvelse gør mester. Det gør også nydelsen ved at slikke meget størrer når man ved hvordan der startes op.:D

Mange GP har efterfølgende sagt whau det har du prøvet før og min nuværende kæreste spørger også om jeg lige vil slikke hende.

Så forsøg at få en GP til at lære dig om at slikke, det vil helt sikkert blive noget dejligt for dig og andre + hvis du har slikket godt så er der mange gange også en god tilfredsstillelse for begge når hun er øverst.

Så ud og lær lidt godt her på 1. søndag i advent :)

Redigeret af KnudSan
Tilføjet tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at gå i "sex-skole" hos en GP. Tanken på at få praktisk undervisning i sex er faktisk meget ophidsende. Måske det hænger sammen med at jeg som ung teenager var vildt tiltrukket af min lærerinde i engelsk. En af mine mange erotiske fantasier om hende var at hun bad mig om at blive efter dagens sidste time... hvorefter hun med stor entusiasme underviste mig i noget helt andet end engelsk. :P

Seriøst mener jeg at en "sex skole" lyder som en fremragende forretningsmulighed for en entreprenant glædespige . Hvorfor ikke sælge en pakke med fire "lektioner" til en fast pris? Kursuset kunne fx bestå af tre praktiske sex-lektioner med fokus på kvindelig seksuel nydelse og til sidst en "slutprøve". Lidt som at tage knaldekort i stedet for kørekort. Ved bestået prøve kunne man fx få et diplom at hænge op på væggen! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Ja det kunne være godt med noget hjælp/undervisning :lol:

man lærer jo hælder ikke et håndværk bare ved at kigge, man skal ud og prøve det af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det 

LilleSkutt skrev, for 9 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at gå i "sex-skole" hos en GP. Tanken på at få praktisk undervisning i sex er faktisk meget ophidsende. Måske det hænger sammen med at jeg som ung teenager var vildt tiltrukket af min lærerinde i engelsk. En af mine mange erotiske fantasier om hende var at hun bad mig om at blive efter dagens sidste time... hvorefter hun med stor entusiasme underviste mig i noget helt andet end engelsk. :P

Seriøst mener jeg at en "sex skole" lyder som en fremragende forretningsmulighed for en entreprenant glædespige . Hvorfor ikke sælge en pakke med fire "lektioner" til en fast pris? Kursuset kunne fx bestå af tre praktiske sex-lektioner med fokus på kvindelig seksuel nydelse og til sidst en "slutprøve". Lidt som at tage knaldekort i stedet for kørekort. Ved bestået prøve kunne man fx få et diplom at hænge op på væggen! :)

Det findes se svar i tråden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

Tak til @Alkoholikeren for det fine forslag, og til jer andre for at høre jeg ikke var helt alene med den ide.

Og til @Christina ssbbw så er jeg glad for at vide du ikke holder tilbage med at sige hvis det ikke funker for dig - jeg kunne nemlig sagtens forestille mig at I, som GP'er, var tilbøjelig til at se igennem fingre med ting som I ikke ville have gjort hvis det ikke var en kunde I var sammen med, for at give dem en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@GamerGutten jeg ved ikke hvad andre gp'er gør, men jeg er mig selv uanset om jeg får penge for det eller ej. Jeg dyrker også kun den sex jeg selv tænder på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 9 timer siden:

- jeg kunne nemlig sagtens forestille mig at I, som GP'er, var tilbøjelig til at se igennem fingre med ting som I ikke ville have gjort hvis det ikke var en kunde I var sammen med, for at give dem en god oplevelse. 

Det er bare lidt fjollet egentlig... For langt de fleste mænd - både når de køber sex og ellers - stiler efter at tilfredsstille kvinden. Så man snyder faktisk både sig selv og manden, hvis man “ser igennem fingre” med ting, som med lidt forsigtig vejledning måske kunne gøres til en endnu bedre oplevelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere var det ikke ualmindeligt at se tilbud om egentlig undervisning, men det findes altså endnu. Selv har jeg ikke direkte været i skole hos en GP bortset fra at Putte i Ahornsgade engang instruerede mig ganske præcist i, hvordan jeg kunne få hende til at sprøjte. Men jeg begyndte for mange år siden at besøge GP'er som meget uerfaren, og har i tidens løb ofte fået små anvisninger: "ikke sådan", "hellere sådan" eller "bliv ved med det" selvom der ikke var aftalt noget om undervisning. Det har jeg altid været glad for og hvis det også har gjort mit besøg behageligere for pigen er det jo bare fint.

Erfarne GP'er ved jo meget om, hvad der kan forøge liderligheden hos både mænd og kvinder, så det lønner sig at følge deres råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

@Midtj Ligner den del jeg har styr på allerede - men hvad ved jeg, om ikke andet bliver det et nemt 12-tal ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 2 minutter siden:

@Midtj Ligner den del jeg har styr på allerede - men hvad ved jeg, om ikke andet bliver det et nemt 12-tal ;)

Det ligner nu et "poleret ettal". Men du har ret, Nogle lærer den del allerede som teenager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K

Nej det er ikke en mærkelig tanke du har  :) 

Bare fordi der måske ikke andre der har spurgt om det samme, så betyder det ikke , at andre ikke har tænkt det samme , eller at  du er mærkelig,

så betyder det, at du er sej, at du spørger . 

Det er kun folk der ikke er ret seje, som ikke tør spørge om noget som helst , fordi andre gør dem til mærkelige

Bare fordi man ikke  taler om tingene, så betyder det ikke , at ingen andre tænker det samme eller at det man tænker er anderledes .

Der er mange ting der er helt normale , det der gør disse til atypiske eller " mærkelige " er bare fordi andre ikke vil indrømme at de tænker det samme .

Så væk med det pjat , at man er mærkelig eller har mærkelige tanker ;) 

Der er mange ting jeg ikke har kendskab til og som jeg også er åben over for at prøve , trods det at jeg ikke har prøvet det før . 

Jeg synes da at mange af jer er lige så gode til at lære mig noget , som jeg ikke ved eller som jeg ikke  kan i forvejen . 

Jeg kan godt lide at " blive rettet på " eller få andre aspekter ind , end jeg måske er vant til . 

Konstruktiv kritik er ofte med til at gøre knap så heldigt sex , til ret lækkert sex :) 

Jaja  vi GP er har måske  oftere sex  end mange andre,  men for mit eget vedkommende kan jeg kun sige, at det da ikke betyder,  at jeg er ekspert . 

I mænd er jo forskellige, ligesom vi piger er forskellige . 

Jeg retter selv på andre hvis de gør noget som måske ikke fungerer for mig , selvom det måske har fungeret med andre piger.

Som andre  har nævnt i tråden, er jeg  helt enig i at det at fake , er den største turnoff - for begge parter.

Desuden er der for mig at se, " ris til egen røv"  at fake, for så kan man da være helt sikker på, at man slet ikke får noget ud af sexen. Og det kan man være helt sikker på, at den man har sex med, heller ikke gør . 

Det er ingen skam at man som pige siger til gæsten (eller gæsten siger  til pigen ) at man gerne vil have det på en anden måde. 

Og det er ingen skam at komme med foreslag til noget man gerne vil, eller spørge om den anden vil lære en noget som man måske ikke er ret god til , eller slet ikke ved noget om i forvejen ,hvad enten man er gæst eller GP 

jeg skammer mig i hvert fald ikke over det :)  

Men jeg ville skamme mig , hvis jeg påstod at jeg kunne noget , som jeg ikke kan ; eller hvis jeg fakede og ikke selv deltog i sexakten.

Det at fake , er for mig det samme, som at være " ikke- deltagende"  

Godt emne du har åbnet din tråd med :) 

Det er da bare at springe ud i det og spørge de forskellige piger om de vil hjælpe dig ?

Du skal selvfølgelig finde en pige der ved noget om det, som  du gerne vil " undervises"  i :) 

Det er noget pjat hvis man som pige siger, at man er ekspert og erfaren på ALLE områder. Eller rettere : det er mere pral, end det er noget andet . 

Hvis en pige kun tilbyder kærestesex,(GFE) er hun nok ikke den rette at spørge , om hun vil være undervise dig at i adlyde en domina. Find i stedet en pige der ved noget om at være domina og som tilbyder dette . Jeg synes ikke at kunne læse ud fra dit skriv, hvad du præcist gerne vil undervises i . Derfor er mit foreslag kun et eksempel for at fremme din forståelse .

Men find ud af med dig selv hvad du mere præcist vil undervises i . Sex er jo ikke bare sex . Der er MANGE former for sex :) 

Held og lykke med det <3 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...