Hop til indhold
dicktator

2 lækker latinas (annoncerer i annoncelight på fyn)

Recommended Posts

Jeg besøgte de to skønne piger i Ikast i fredags. Kan kun varmt anbefale det! De er begge særdeles aktive, og er opmærksomme på reaktionerne, så de tilpasser "aktiviteterne" efter hvad de kan se der virker.

De startede med at spille den af på mig, mens der kom et enkelt lille klap i måsen, og masser af kys. Uhmmm. Trykket var lidt højt, så der gik ikke længe, før jeg kom første gang ud over gulvet.

Så en dejlig massage, hvor jeg lå på maven, og de ivrigt men blidt masserede hele kroppen. Så vendte de mig om, og den mindste af dem tog kondomet i munden og gav mig det frækt og lækkert på. Så ellers en fræk gang fransk, hvor den anden nappede blidt i brystvorterne på mig, og bød sig til, så jeg kunne tage på hendes skønne krop og lækre bryster. Det var en stram og dejlig fisse, der ventede på mig, og hun lod mig komme helt i bund, i stedet for de tøser der klemmer benene sammen, så kun pikhovedet kommer ind. Den anden forsøgte at stikke en finger i numsen på mig, men det er altså ikke lige mig... Så det mærkede hun med det samme, og stoppede, men fortsatte med at kærtegne mig overalt. Jeg tog hende i flere positioner, inden jeg sprøjtede. Der var ingen hastværk, og selvom tiden nok godt og vel var gået, lod hun mig hvile inde i fissen og nyde fornemmelsen i pikken... Jeg fik et hurtigt bad efterfølgende, og masser af farvelkys.

De er bestemt ikke bange for nærkontakt, er rene og velplejede, lækkert lingerie, smilende og med frække glimt i øjnene. Får jeg chancen, skal de besøges igen! Eneste minus var adressen i Ikast, der bestemt ikke er 5-stjernet. Men nu er de jo et nyt sted, forhåbentligt med bedre faciliteter.

De varmeste anbefalinger til pigerne

https://annoncelight.dk/showad/264687

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmmm sikke en skuffelse, det er ikke de piger på billedet, man må ikke bolle begge piger, der er ikke nogen 69 stilling....men jo kom da, men jeg havde også betalt for det, så skulle i mål.... ikke at de ikke er søde, men slet ikke som på fotos... så nej jeg kommer ikke igen, ej heller til den pris.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, for 16 timer siden:

hmmmm sikke en skuffelse, det er ikke de piger på billedet, man må ikke bolle begge piger, der er ikke nogen 69 stilling....men jo kom da, men jeg havde også betalt for det, så skulle i mål.... ikke at de ikke er søde, men slet ikke som på fotos... så nej jeg kommer ikke igen, ej heller til den pris.

 

 

Hvordan er de så hvis de ikke er som fotos?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Hvordan er de så hvis de ikke er som fotos?

jeg kan sige den ene er 150 cm høj og den anden passer godt nok i højden, men virker ikke som om det er hende på billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, Lige nu:

jeg kan sige den ene er 150 cm høj og den anden passer godt nok i højden, men virker ikke som om det er hende på billedet

Hvad med den anden vej......stadig slanke eller?.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...