Gæst Skrevet 27. December, 2018 Så er der dømt aftenhygge med spændende læsning @Findus -Ved du ikke skuffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 27. December, 2018 Tak for det Jeg er så nok liiige en anelse sent ud hvis det skulle blive til en januarkalender - men uden at ville love noget, er der et projekt på beddingen som muligvist kunne tænkes at dukke op om en 11 måneders tid, hvis det ellers lykkes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 27. December, 2018 Findus skrev, for 23 minutter siden: Tak for det Jeg er så nok liiige en anelse sent ud hvis det skulle blive til en januarkalender - men uden at ville love noget, er der et projekt på beddingen som muligvist kunne tænkes at dukke op om en 11 måneders tid, hvis det ellers lykkes. Så håber jeg ikke der sker flere hundemord. Ja, jeg manglede at mutter fik en hund i enden, så det hele kunne ende lykkeligt. Og inden visse sjove personligheder kommenterer på det, så mener jeg ikke i enden på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Så håber jeg ikke der sker flere hundemord. Ja, jeg manglede at mutter fik en hund i enden, så det hele kunne ende lykkeligt. Og inden visse sjove personligheder kommenterer på det, så mener jeg ikke i enden på den måde. Dyresex er også max. fy her i landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 27. December, 2018 Butch skrev, Lige nu: Dyresex er også max. fy her i landet Jeg skar det ud i pap for at være fri for kommentarer, og alligevel kunne du ikke styre dig? Du kommer over knæet hvis vi en dag mødes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. December, 2018 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Jeg skar det ud i pap for at være fri for kommentarer, og alligevel kunne du ikke styre dig? Du kommer over knæet hvis vi en dag mødes. Pøh!....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 27. December, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Pøh!....... Pøh? Hvad betyder det? Eller blev du så begejstret at du ikke kunne skrive? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden: Pøh? Hvad betyder det? Eller blev du så begejstret at du ikke kunne skrive? Jeg har igennem tiden fået smæk for mange ting, men et klap i røveren for at forsøge at forhindre at Mutter får en hund i enden ..... det har jeg alligevel til gode Men jeg kan da godt stille mig til rådighed for Mutter, hvis det redder mine baller for at komme til at lyse i mørket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg