Hop til indhold
Findus

Jul på Det Gamle Bordel III - Jagten på Ur-mutters skat

Recommended Posts

Tak for det :)

Jeg er så nok liiige en anelse sent ud hvis det skulle blive til en januarkalender :huh: - men uden at ville love noget, er der et projekt på beddingen som muligvist kunne tænkes at dukke op om en 11 måneders tid, hvis det ellers lykkes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Findus skrev, for 23 minutter siden:

Tak for det :)

Jeg er så nok liiige en anelse sent ud hvis det skulle blive til en januarkalender :huh: - men uden at ville love noget, er der et projekt på beddingen som muligvist kunne tænkes at dukke op om en 11 måneders tid, hvis det ellers lykkes. 

Så håber jeg ikke der sker flere hundemord. Ja, jeg manglede at mutter fik en hund i enden, så det hele kunne ende lykkeligt. :P

Og inden visse sjove personligheder kommenterer på det, så mener jeg ikke i enden på den måde. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Så håber jeg ikke der sker flere hundemord. Ja, jeg manglede at mutter fik en hund i enden, så det hele kunne ende lykkeligt. :P

Og inden visse sjove personligheder kommenterer på det, så mener jeg ikke i enden på den måde. :roll:

Dyresex er også max. fy her i landet :o:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Butch skrev, Lige nu:

Dyresex er også max. fy her i landet :o:ph34r:

Jeg skar det ud i pap for at være fri for kommentarer, og alligevel kunne du ikke styre dig? Du kommer over knæet hvis vi en dag mødes. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg skar det ud i pap for at være fri for kommentarer, og alligevel kunne du ikke styre dig? Du kommer over knæet hvis vi en dag mødes. ;)

Pøh!....... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Butch skrev, for 1 minut siden:

Pøh!....... :D

Pøh? Hvad betyder det? Eller blev du så begejstret at du ikke kunne skrive? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden:

Pøh? Hvad betyder det? Eller blev du så begejstret at du ikke kunne skrive? :lol:

Jeg har igennem tiden fået smæk for mange ting, men et klap i røveren for at forsøge at forhindre at Mutter får en hund i enden :ph34r:..... det har jeg alligevel til gode :D

Men jeg kan da godt stille mig til rådighed for Mutter, hvis det redder mine baller for at komme til at lyse i mørket:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...