Hop til indhold
Eksotisk

Ekstra fyr til trekant med tyrkisk pige

Recommended Posts

Hej. 

En tyrkisk sugarbabe jeg ser ønsker, at prøve en trekant, hvor hun bliver taget på skift og samtidig 2-i-missen, så derfor søger vi en ekstra fyr til dette.

Der er ikke tale om M/M, men da hun skal tages i missen på samme tid, så kræver det man ikke er berøringsangst

Hun tænder ekstra meget på veludrustede fyre, hvilket dog ikke er et krav fra hendes side af.

Du skal være renlig, velsoigneret og må desværre ikke være overvægtig, da det simpelthen ikke tænder hende. Derudover har hun en maks grænse på 40 år.

Det kommer til, at foregå i københavnsområdet, nærmere betegnet på Frederiksberg nu på lørdag ved 16-17 tiden, så vi har stedet.

Så hvis du drømmer om, at prøve en fræk tyrkisk tøs så har du chancen nu. Hun er 22 år, 165 cm - 62 kg - E skål med et flot ansigt. 

Hvis du ønsker at komme i betragtning, så send en privatbesked med dine data og et ansigtsfoto.

Vi er diskrete og søger KUN en fyr med skandinavisk udseende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Send mig et billede af hende så skal jeg overveje om jeg gider at kneppe hende, desværre er ikke alle tyrkiske piger tiltalende trods flotte ord i et setup som dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desvære ja du har ret, mange tyrkiske piger er ikke værd at kneppe, men der er jo nogle der er ville ,med at få pik og som ikke er bange for sperm i mund..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Eksotisk skrev, for 10 timer siden:
 

Hvis du ønsker at komme i betragtning, så send en privatbesked med dine data og et ansigtsfoto.

Vi er diskrete og søger KUN en fyr med skandinavisk udseende

Er det gratis hvis man vedhæfter et ansigtsfoto?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Er det gratis hvis man vedhæfter et ansigtsfoto?

Enzo.

Er  du  ikke  fyldt  40 år??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Er  du  ikke  fyldt  40 år??

Jo for længe siden:ph34r:

Er du på vej til en trekant med påspændingsdildo,efter og ha sendt et ansigtsfoto til nyoprettet bruger?;)

Ovenpå alt det chikane og stalkeri vi kan læse om nærmest dagligt,så syntes jeg at den skik med at sende et ansigtsbillede føre branchen i den helt forkerte retning. 

Og undskyld til trådstarter,så er det helt hypotetisk:) men lad os antage at der sad en hævntørstig Lord derude med lyst til at klynge sexkøbere ud på deres egen Facebook profil!!

Jeg har selv sendt enkelt billede,efter modtagelse af ditto og overbevisende korrespondance inden.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eksotisk skrev, den 1/12/2018 at 13:14:

Vi har fundet fyren :-) dette forum er guld!

Citat

Satans!! Liderlige Mellemøstlige piger skal have dansk pik..Hvem drømmer ikke om "1001 Nats Harem"..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...