Hop til indhold
Heino

Urutineret i brug af internettet til chat om scat...........

Recommended Posts

........hotte chix, fede trix, og folk der bløder, så temperamenterne gløder.

Egentligt burde jeg for længst være immigreret til Sagnlandet i Lejre. Men dels er asylansøgere ilde set nu om stunder, og dels skal man jo følge med tiden. Så jeg halser efter så godt, jeg nu kan.

Nu var tiden så kommet til at forsøge sig med det der chat. Altså ikke det på Facebook, Skype eller Messenger, hvor man ved, hvem man er i stue med, og i nogle tilfælde oven i købet kan se dem. Næ nej for knap en uge siden, entrerede jeg chatrummet her på siden, der virkelig er virtuel, fordi man ikke aner, om det er mennesker, robotter, mænd, kvinder, børn, ældre eller nogen/noget helt andet, der gemmer sig bag de opfindsomme nicks.

Havde egentligt bare regnet med at være med på en kigger her i starten. Men sådan blev det ikke helt. Som nyankommen i rummet bliver man straks genkendt, hvis man tidligere har pippet på nogle af fora'erne her, og har glemt at skifte nick, inden man går på chatten. Så det første stykke tid gik med at blive budt velkommen, at uddybe hvad jeg tidligere har skrevet om, hvilke erfaringer jeg har gjort mig på "markedet" på det seneste og sådan nogle ting. Helt OK.

Nyhedens interesse lagde sig hurtigt, så forsamlingen igen kom i vanligt leje, tror jeg da nok, og jeg kunne indtage den observatørstatus, jeg oprindeligt havde tænkt mig.

De seneste dage har jeg så rigtig fået chattet og oplevet en masse.

På chatten er man anonym fordi man optræder med et nick. Men der er et niveau til, som man når, hvis man benytter et nick, der ikke har været brugt andre steder på eroguide og antyder man er af hankøn. Eller det sidste er ikke helt rigtigt, det kommer jeg lige tilbage til. Og så kan man i ro og mag indtage sin lurerposition og følge de interessante ordvekslinger.

Omvendt hvis man ønsker at forblive niveau 1 anonym. så skal man enten genbruge et nick eller endnu bedre: Bruge et nick, der antyder, man er af hunkøn. Så bliver man godt nok holdt til ilden :)

Hvis man er kommet til at logge ind under et hankønslignende nick, men fortryder, fordi man alligevel gerne vil have opmærksomhed, kan dette godt klares, uden at man skal logge ud for så at logge ind igen under nyt nick. F.eks. kan man poste stats, der har seksuelle undertoner, og især hvis de giver anledning til associationer til kinky stuff som BDSM, scat, blod og det, der er værre (hvad det så end er, fnis) kommer de aktive nicks helt frem på tastaturet. Blufærdigheden er indimellem iøjnefaldende for mig ihvertfald. Men man kan også bare give en omgang. Det giver opmærksomhed og løfter stemningen for en kort bemærkning ligesom IRL.

Der bliver naturligvis også udvekslet erfaringer, det som jeg troede, man primært gjorde, men det sker mestendels under fire øjne, eller skulle man sige to skærme, i form af PM. Har faktisk fået en masse godt på den måde :)

Yes, så har jeg prøvet det :) Prøver det sikkert igen i morgen, selvom jeg ikke har fattet en dyt af det.

Indtil videre er det vist mest nysgerrigheden, der er driveren for mig. Men så kan jeg jo lige benytte anledningen til en hurtig IRC Type Command nemlig: "/me questions around the world" (without the quotes): Hvad med jer andre? Hvad "bruger" i chatten til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltog i samme chat, og må sige at jeg håber ikke at sceancen gentager sig.

Nikita tog det i stiv arm, og blev hos drengene, men meget mere af den slags, og jeg frygter at nye piger siger tak for kaffe og nej tak :oops:

Også selv om Nikita mente at pigerne nok kan tage det?

Nye mandlige chattere, kan samme oplevelse igen, nok også fratage lysten.

Administrationen skulle måske tage et kig på chatloggen for igår aften den 24/9?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk.

Det var bestemt ikke min mening at hænge nogen ud!!! men jeg må tilstå, at jeg betragtede med en vis undren.

Men som jeg læser dit svar, var chatten også ekstraordinært "sofistikeret", da jeg kiggede på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Heino,

Det er altid godt, at man kan give en omgang, og så vidt jeg husker, gjorde du det på det helt rigtige tidspunkt ;)

Rejse... Jeg vil godt lige tilføje noget. Da jeg skrev det med at pigerne kunne ta' det, var jeg ikke helt sikker på, at ham spørgejørgen var fuld af lort, og andre ildelugtende sager :lol:

Men efter du var smuttet gik det op for mig, hvad han var for en starut, og jeg blev til sidst nødt til at logge ud, fordi det simpelthen blev for meget... Og jeg er ellers ikke sart :)

Og det var ellers første gang, at jeg var online samtidig med Sanne (med den gode røv!) så det var bare så ærgerligt!

Så kære Heino... Jeg kan forstå, at i drenge kan bruge tjatten til lidt mere intime og detaljerede samtaler end på åbent forum. Men jeg bruger den til at være lidt mere frisindet og afslappet end herinde på forum, hvor vi ofte er så helvedes alvorlige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...