Eksotisk 27 Skrevet 28. November, 2018 Hej. En tyrkisk sugarbabe jeg ser ønsker, at prøve en trekant, hvor hun bliver taget på skift og samtidig 2-i-missen, så derfor søger vi en ekstra fyr til dette. Der er ikke tale om M/M, men da hun skal tages i missen på samme tid, så kræver det man ikke er berøringsangst Hun tænder ekstra meget på veludrustede fyre, hvilket dog ikke er et krav fra hendes side af. Du skal være renlig, velsoigneret og må desværre ikke være overvægtig, da det simpelthen ikke tænder hende. Derudover har hun en maks grænse på 40 år. Det kommer til, at foregå i københavnsområdet, nærmere betegnet på Frederiksberg nu på lørdag ved 16-17 tiden, så vi har stedet. Så hvis du drømmer om, at prøve en fræk tyrkisk tøs så har du chancen nu. Hun er 22 år, 165 cm - 62 kg - E skål med et flot ansigt. Hvis du ønsker at komme i betragtning, så send en privatbesked med dine data og et ansigtsfoto. Vi er diskrete og søger KUN en fyr med skandinavisk udseende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 99 Skrevet 28. November, 2018 Lyder super frækt og spændende. Jeg er klar. Sender jer en PM. Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 29. November, 2018 Send mig et billede af hende så skal jeg overveje om jeg gider at kneppe hende, desværre er ikke alle tyrkiske piger tiltalende trods flotte ord i et setup som dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr X man 2 Skrevet 29. November, 2018 Desvære ja du har ret, mange tyrkiske piger er ikke værd at kneppe, men der er jo nogle der er ville ,med at få pik og som ikke er bange for sperm i mund.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 29. November, 2018 Eksotisk skrev, for 10 timer siden: Hvis du ønsker at komme i betragtning, så send en privatbesked med dine data og et ansigtsfoto. Vi er diskrete og søger KUN en fyr med skandinavisk udseende Er det gratis hvis man vedhæfter et ansigtsfoto? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. November, 2018 Enzo L'uri skrev, 1 time siden: Er det gratis hvis man vedhæfter et ansigtsfoto? Enzo. Er du ikke fyldt 40 år?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 29. November, 2018 Nemtøs skrev, 1 time siden: Er du ikke fyldt 40 år?? Jo for længe siden Er du på vej til en trekant med påspændingsdildo,efter og ha sendt et ansigtsfoto til nyoprettet bruger? Ovenpå alt det chikane og stalkeri vi kan læse om nærmest dagligt,så syntes jeg at den skik med at sende et ansigtsbillede føre branchen i den helt forkerte retning. Og undskyld til trådstarter,så er det helt hypotetisk men lad os antage at der sad en hævntørstig Lord derude med lyst til at klynge sexkøbere ud på deres egen Facebook profil!! Jeg har selv sendt enkelt billede,efter modtagelse af ditto og overbevisende korrespondance inden. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tubz Skrevet 1. December, 2018 (edited) .. Redigeret 1. December, 2018 af tubz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobbn 1 Skrevet 1. December, 2018 Har smidt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eksotisk 27 Skrevet 1. December, 2018 Vi har fundet fyren dette forum er guld! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elfyr 5 Skrevet 10. December, 2018 Hvis du stadig mangler er jeg klar mandag til onsdag denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 12. December, 2018 Eksotisk skrev, den 1/12/2018 at 13:14: Vi har fundet fyren dette forum er guld! Citat Satans!! Liderlige Mellemøstlige piger skal have dansk pik..Hvem drømmer ikke om "1001 Nats Harem"..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg