Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 (edited) VID_20181201_135445.mp4 Redigeret 1. December, 2018 af Frække Tanja 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk1995 1 Skrevet 1. December, 2018 Sjovt hvordan er man med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 Frisk1995 skrev, Lige nu: Sjovt hvordan er man med? Da vi har ramt den første er det desværre for sent nu. Men jeg lavede et opslag for noget tid siden om det. Du må være med næste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 1. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 37 minutter siden: VID_20181201_135445.mp4 Kan ikke se/åbne det. Er der andre som har samme problem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 1. December, 2018 Jeg kan heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 (edited) Ved ikke om der måske skal være en slags Java på tlf så? Jeg kan godt se den selv Jeg ser på tlf. Prøv at se om det virker at trykke på prikkerne i hjørnet af videoen og tryk download drenge Redigeret 1. December, 2018 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1291 Skrevet 1. December, 2018 Jeg kan godt..... Er på pc... Ved ikk om det er derfor.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. December, 2018 Jeg kan se den både på min mobil og på min gamle bærbare hvor jeg bruger explorer som browser - Men vigtigere er at vinde hoved præmien 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 1. December, 2018 Har på fornemmelsen at beenthere vinder i morgen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 1. December, 2018 Jeg kan ikke se videoen, men stort tillykke til vinderen. Og et spark over benet til mig for at glemme at deltage, men så er der næste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 1. December, 2018 Hvor kan man se billeder af gevinsten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 Midtj skrev, for 36 minutter siden: Hvor kan man se billeder af gevinsten? Billeder af gevinsten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 1. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Billeder af gevinsten? Vi har set dig udtrække en vinder. Må vi se hvad han har vundet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 Midtj skrev, for 9 minutter siden: Vi har set dig udtrække en vinder. Må vi se hvad han har vundet? Hehe. Han har vundet 3 valgfri billeder. Men har ikke hørt fra ham endnu Og billederne får du ikke glæde af jo 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. December, 2018 Dengladenordjyde skrev, for 2 timer siden: Kan ikke se/åbne det. Er der andre som har samme problem? Jep.... samme her. Men mon ikke det er fikset til i morgen eller næste gang der lægges noget op? Ellers mister det da hurtigt værdi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 1. December, 2018 Kan desværre heller ikke se video. Men sådan er livet en gang imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 1. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Da vi har ramt den første er det desværre for sent nu. Men jeg lavede et opslag for noget tid siden om det. Du må være med næste år Æv - vi er nok mange der ikke har opdaget at man skulle melde sig til inden d, 1. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 Michael J skrev, for 26 minutter siden: Æv - vi er nok mange der ikke har opdaget at man skulle melde sig til inden d, 1. Øv os. Men jo derfor jeg sørgede for at være ude i god tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 (edited) Så er pointen med videoen gået lidt af. Det var det eneste jeg umiddelbart kunne finde på. Tænker dem der har problemer er pga opsætning Min mand uden profil kan se den ved at søge Redigeret 1. December, 2018 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 43 minutter siden: Så er pointen med videoen gået lidt af. Det var det eneste jeg umiddelbart kunne finde på. Tænker dem der har problemer er pga opsætning Min mand uden profil kan se den ved at søge Jeg kan godt se den. Klage: Der er for lidt hud i din video Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 1. December, 2018 Dejlig julespøg, tillykke til donethat- gad vide hvad han vælger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 225 Skrevet 1. December, 2018 Meget sjovt tiltag! Jeg kan se videoen på PC, dog ikke i min mobil. Den er måske alt for gammel... Glæder mig meget til at se alle de andre "låger" blive åbnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 1. December, 2018 Jeg kan åbne den på mobil. Jeg så godt at der var deltagelse for længe siden, så en helt fair konkurrence. Jeg valgte ikke at deltage. Spændende og lykke til for alle deltagerne og @Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 1. December, 2018 Det er en almindelig MPEG-4 fil der ikke er pakket ind i mp4 container. I som ikke kan spille den kan enten downloade en converter for MPEG-4 der passer jeres device, eller downloade en player som f.eks. VLC, der kan spille i princippet alt som findes at spille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. December, 2018 Bananas skrev, for 5 minutter siden: . VLC, der kan spille i princippet alt som findes at spille. Ja?? Den må jeg se at få lastet ned ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg