Hop til indhold
Jyden33

#vintertilbud#Horny#HOT#Ikast#53330896#cocktai#B2B#massage#thai#Privat#Nancy

Recommended Posts

Have en ”øv” oplevelse ved hinde. Havde på forhånd bestilt tid på SMS, samt gjort det meget klart hvad jeg ønskede, dette blev bekræftet og bilen blev kørt mod Ikast.

Vel ankommet åbner Nancy døren, hvis hun er piger på billederne er det nok 10-15 år gamle billeder, men hun er en flot ca. 40 årige dame. Jeg gennemgår igen hvad jeg ønsker, blow uden, sex med og afslutte i hindes mund, her lyder det så at prisen er steget, jeg siger hun har bekræftet anden pris på SMS, og hun siger så at det er OK.

Efter betaling er hindes engelske nærmest ikke execiterende, og service er noget at det ringeste jeg til dato har oplevet, måtte ikke røre hinde, blow var faktisk okay, men hun forsøgte meget hurtigt at få det over i et håndjob for at få mig til at komme, med jeg fik hinde da overbevist om at jeg skulle have sex også, dette var kun muligt bagfra, og hun fik sig placeret så jeg bestemt ikke kom for dybt ind. Jeg tænkte lad mig få det overstået og kørte på til jeg var lige ved at komme, og ville så komme i hindes mund, dette ville hun bestemt ikke have, og det endte med jeg kom halvt ud over hindes ben / mave hvor hun kom med gloser, jeg helt bestemt ikke tror var venlige.

Jeg fortalte hinde at hun da var helt klar over jeg gerne ville komme i hindes mund, det sagde hun ja til med at hun da som en selvfølgelighed ikke ville dette. Hvorfor pokker hun så havde bekræfter det spurgte jeg så, men igen forstod hun ikke så ikke engelsk.:sad:

Jeg kommer bestemt ikke igen, og kan på ingen måder anbefale hinde.

 

https://annoncelight.dk/showad/261752

 

/Jyden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, den 28/11/2018 at 21:06:

Vi er helt enige, jeg har også været der en gang for meget. 

Det skulle du have fortalt mig  :);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må have sløjet gevaldigt af, besøgte hende i den første uge hun var her, og jeg har ikke noget negativt at sige om det dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Nancy i aftes og fik en helt anden oplevelse end det flertallet her beskriver. Hun er en smuk lille kvinde med en flot krop og smukke faste bryster, lige til at kramme - skal ikke sige om de 28 år passer men, det er i hvertfald meget tæt derpå. Fik en utrolig pirlig massage, som bestemt også gjorde lillemanden fornøjet. Efter massagen gav hun et pragtfuldt blowjob uden kondom og da jeg ville have sex, satte hun kondomet på med munden. Efter at have redet mig god og grundigt ville hun have at jeg skulle tahe hende bagfra, hvilket jeg gjorde og det hele sluttede med endnu et blowjob (igen uden), hvor jeg eksploderede i hendes mund - det var bare fantastisk godt. Der er længe imellem at man får så meget for en tudse, så jeg kommer der helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toohorney skrev, for 28 minutter siden:

Jeg var hos Nancy i aftes og fik en helt anden oplevelse end det flertallet her beskriver. Hun er en smuk lille kvinde med en flot krop og smukke faste bryster, lige til at kramme - skal ikke sige om de 28 år passer men, det er i hvertfald meget tæt derpå. Fik en utrolig pirlig massage, som bestemt også gjorde lillemanden fornøjet. Efter massagen gav hun et pragtfuldt blowjob uden kondom og da jeg ville have sex, satte hun kondomet på med munden. Efter at have redet mig god og grundigt ville hun have at jeg skulle tahe hende bagfra, hvilket jeg gjorde og det hele sluttede med endnu et blowjob (igen uden), hvor jeg eksploderede i hendes mund - det var bare fantastisk godt. Der er længe imellem at man får så meget for en tudse, så jeg kommer der helt sikkert igen.

Hvis hun nu ligner en på 28, så er der helt sikkert kommet ny pige, og kan se de 3 nye billeder på annoncen er lang fra de første 3 :D 

Men mon ikke bare vi skal blive enige om hun fortækker helt nye medlemmer på Erosguide der 30 min efter oprettelse skrive sin første anmeldelse :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo godt læse herinde uden at være oprettet som medlem, så det med at være "helt nyt medlem" er noget af et vildskud. Jeg har set mange anmeldelser herinde, uden at være medlem men det Jyden33 skrev var bare så langt fra den oplevelse jeg havde, så det skulle selvfølgelig også med. Og så handler det jo i bund og grund ikke om, hvem der mener han har ret men om, at dele erfaringer - så pak bare det bedrevidende grin væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...