Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi Tascha i Vanløse.

Jeg har udsolgt på alle hylder.. Hun er simpelhen for dejlig.

Tascha var super imødekommende, og hun gav mig en følelse af at alt var godt :-).

Brysterne er ægte... men en H skål er det nok ikke. Men som ses på foto, rigtige dejlige.

En hurtig anbefaling fra meget Glad mand.. Takket være Tascha ;-).

https://annoncelight.dk/showad/256714

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dårlig google translate fra en ny bruger = Falsk anmeldelse

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 10 minutter siden:

Dårlig google translate fra en ny bruger = Falsk andmeldelse

Det er ikke en google oversættelse. Google ville fx aldrig kunne oversætte til “udsolgt på alle hylder” eller lave en stavefejl som “simpelhen”.

Din sprogfornemmelse svigter dig også, når du selv staver anmeldelse forkert som “andmeldelse”. 

Så nej, anmeldelsen er formentlig helt ægte og udtryk for en ægte og god oplevelse.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 10 minutter siden:

Dårlig google translate fra en ny bruger = Falsk andmeldelse

det er muligt det er reklame. Jeg tror det dog ikke. Men det er umuligt at det er google-oversat. Kig på sprog og stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Good Fun skrev, for 24 minutter siden:

Det er ikke en google oversættelse. Google ville fx aldrig kunne oversætte til “udsolgt på alle hylder” eller lave en stavefejl som “simpelhen”.

Din sprogfornemmelse svigter dig også, når du selv staver anmeldelse forkert som “andmeldelse”. 

Så nej, anmeldelsen er formentlig helt ægte og udtryk for en ægte og god oplevelse.

Good Fun

Okay, muligvis ikke google. Men en person, der efter besøget ,opretter en profil og lige efter, laver en meget positiv anmeldelse (uden d). Jeg er bare mistænkelig. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Good Fun skrev, for 1 minut siden:

Nej, du er ej. Du er mistænksom.

Eller - måske ER du faktisk mistænkelig? :lol:

Good Fun

Du har ret. Det er sent for mig. Håber du fik det lidt bedre med dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 minut siden:

Du har ret. Det er sent for mig. Håber du fik det lidt bedre med dig selv.

Hvad mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Good Fun skrev, for 2 minutter siden:

Hvad mener du?

Hvis du kan forstå ordlyden af anmeldelsen, så forstår du vel, hvad jeg mener? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - jeg forstår anmeldelsen. Den var rigtig fin. Ord betyder noget.

Men hvad har din passiv-agressive bemærkning til mig (“Håber du fik det lidt bedre med dig selv.“) med det at gøre?

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Good Fun skrev, for 2 minutter siden:

Ja - jeg forstår anmeldelsen. Ord betyder noget. Men hvad har det med din passiv-agressive bemærkning at gøre?

Good Fun

Hvis ord betyder noget, hvad er det så du ikke forstår? Kan du ikke forstå, at bemærkningen skyldes, at du er en flueknepper? Du har behov for at påpege, 2 fejl, der ikke ændre noget. Hold dig til emnet. Det er fint, at du er uenig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 45 minutter siden:

det er muligt det er reklame. Jeg tror det dog ikke. Men det er umuligt at det er google-oversat. Kig på sprog og stavefejl

Ja, det er muligvis ikke google, men lugter af reklame. Det skader bare pigen, mere end det gavner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 3 minutter siden:

bemærkningen skyldes, at du er en flueknepper

Det er forkert. Det er dig, der gik helt galt i byen med dine gentagne angreb på anmelderen og hans anmeldelse.

Good Fun

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 49 minutter siden:

Det er ikke en google oversættelse. Google ville fx aldrig kunne oversætte til “udsolgt på alle hylder” eller lave en stavefejl som “simpelhen”.

Det ser ikke ud som en google-oversættelse. Men kun de færreste danskere er efterhånden grundet sproglig uformåenhed i stand til skelne imellem adverbier og adjektiver, og enhver kan komme til at lave en slåfejl på "simpelthen", så det er ikke noget kriterium for at dømme anmelsensen falsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

så det er ikke noget kriterium for at dømme anmelsensen falsk

Det var heller ikke det der skete. Slåfejlen var simpelt hen et kriterium for at afgøre det ikke var en google-oversættelse. Google laver ikke slåfejl, og de fejl den laver, laver den igen og igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Sutteålen skrev, for 30 minutter siden:

Okay, muligvis ikke google. Men en person, der efter besøget ,opretter en profil og lige efter, laver en meget positiv anmeldelse (uden d). Jeg er bare mistænkelig. 

Hej med dig

Det er dejligt at du er kildekritisk :-)men en ny bruger er desværre ikke ensbetydende med en falsk anmeldelse. Vi har alle på et eller andet tidspunkt oprettet vores profil herinde og været “ny”.

Det ville svare til, da jeg oprettede mig som glædespige og lavede min første annonce, at folk troede at jeg var fake - men det gjorde/gør de ikke.

Alt hvad man skriver om et “produkt” er reklame - godt eller skidt. Det er i bund og grund en anmeldelse fra en af mine dejlige gæster, og det må du tolke som du selv har lyst. 

Knus herfra og dejlig weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Det var heller ikke det der skete. Slåfejlen var simpelt hen et kriterium for at afgøre det ikke var en google-oversættelse. Google laver ikke slåfejl, og de fejl den laver, laver den igen og igen

Nej, men det kan jeg se, at jeg gør: Der skulle have stået "anmeldelsen" og ikke "anmelselsen" :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tascha skrev, for 1 minut siden:

Hej med dig

Det er dejligt at du er kildekritisk :-)men en ny bruger er desværre ikke ensbetydende med en falsk anmeldelse. Vi har alle på et eller andet tidspunkt oprettet vores profil herinde og været “ny”.

Det ville svare til, da jeg oprettede mig som glædespige og lavede min første annonce, at folk troede at jeg var fake - men det gjorde/gør de ikke.

Alt hvad man skriver om et “produkt” er reklame - godt eller skidt. Det er i bund og grund en anmeldelse fra en af mine dejlige gæster, og det må du tolke som du selv har lyst. 

Knus herfra og dejlig weekend 

Hvorfor så ikke oprette profilen før? Hvis personen alligevel kendte eroguide. Jeg finder bare dette mistænkeligt og så blandet med nogle “anderledes” udtryk som anmelderen brugte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

så det er ikke noget kriterium for at dømme anmelsensen falsk

Jeg brugte det jo netop til at påvise, at ikke var tale om en google-oversættelse, og til at dømme anmeldelsen formentlig ægte.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 51 minutter siden:

 blandet med nogle “anderledes” udtryk som anmelderen brugte. 

Det er du nødt til at konkretisere, siden du fremturer med at mistænkeliggøre anmelderen og anmeldelsen.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Sutteålen skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor så ikke oprette profilen før? Hvis personen alligevel kendte eroguide. Jeg finder bare dette mistænkeligt og så blandet med nogle “anderledes” udtryk som anmelderen brugte. 

Der findes sååååå mange ord i den store verden så vi har mulighed for at bestemme vores ordvalg, og måde udtrykke os på :-) det ville dælme være kedeligt og monotont hvis vi alle sammen gjorde/sagde det samme. 

Jeg forstår ikke dit behov for at angribe nu hvor du har givet din mening til kende :-) 

Anyways.. håber at du har en spændende og underholdende weekend foran dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Dårlig google translate fra en ny bruger = Falsk anmeldelse

Den anmeldelse har intet med google translate at gøre. Hvis man har prøvet google translate nogle gange ved man at det fungerer helt ad h til. Vil sige det er en mellemting mellem Yoda og Agetha. :D Men fair nok du er kritisk, det er der god grund til at være her på forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tascha skrev, for 1 minut siden:

Der findes sååååå mange ord i den store verden så vi har mulighed for at bestemme vores ordvalg, og måde udtrykke os på :-) det ville dælme være kedeligt og monotont hvis vi alle sammen gjorde/sagde det samme. 

Jeg forstår ikke dit behov for at angribe nu hvor du har givet din mening til kende :-) 

Anyways.. håber at du har en spændende og underholdende weekend foran dig ;-)

Ja, enig. Må jeg spørge, hvordan du egentlig vidste at der lå en anmeldelse af dig? Du virker ikke til at være yderst aktiv herinde (helt fair) bare siden, du lige skriver en time efter, at anmeldelsen blev slået op. Det hele virker bare mistænkeligt i min optik. Du er helt sikkert en dejlig pige, så behøver ikke vade mere rundt i sovsen. Folk må konkludere hvad de vil. God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...